• Emrik1969

    Analplugg

    Hej!

    Jag har skaffat ett sett analpluggar (2,8 4,0 o 4,5 cm). Jag har länge varit nyfiken på att ha något i mig där bak men har ingen erfarenhet sedan tidigare. Nu har jag provat den minsta några gånger o jag har svårt att både föra in den o att bära den en längre tid. När jag har försökt att höra hur andra upplever det så låter det som att det inte är någon som har några större problem att föra in en plugg ( jag har mycket glidmedel). Dessutom är det många som njuter av att bära en plugg länge, t.o.m hela dagar / sova med den. Jag har själv nästan omgående funderat hur länge jag kan bära den innan jag blir tvingad att ta ut den. Känns omöjligt att gå till någon av de andra, grövre pluggarna. Min fråga är om det finns några här som har stor erfarenhet o kan berätta om er upplevelse, om ni har några tips, om jag ska tänka på något särskilt. Jag vill gärna uppleva njutning o upphetsning där bak. ????

  • Svar på tråden Analplugg
  • Litenmenhård

    Jag har ingen analplugg, men jag har en massagestav som jag ofta använder och det tycker jag är väldigt skönt! .


    Kärlek är inget man kräver. Det är något man förtjänar.
  • HasseA
    Emrik1969 skrev 2020-12-06 11:42:45 följande:

    Hej!

    Jag har skaffat ett sett analpluggar (2,8 4,0 o 4,5 cm). Jag har länge varit nyfiken på att ha något i mig där bak men har ingen erfarenhet sedan tidigare. Nu har jag provat den minsta några gånger o jag har svårt att både föra in den o att bära den en längre tid. När jag har försökt att höra hur andra upplever det så låter det som att det inte är någon som har några större problem att föra in en plugg ( jag har mycket glidmedel). Dessutom är det många som njuter av att bära en plugg länge, t.o.m hela dagar / sova med den. Jag har själv nästan omgående funderat hur länge jag kan bära den innan jag blir tvingad att ta ut den. Känns omöjligt att gå till någon av de andra, grövre pluggarna. Min fråga är om det finns några här som har stor erfarenhet o kan berätta om er upplevelse, om ni har några tips, om jag ska tänka på något särskilt. Jag vill gärna uppleva njutning o upphetsning där bak. ????


    2,8 cm skulle jag väl klara, men inte 4 eller 4,5. Det är rejält stort. Och 2,8, då skulle jag nog behöva något mindre först en stund. Men min fru har tagit emot mig på 4,5 cm utan någon "uppvärmning" vid några tillfällen, så det är klart olika hur man fungerar.

    Sen skiljer det ju rätt mycket också hur mycket de smalnar av efter att man fått in dem, om man känner så mycket av dem vid själva slutmuskeln.
  • Anonym (Mrs Smith)

    Men vänta lite... menar ni allvar? 4,5 cm är väl ingen match eller? Blir lite drygt 14 cm i omkrets, vilket motsvarar en normal dildo, eller kuk för den delen. 18 - 20 cm i omkrets börjar bli lite tufft om man är nybörjare, men med träning och mycket glid så är det fullt möjligt och riktigt skönt dessutom. Min favoritplugg är nästan 20 cm i omkrets, men inte så lång, men en skön uppvärmning innan fistinglekarna

  • Anonym (Kalle)
    Anonym (Mrs Smith) skrev 2020-12-07 10:31:53 följande:

    Men vänta lite... menar ni allvar? 4,5 cm är väl ingen match eller? Blir lite drygt 14 cm i omkrets, vilket motsvarar en normal dildo, eller kuk för den delen. 18 - 20 cm i omkrets börjar bli lite tufft om man är nybörjare, men med träning och mycket glid så är det fullt möjligt och riktigt skönt dessutom. Min favoritplugg är nästan 20 cm i omkrets, men inte så lång, men en skön uppvärmning innan fistinglekarna


    Ooops...
    Det var inte dåligt...

    3 cm i diameter tycker jag är lagom....

    Större gör ont efteråt.
  • Emrik1969

    De tre jag har smalnar av väsentligt o blir alla tre ca 1 cm innan skaftet. Det betyder naturligtvis att de inte töjer ut öppningen utan den är lika trång/liten när jag ska prova den mellanstora pluggen. Jag inbillar mig att för att det över huvudtaget ska gå att göra in den så behöver öppningen bli större/töjas ut av kanske en dildo eller annat. Jag har provat den lilla vid några tillfällen o har alltid mycket glidmedel men det är inte möjligt att ta emot den mellanstora pluggen.

