• Anonym (Vin)

    Varit med ung tjej, Vad tycker ni ?

    Raggade upp en 25 årig tjej på tinder i fredags, var hemma hos henne i lördags o knullade henne. Perfekt med ung tjej som möter erfaren man som slickar henne till orgasm o knullar henne hårt o länge tills hon kommer flera gånger.

    Jag är 48 o tänder på unga tjejer o ta dem hårt, binda, smiska o ge dem det dom vill ha... o jag med... :)

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Varit med ung tjej, Vad tycker ni ?
  • Anonym (Vin)

    Hm, alla kapar tråden här... tack för att ni säger förlåt.

    Jag har en profil där det står lite öppen o nyfiken info om mig, norra lagom bilder, en kille med skrattgrop o tränar. Skrev till henne en dag o hon svara, gick nån dag där jag flörtade lite mer, sedan frågade jag o hon sa ja.. vi klickade både i text o i sängen :)

  • Anonym (Vin)

    Alla tjejer jag träffat har när det kommer till sex gillar hårdare tag. Klart de e skönt med mys o missionär med, för det mesta är dock sugna på hårdare tag. Många har velat bli bundna när jag frågade innan exempelvis. När båda njuter är det bara o ge sig hän.

  • Anonym (Meränvanilj)

    Har samma uppfattning som du... De flesta kvinnor gillar mer eller mindre hårda tag. Många vill bara helt enkelt bli tagna ordentlig bakifrån "av en riktig man", och andra är riktigt undergivna och vill både sitta fast och bli smiskade. Vissa är såklart inte såna, och en del är själva dominanta. Men generellt gäller hårda tag och dominans vad jag märkt. Och det där med ålder gör ju bara  upplevelsen tydligare. Om båda är med alltså....

  • Anonym (kille)

    Men det är ju klart att kvinnor som är 30 plus eller 40 plus blir sura. Ovanligt. 
    Dom tycker ju att dom skall få den uppmärksamheten. 


    Medans en kille som mig, som aldrig varit direkt snygg, blivit konstant nekad av kvinnor i större delen av min ungdom. 


    Men håller med, jag skulle ju aldrig dejta en kvinna i min egen ålder. Kollar man utbudet på vad som finns på dejting sidor t.ex. Man blir ju deprimerad. 


    Netflix, vin, kaffe, vandring, mina 40+ barn. Fniss, ja ha det så trevligt tänker jag. 


    Om du kan finna lycka hos en person som vill ha dig, så är det kanon, kör hårt med mycket kärlek. 

    För det finns en massa människor som inte kommer att hitta någon och som kommer att dö barnlösa. Jag är en av dem. jag är 45, och känner att det är försent för mig. Jag har ju lagt ned dejting också nu med tanke med pandemin och allt. Men, nä, jag letar inte, tänker inte lägga ned tid på det. Utan bara fokusera på att bli så rik som möjligt och leva resten av mitt liv lycklig och singel. 


    Inte fan ska jag sitta och deppa ihop för en kärring. :P Man spelar sina kort och alla kan inte få allt. 


    Men jag är ändå glad för dom som får det mot alla hinder. 

  • Anonym (Öhh)
    Anonym (kille) skrev 2020-12-20 22:13:17 följande:

    Men det är ju klart att kvinnor som är 30 plus eller 40 plus blir sura. Ovanligt. 

    Dom tycker ju att dom skall få den uppmärksamheten. 

    Medans en kille som mig, som aldrig varit direkt snygg, blivit konstant nekad av kvinnor i större delen av min ungdom. 

    Men håller med, jag skulle ju aldrig dejta en kvinna i min egen ålder. Kollar man utbudet på vad som finns på dejting sidor t.ex. Man blir ju deprimerad. 

    Netflix, vin, kaffe, vandring, mina 40+ barn. Fniss, ja ha det så trevligt tänker jag. 

