Inalina skrev 2021-08-30 15:49:58 följande:
hejsan! tack jodå jag hoppas det ska bli bra, har ingen direkt toppenhistorik av att få många blastisar men har kört långa protokollet denna gången så hoppas på bättre befruktning.. embryoglue ska få embryot att fastna bättre helt enkelt, men vet inte hur mkt studier det finns på det där egentligen..
jag har inte fått datum för äggplock men skulle tro det blir på lördag eller ev nästa måndag.. får se hur det utvecklas fram till onsdag när jag förmodar att nästa VUL blir!
spännande med äggplock imorgon, det är väldigt sällsynt att de släpper för tidigt (som tur är) så försök att ionte oroa dig (man kan ändå inte själv göra något åt det....) stort lycka till imorogn
Jag förstår, men då blir det ju spännande att se om det blir någon skillnad nu med långa protokollet. Ah, ok, låter ju helt klart smart med embryoglue! Hoppas verkligen det funkar! Ska bli spännande att följa :)
Ja men precis, har googlat mycket på spontan ägglossning innan äggplock, och det verkar ju ytterst sällsynt. Blir ju bara så nojig, när ägglossningssmärtorna dragit igång. Känner alltid av min ägglossning i vanlig cykel, och nu under eftermiddagen känns det precis som det gör då! Men som du säger, finns inget att göra åt det ändå. Så nu ska jag bara fokusera på att tänka positivt! Stort tack för peppen :)