    Det är kanske OK ändå även om det hade varit spännande att prova att kunna bära den. Det som gör det mer tråkigt är att jag inte känner riktigt njutning av den mindre när jag har haft den i mig en stund utan jag slits mellan att tvinga mig att fortsätta bära den eller ta ut den i förtid. Jag blir irriterad o smått besviken att andra kan njuta av att bära den i jobbet, på fritiden o t.o.m sova med den. ????

  • Anonym (Kalle)
    Emrik1969 skrev 2020-12-07 17:42:50 följande:

    De tre jag har smalnar av väsentligt o blir alla tre ca 1 cm innan skaftet. Det betyder naturligtvis att de inte töjer ut öppningen utan den är lika trång/liten när jag ska prova den mellanstora pluggen. Jag inbillar mig att för att det över huvudtaget ska gå att göra in den så behöver öppningen bli större/töjas ut av kanske en dildo eller annat. Jag har provat den lilla vid några tillfällen o har alltid mycket glidmedel men det är inte möjligt att ta emot den mellanstora pluggen.

    Det är kanske OK ändå även om det hade varit spännande att prova att kunna bära den. Det som gör det mer tråkigt är att jag inte känner riktigt njutning av den mindre när jag har haft den i mig en stund utan jag slits mellan att tvinga mig att fortsätta bära den eller ta ut den i förtid. Jag blir irriterad o smått besviken att andra kan njuta av att bära den i jobbet, på fritiden o t.o.m sova med den. ????


    Jag ser inte riktigt problemet...  Glad

    Men alla har ju sina nöjen.

    Jag är glad för att jag inte vet vad mina kollegor på jobbet har stoppat upp i sig..FörvånadSkrattande
  • Anonym (Pluggad)

    Jag brukar ibland gå pluggad på jobbet.

    Kör med en 4,5mm i metall med en lila diamant, är väldigt skönt och lite syndigt.

    Använder lite olja för lätt införande.

  • Anonym (69"-man)
    Emrik1969 skrev 2020-12-06 11:42:45 följande:

    Hej!

    Jag har skaffat ett sett analpluggar (2,8 4,0 o 4,5 cm). Jag har länge varit nyfiken på att ha något i mig där bak men har ingen erfarenhet sedan tidigare. Nu har jag provat den minsta några gånger o jag har svårt att både föra in den o att bära den en längre tid. När jag har försökt att höra hur andra upplever det så låter det som att det inte är någon som har några större problem att föra in en plugg ( jag har mycket glidmedel). Dessutom är det många som njuter av att bära en plugg länge, t.o.m hela dagar / sova med den. Jag har själv nästan omgående funderat hur länge jag kan bära den innan jag blir tvingad att ta ut den. Känns omöjligt att gå till någon av de andra, grövre pluggarna. Min fråga är om det finns några här som har stor erfarenhet o kan berätta om er upplevelse, om ni har några tips, om jag ska tänka på något särskilt. Jag vill gärna uppleva njutning o upphetsning där bak. ????


    Vad är det för material i pluggarna? Börja med små i silikon eller latex så att de är mjuka. Välj gärna en lite lite längre variant så att de blir lite spetsigare. Gå inte på de där trybbiga i metal med glänsande ankarring direkt.

    Låt det ta tid! När du går upp en storlek var försiktig. Kanske en 3,2cm är lagom som nästa steg om du har en på 2,8cm idag. Slappna av och tänj försiktigt. Låt det kanske ta 30-60 minuter eller avbryt om det gör för ont. Försök igen imorgon. Med tiden så kommer ringmuskeln att töja sig.

    Eftersom ringmuskeln drar ihop sig när du bär pluggen så skulle jag avråda att gå med den en längre tid tills du har nått den punkten att du snabbt och smidigt, helt smärtfritt kan ta hela pluggen. Annars kan det bli smärtsamt och väldigt stora problem att få ut den.

    Tänk oxå på att ha ett långsmalt ankare som ligger skönare mellan skinkorna om du ska bära den en längre tid. De som har ett runt ankare kan glida in oxå, framförallt mindre storlekar. Då kan man behöva professionell hjälp att få ut den på sjukhus, enligt en sköterska jag känner som jobbar på akuten.

    Det här är mina erfarenheter och har fungerat bra för mig. Lycka till!
  • Emrik1969

    Tack 69?-man för ditt svar. Ska, som du föreslår, skaffa o prova någon storlek mellan de 2,8 och 4,0 som det nu är. Ska även se om jag kan behålla den längre innan jag tar ut för att se om jag kan vänja mig vid längre användning.

Svar på tråden Analplugg