    Om du kan finna lycka hos en person som vill ha dig, så är det kanon, kör hårt med mycket kärlek. 

    För det finns en massa människor som inte kommer att hitta någon och som kommer att dö barnlösa. Jag är en av dem. jag är 45, och känner att det är försent för mig. Jag har ju lagt ned dejting också nu med tanke med pandemin och allt. Men, nä, jag letar inte, tänker inte lägga ned tid på det. Utan bara fokusera på att bli så rik som möjligt och leva resten av mitt liv lycklig och singel. 

    Inte fan ska jag sitta och deppa ihop för en kärring. :P Man spelar sina kort och alla kan inte få allt. 

    Men jag är ändå glad för dom som får det mot alla hinder. 


    Vad är det som är så deprimerande med utbudet i din egen åldersgrupp? Är det kvinnornas intressen eller deras utseenden?

    Du låter väldigt bitter.

    Så trött på denna ständiga åldersfixering överallt!

    Tydligen är man inte värd ett skit som kvinna över 40. Inte konstigt att alla håller på med botox och allt annat möjligt skit för och se yngre ut (som de föesta män ändå inte gillar). Vad är det som är så avtändande med ålder och livserfarenhet?

    Sällan man läser att kvinnor skriver sådant i trådar, som att alla män 40+ ser så deprimerande ut. Typ alla är skalliga eller gråhåriga.
  • Liza86

    Vem bryr sig, om alla är med på det så är det väl inget att tala om.


     


    Kanske är TS som helst av allt ville berätta det snarare än fråga om det.

  • Anonym (Jag finns!)

    Vill bara säga att vi existerar, vi unga kvinnor som har sex med äldre män.


    Jag är kvinna på 26 år och om jag får säga det själv har jag en kropp och ett utseende som många finner attraktivt. (Jag berättar detta för att få bort fördomen om att det bara är fula eller överviktiga kvinnor som ligger med äldre män). Jag gillar sex och har inga problem med att ligga med en man som är dubbelt så gammal som jag är så länge jag tänder på honom och han har en kropp som tilltalar mig.


    Detta gör inte mig till en blåst, ung, tjej eller till en kvinna som saknar karaktär. Jag har stark personlighet och får ofta höra att jag är en kvinna med pondus, med skinn på näsan. Jag viker mig inte i första taget. Jag arbetar ideellt med frågor som rör kvinnorätt. (Jag berättar detta för att få bort fördomen om att det bara är svaga kvinnor som är vana vid att underkasta sig som ligger med äldre män.)


    Jag gillar hårda tag, ja! Jag gillar att bli fastspänd, smiskad och hårt tagen men jag gillar också att få ge, att visa honom vad jag kan. Överraska med vad jag vågar och kan. Inget av det sker utan att man pratar med varandra och inget görs utan att båda är med på det. (Jag berättar detta för att få bort fördomen om att äldre män ligger med yngre kvinnor mot deras vilja.)


    Jag är högutbildad och examinerade för två år sedan. Jag har en karriär med god inkomst och med möjlighet att klättra. Jag har legat med män från lägre samhällsklasser än jag och som inte kan ge mig något ekonomiskt utbyte. (Jag berättar detta för att få bort fördomen om att unga kvinnor bara ligger med äldre män för pengar.) 

    Jag har en stor umgängeskrets. Underbar familj och fantastiska vänner. (Jag berättar detta för att få bort fördomen om att det är ensamma kvinnor som ligger med äldre män.)

    Så varför ligger jag med äldre män? - För att jag vill! Jag ligger med män i min egen ålder också. När jag ligger med äldre män är jag inte ute efter någon relation, är då enbart ute efter sex. Jag vill ha en relation med någon i min ålder +10 år max. En äldre man än så vill jag inte ha en relation med för att jag skulle se att vi lever för olika liv, har olika vänskapskretsar som kan vara svåra att matcha ihop och vill inte ha en för gammal pappa till mina framtida barn. Men när det handlar om sex ser jag inte åldern som något problem. 

