SilverDarling skrev 2021-10-20 10:53:41 följande:
Hej söta :) jo jag har 2-dagars. Testade igen RD9 som var lika blankt. Jag ringde kliniken och pratade med en sjuksyster, och hon sa att det behöver inte betyda att det inte tagit, så jag skulle vänta och se ett par dagar till. Från torsdag (imorgon) skulle det vara ett säkert test sa hon, så får väl testa imorgon igen för att se, men har väl inte världens största förhoppningar. Har haft rosafärgade lutinusflytningar i ett par dagar nu, misstänker att det är mensen som är på g (ska komma idag eller imorgon enligt app).
Jag passade på att fråga om vi fick nåt till frysen eftersom jag inte orkade vänta på ett brev som kanske inte kommer, och hon sa att vi fått en liten blastis till frysen

så jag får hoppas på den. Måste dock vänta med insättning till typ januari, då vi ska gifta oss i italien i september nästa år och det vore ju dumt att då ha planerad BF i aug eller sep...
Hur har det gått för dig?
Hej! Men va skönt att ni fick en blastis till frysen!! (så hoppas vi på ett mirakel att du får plus imorgon också såklart!) skönt att du kunde få svaret på telefon, man skulle ju bli knäpp om man bara ska förlita sig på posten...

kan se framför mig hur jag skulle förfölja den stackars brevbäraren och stå och vänta när han kom...
gud så härligt med bröllop i Italien att se fram emot, det är verkligen det bästa landet när det kommer till mat, vin, vänliga människor och romantik

vi bor bara några timmar ifrån italienska gränsen men har ju inte vart där så mkt nu pga Corona, så vi ser fram emot att köra dit lite oftare nu framöver!
lite tokigt med bf då ja, men med allt planerande och fixande etc så är det snart dags för återföring för dig igen!
jag väntar väl mest på nästa fredag när jag förhoppningsvis kan ta nedregleringssprutan som sätter en i klimakteriet typ

sen efter det ska det pusslas med det mesta då vi gör IVFen i Prag, vi kör dit alla 3 denna gången då de ville ha färska simmare från min man också (vi har även nedfrusna på kliniken).