• Anonym (Hemmajobba)

    Sexiga underkläder för män

    Nu under pandemin så har både jag och min fru jobbat hemma under ganska många månader och försökt göra det bästa av situationen. En sak som vi kommit på är att vi ibland har jobba-naken eller jobba-i-underkläder dagar. Men fru hade vid senaste tillfället beställt ett par sexiga underkläder som hon normalt aldrig skulle burit men som hon jobbade i en heldag. Det fick mig att vilja hitta på nåt liknande men finns det nåt motsvarande som jag som man skulle kunna fixa för att överraska henne? Finns det sexiga underkläder för män? Eller har någon en annan idé på nåt man kan göra för att liva upp jobbet/äktenskapet?

  • Svar på tråden Sexiga underkläder för män
  • Anonym (Vera)

    Nej jag hade nog mest skrattat om min kille kom med "sexiga" underkläder på sig. Stringkalsonger känns mest löjligt, något som Günther skulle ha på sig.

    Snygga moderna och fräscha boxoershorts däremot, det är sexigt på riktigt.

  • Anonym (Signatur)
    Anonym (Vera) skrev 2021-03-13 17:02:12 följande:

    Nej jag hade nog mest skrattat om min kille kom med "sexiga" underkläder på sig. Stringkalsonger känns mest löjligt, något som Günther skulle ha på sig.

    Snygga moderna och fräscha boxoershorts däremot, det är sexigt på riktigt.


    Det är vad många kvinnor säger, men att ha på sig helt vanliga underkläder är ju inte vad som efterfrågas. Vad är *sexiga* underkläder för män, i dina ögon? Då avses alltså underkläder som är sexigare än helt vanliga underkläder och samtidigt inte fåniga så som du menar att t.ex. stringkalsonger är.

    Om du inte kan svara på det, så menar du att det inte finns något som kan betraktas som *sexiga underkläder* för män.
  • Anonym (Vera)
    Anonym (Signatur) skrev 2021-03-15 00:55:15 följande:
    Det är vad många kvinnor säger, men att ha på sig helt vanliga underkläder är ju inte vad som efterfrågas. Vad är *sexiga* underkläder för män, i dina ögon? Då avses alltså underkläder som är sexigare än helt vanliga underkläder och samtidigt inte fåniga så som du menar att t.ex. stringkalsonger är.

    Om du inte kan svara på det, så menar du att det inte finns något som kan betraktas som *sexiga underkläder* för män.
    Om inte ett par boxer som sitter snyggt och tajt och är av finare kvalité får räknas som sexigt, så menar jag nog att det inte finns något direkt underklädesplagg för män som är "sexigt", då är det isåfall bättre att de är nakna.
  • Anonym (Signatur)
    Anonym (Vera) skrev 2021-03-15 18:05:47 följande:
    Om inte ett par boxer som sitter snyggt och tajt och är av finare kvalité får räknas som sexigt, så menar jag nog att det inte finns något direkt underklädesplagg för män som är "sexigt", då är det isåfall bättre att de är nakna.

    Jo, sexigt kan det visst vara, men det är ju inte underkläder som är designade just för att vara huvudsakligen sexiga och inget annat.


    Det är ju det senare som menas med begreppet *sexiga underkläder*. Annars kan ju vilka underkläder som helst falla in under begreppet, beroende på vem man pratar med.

  • Anonym (Anders)
    Anonym (Anders) skrev 2021-05-05 05:54:22 följande:

    Kommentarer på denna tack

    [img=undefined]


    [img=undefined]
  • Bingen
    Anonym (Anders) skrev 2020-12-09 23:57:22 följande:

    Jorå, klart att det finns.sen är ju allt en fråga om definitioner, tycke och smak.

    Jag tipsar om dessa tre för att få bollen i rull - har handlat

    av alla tre och är helnöjd

    www.sassystar.se/

    krolmajtekpierwszy.pl/

    www.slc.pl/pol_m_Bielizna-meska_Slipy-meskie-3366.html

    Vad tror du om något från dessa som en start?


    Anonym (Trevligt) skrev 2021-03-09 10:31:22 följande:

    Sexigt under är alltid "trevligt" för båda parter

    Det finns många online-butiker som säljer sexiga underkläder både för män och kvinnor. Tipsar om ett par sidor där du hittar seriösa och väletablerade svenska sexbutiker. 

    www.sex4u.se/sexiga-underklader

    www.sex4u.se/klader-man

    Lycka till!


    Tack för dessa tips!
  • Anonym (Anders)
    Bingen skrev 2021-05-05 09:41:15 följande:

    Tack för dessa tips!


    Kul - hojta till om du hittar något fint eller dela på Intima bilder. Lycka till!
  • Anonym (Anders)
    Bingen skrev 2021-05-05 09:41:15 följande:

    Tack för dessa tips!


    Hur gick det? Vad hittade du?
  • Anonym (Anders)
    Bingen skrev 2021-05-05 09:41:15 följande:

    Tack för dessa tips!


    Hur gick det för dig Bingen - vad hittade du för något snyggt?
Svar på tråden Sexiga underkläder för män