    Det som är mest tragiskt med detta är att jag vet att andra kvinnor (dom flesta 40+) kommer läsa det jag ha skrivit och tycka att jag är patetisk och att det finns något sorgligt i mig och detta, att det är skamligt att jag gillar sex, speciellt med äldre män. Och det är just precis DET som män i deras ålder tycker är så sjukt oattraktivt! 

  • Anonym (Kvinna)
    Anonym (Jag finns!) skrev 2020-12-20 23:42:55 följande:

    Vill bara säga att vi existerar, vi unga kvinnor som har sex med äldre män.


    Jag är kvinna på 26 år och om jag får säga det själv har jag en kropp och ett utseende som många finner attraktivt. (Jag berättar detta för att få bort fördomen om att det bara är fula eller överviktiga kvinnor som ligger med äldre män). Jag gillar sex och har inga problem med att ligga med en man som är dubbelt så gammal som jag är så länge jag tänder på honom och han har en kropp som tilltalar mig.


    Detta gör inte mig till en blåst, ung, tjej eller till en kvinna som saknar karaktär. Jag har stark personlighet och får ofta höra att jag är en kvinna med pondus, med skinn på näsan. Jag viker mig inte i första taget. Jag arbetar ideellt med frågor som rör kvinnorätt. (Jag berättar detta för att få bort fördomen om att det bara är svaga kvinnor som är vana vid att underkasta sig som ligger med äldre män.)


    Jag gillar hårda tag, ja! Jag gillar att bli fastspänd, smiskad och hårt tagen men jag gillar också att få ge, att visa honom vad jag kan. Överraska med vad jag vågar och kan. Inget av det sker utan att man pratar med varandra och inget görs utan att båda är med på det. (Jag berättar detta för att få bort fördomen om att äldre män ligger med yngre kvinnor mot deras vilja.)


    Jag är högutbildad och examinerade för två år sedan. Jag har en karriär med god inkomst och med möjlighet att klättra. Jag har legat med män från lägre samhällsklasser än jag och som inte kan ge mig något ekonomiskt utbyte. (Jag berättar detta för att få bort fördomen om att unga kvinnor bara ligger med äldre män för pengar.) 

    Jag har en stor umgängeskrets. Underbar familj och fantastiska vänner. (Jag berättar detta för att få bort fördomen om att det är ensamma kvinnor som ligger med äldre män.)

    Så varför ligger jag med äldre män? - För att jag vill! Jag ligger med män i min egen ålder också. När jag ligger med äldre män är jag inte ute efter någon relation, är då enbart ute efter sex. Jag vill ha en relation med någon i min ålder +10 år max. En äldre man än så vill jag inte ha en relation med för att jag skulle se att vi lever för olika liv, har olika vänskapskretsar som kan vara svåra att matcha ihop och vill inte ha en för gammal pappa till mina framtida barn. Men när det handlar om sex ser jag inte åldern som något problem. 

    Det som är mest tragiskt med detta är att jag vet att andra kvinnor (dom flesta 40+) kommer läsa det jag ha skrivit och tycka att jag är patetisk och att det finns något sorgligt i mig och detta, att det är skamligt att jag gillar sex, speciellt med äldre män. Och det är just precis DET som män i deras ålder tycker är så sjukt oattraktivt! 


    Jag tycker inte du är det minsta patetisk. Du verkar ha många roliga äventyr :) Jag är 40, för övrigt.
  • Anonym (kille)
    Anonym (Öhh) skrev 2020-12-20 22:39:48 följande:
    Vad är det som är så deprimerande med utbudet i din egen åldersgrupp? Är det kvinnornas intressen eller deras utseenden?

    Du låter väldigt bitter.

    Så trött på denna ständiga åldersfixering överallt!

