• GlitterLina

Vi som startar ivf behandling 2021

IVF2021 skrev 2021-08-20 17:37:47 följande:

Åh nej!! Så tråkigt att höra. Detta dumma lotteri. Varför kan man inte bara få högsta vinsten med en hel hög embryon i frysen liksom?!

:( ja man önskar ju detta
  • GlitterLina
    Frida123123 skrev 2021-08-20 19:24:34 följande:

Fan, tråkigt. Men du vet, ett är det som behövs, som alla säger, och som det är. Har du återföring på en helg alltså! Önskar dig lycka till

Jo jag vet det är bara ett som behövs..

Hoppas den klarar sig över natten nu bara! Ja precis jag får komma in på en lördag går på Nordic ivf i Göteborg

Tack för lyckönskningen!
  • GlitterLina

????ivf ringde precis

det såg inte bra ut idag inte utvecklats som det skulle så det hade garanterat inte lett till nån bra graviditet ????

Så inget återförande

• GlitterLina
    Dibella skrev 2021-08-21 10:52:47 följande:

Jag är så ledsen för er skull. Att man ska behöva gå igenom allt både fysiskt och psykiskt och sedan behlva höra det.

Räknar de fortfarande som en omgång trots ingen återföring?

Ja Tyvär 40 000 utan nåt för det :(
  • GlitterLina
    chislin skrev 2021-09-06 19:49:11 följande:

Hej igen alla! Någon som kan snabbt svara på en undran om Fyremadel?. Den ska tas i 45 graders vinkel? är det väldigt viktigt? Och kan jag ta den direkt efter Menopuren?

Vad jag förstår så e det nog viktigt att ta i den vinkeln som står. Jag brukar läsa/kolla videon på appen medicininstruktioner.se

& där står det att den ska tas i den vinkeln. Jag brukar oxå ta den efter menupuren/Gonal f men tar då på andra sidan magen
  • GlitterLina
    chislin skrev 2021-09-06 20:15:11 följande:

Tack för länken! Tydlig information där. Brukar du dra tillbaka också för att se om det kommer blod?

Varsågod :)

Ja precis , men dra bara lite försiktigt
  • GlitterLina
    Frida123123 skrev 2021-09-06 20:48:37 följande:

Hur mår du GlitterLina . Tänker på er! Kram

Tack inget vidare faktiskt eftersom vi inte ska göra några mer försök..

Kram

Hur går det för dig? :)
  • GlitterLina

Hej vill bara säga hej, kikat in då å då men va litet tag sedan nu. Ser en del nya namn & några ?gamla? som man följt. :) härligt att se att några är gravida. Lycka till. Kram

• GlitterLina
    HjärtaHej
    jag vet inte om ni minns mig ser att det är många nya härGlad
     vi började våran ivf resa mars 2020 & gjorde sista ivf behandlingen augusti 2021. Det va våran allra sista. Men nu kommer det ändå bli ett allra sista försök definitivt allra sista försöket. I februari blir jag 43.
    idag hämtade jag ut alla sprutor mm till behandlingen & avtalet har vi nu skrivit på. spännande & läskigt på samma gångSkäms
Svar på tråden Vi som startar ivf behandling 2021