• Anonym (Sex är nödvändigt)

    Vem tog initiativ till sex sist ni hade sex och vad gjorde ni då?

    Jag tänkte som sagt var höra vem i relationen tog initiativ till sex sist ni hade sex?

    Vad hade ni för sex?

  • Svar på tråden Vem tog initiativ till sex sist ni hade sex och vad gjorde ni då?
  • Anonym (O-O’)

    Inte sist, men senast vi hade sex var igår när jag kom hem efter några dagars arbete på annan ort. Det var på bådas initiativ eftersom vi inte haft sex på några dagar.

    Det var enbart vaniljsex och inget spännande. Hånglande, tafsande, avsugning, samlag och sprut på brösten. Inget extravagant alls men skönt var det.

  • New  Dawn

    Min man tog initiativ till att slicka och fingra mig till en underbar orgasm. Det började med att ha sa "Jag tror du ligger lite efter" och så började han smeka mig mellan benen. Att han sa så berodde på att jag sugit av honom i soffan kvällen innan, men då var jag för trött för något mer. Underbart att det kan vara så enkelt och så skönt!


    Anyone can hate. It costs to love.
  • Stefano82

    I förgår var det, jag hade tagit en skön dusch och sen gick jag och satte mig i soffan med en handduk om mig. Hon plockar bort handduken och börja suga mig, jag tar och börja suga på hennes bröst, hon ber mig ta henne bakifrån och jag gör d för att sedan spruta i henne.

  • Anonym (Ullared)

    Säg av min kille i bilen utanför Gekås i Ullared i helgen. Var mitt initiativ.

  • Farsanbalou

    Alltid jag, mannen alltså. Har aldrig skett att frugan tagit initiativ. Och nu när hon aldrig har lust längre så är det inte direkt som att hon helt plötsligt visar intresse.

  • Anonym (Runktråd)

    Jag kommer inte svara för jag vill inte medverka i ditt runkande!

  • Anonym (Sex är nödvändigt)
    New Dawn skrev 2020-12-10 20:30:54 följande:

    Min man tog initiativ till att slicka och fingra mig till en underbar orgasm. Det började med att ha sa "Jag tror du ligger lite efter" och så började han smeka mig mellan benen. Att han sa så berodde på att jag sugit av honom i soffan kvällen innan, men då var jag för trött för något mer. Underbart att det kan vara så enkelt och så skönt!


    Det låter härligt ge och ta i relationen med andra ord precis som det skall vara.
    Anonym (Runktråd) skrev 2020-12-10 22:09:03 följande:

    Jag kommer inte svara för jag vill inte medverka i ditt runkande!


    Vad omogen du verkar är du tonåring?
  • Anonym (Sex är nödvändigt)
    Farsanbalou skrev 2020-12-10 22:07:45 följande:

    Alltid jag, mannen alltså. Har aldrig skett att frugan tagit initiativ. Och nu när hon aldrig har lust längre så är det inte direkt som att hon helt plötsligt visar intresse.


    Det låter trist.

    Är hon i klimateriet?

    Min kvinna har inte heller lika mycket lust längre.
  • Anonym (Sex är nödvändigt)
    Anonym (Ullared) skrev 2020-12-10 21:10:44 följande:

    Säg av min kille i bilen utanför Gekås i Ullared i helgen. Var mitt initiativ.


    Det låter härligt.

    Fick du din "belöning" senare av din kille?
  • Anonym (Sex är nödvändigt)
    Stefano82 skrev 2020-12-10 20:50:48 följande:

    I förgår var det, jag hade tagit en skön dusch och sen gick jag och satte mig i soffan med en handduk om mig. Hon plockar bort handduken och börja suga mig, jag tar och börja suga på hennes bröst, hon ber mig ta henne bakifrån och jag gör d för att sedan spruta i henne.


    Det låter härligt
Svar på tråden Vem tog initiativ till sex sist ni hade sex och vad gjorde ni då?