Vi som startar ivf behandling 2021
Tack!! Ja tänkte ta ett digitalt både ikväll och imorgon :)
Hoppas det håller i sig bara
Tack!! Ja tänkte ta ett digitalt både ikväll och imorgon :)
Hoppas det håller i sig bara
På torsdag morgon blir det äggplock:)
Lycka till med äggplocket! Spännande.
Nu är allra sista slutgiltiga sprutan tagen! Ovitrelle ägglossnings sprutan den skulle tas prick 20.30 eftersom äggplock är 08.30 på Tors
Är så rädd att äggen släpper innan själva äggplocket :(
Har ni oxå fått äggplocks tid 36 timmar efter Ovitrelle sprutan??
hej! lycka till på ÄP imorgonnervositeten är alltid stor att äggen ska släppa, man tycker ju liksom att de borde ta in en 35 timmar efter sprutan för att vara på SÄKRA sidan, men jag tror att det är 37-38h egentligen, det är därför man skickas in 36h efter sprutan, har läst det nånstans!På alla mina äggplock (4 st) har jag också fått ÄP 36h innan!)
Hur många ägg har de sett på VUL?
Lycka till imorgon! :)
Det va ett smärtsamt ägguttag idag, men av alla äggblåsor dem fick ut så va det 8 stycken det fanns ägg i :) jättebra ju. Så nu hoppas vi bara på att några blir befruktade. Dem ska ringa mig i morgon vid lunchtid & meddela!
Nu har kliniken ringt tillbaka! Inga direkt roliga besked
Men av dem 8 äggen så va tydligen 6 stycken mogna som fick träffa spermierna.
Men endast 1 blev befruktad :( så inga till frysen! Blir återförande av den i morgon kl 11.30..
hejsan, då får vi hoppas att det är ett riktigt guldägg!
Gjorde de ICSI denna gången? sa de vad det kunde bero på att inte fler blev befruktade? Jag hade liknande utfall i våras där bara 2 befruktades trots ICSI på 7 ägg. Jag tyckte aldrig att jag fick någon bra förklaring till det. Stor kram till dig.
Tråkigt att det inte blev fler befruktade och att ni inte kunde få tillbaka två som planerat håller verkligen tummarna för att det är guldägget ni får tillbaka