    Tydligen är man inte värd ett skit som kvinna över 40. Inte konstigt att alla håller på med botox och allt annat möjligt skit för och se yngre ut (som de föesta män ändå inte gillar). Vad är det som är så avtändande med ålder och livserfarenhet?

    Sällan man läser att kvinnor skriver sådant i trådar, som att alla män 40+ ser så deprimerande ut. Typ alla är skalliga eller gråhåriga.

    har inget med intressen eller utseendet. Jag skriver ju oftast bara till kvinnor med ett utseende som matchar min nivå. Lika barn leka bäst du vet.


    Intressen för mig är bra om dom är olika, jag har mina intressen som jag är djupt inrotad i som jag hållt på med i snart 30 år. Inga problem att lära mig något från någon annan. Jag är en ganska öppen person på så sätt.   


    Jag är inte religiös, har ingen diagnos eller är missbrukare i någon form.


     


    För mig är ju det  personligheten som indivden förmedlar. På dejting sidor, så är kan det börja bra med en konversation, jag skriver ju alltid först såklart när man hittar någon intressant.  men så fort man ger kvinnan spelrum, så hon kan föra samtalet så dör det ut. I regel så har dom inget att säga pga ointresse och då ser jag själv ingen poäng att ens driva på det. Det är lite sjukt att plötsligt intala sig själv att" oh just hon är så otrolig oh wow hon måste bli min för hon måste ju vara perfekt på alla sätt". Det är ju ett sjukligt beteende. Om en person inte kan föra ett samtal och visa intresse så går man bara vidare. Och det är en rutin nuförtiden på dejting sidor iallafall. 


    Om jag som man, inte drar konversationen frammåt och uppfyller det outalat krav på att jag skall bevisa att jag är duglig hela tiden så dör samtalet ut. Jag letar ju efter en person som är lite driven och åtminstonde lite rolig och inte som om deras katt precis dött eller som om dom käkat en hel burk sömnmedel. 


    Vilket är trist, ena efter den andre, gång på gång. Så ja, det är inte så roligt. Inte nätdejting iallafall. 


    Sen är det mitt eget fel att jag jobbar som jag gör och investerar och inte har mycket vänner.


    Jag vill inte bara hitta en kvinna, utan jag vill hitta den kvinna som har en personlighet som skulle kunna klinga med min.  Ja jag vet, det är ju väldigt barnsligt tänkt. 


    Men sen är jag en sådan som klarar mig galant på egen hand. Jag är vuxen inte desperat och tar eget ansvar över mig själv och mina handlingar. Jag bygger också upp en förmögenhet för framtiden. Så om jag inte hittar en partner, kommer jag iallafall leva bra i trygghet på så sätt, omgiven av det jag älskar att göra med möjligheter att röra mig lite vart jag vill. Livskvalitet helt enkelt.


     

  • Anonym (Avis)
    Anonym (kille) skrev 2020-12-21 03:03:42 följande:
      men så fort man ger kvinnan spelrum, så hon kan föra samtalet så dör det ut. I regel så har dom inget att säga pga ointresse och då ser jag själv ingen poäng att ens driva på det.

    Om en person inte kan föra ett samtal och visa intresse så går man bara vidare. Och det är en rutin nuförtiden på dejting sidor iallafall. 

    Om jag som man, inte drar konversationen frammåt och uppfyller det outalat krav på att jag skall bevisa att jag är duglig hela tiden så dör samtalet ut. Jag letar ju efter en person som är lite driven och åtminstonde lite rolig och inte som om deras katt precis dött eller som om dom käkat en hel burk sömnmedel.


    Kan bara instämma i dessa rader. Och är det pga ointresse så är det ju lika bra att det dör ut på en gång. Med det sagt så uppmanar jag er tjejer som är i dejtingträsket att inte sitta passiva om ni har ett genuint intresse tillbaka.
Svar på tråden Varit med ung tjej, Vad tycker ni ?