Vi som startar ivf behandling 2021
Hej, förlåt för min radiotystnad ett tag. I lördags fick jag ont i ena sidan, men som sedan strålande längre ner mot höftböjaren. Trodde det kunde vara träningen under dagen dock resulterade det i att jag fick en liten blödning på lördagkväll (bara blod) men som avtog helt på söndag morgon. Jag har varit i kontakt med kliniken och var på ett tidigt VUL igår. Tyvärr såg de ingenting??
Har du varit med om detta tidigare? Eller någon annan här inne? Behöver solsken!!
Borde vara i vecka 6+4 enligt räknesättet men grav.testet visade 3+ i måndags så skulle kunna vara vecka 5 + något också..
Tror nämligen hon inte så någon gulesäck heller så är otroligt rädd för att det är utomkveds! :(
Så tråkigt när jag samtidigt i lördags får mer sympton i bröst och illamående (typ känslan av att kroppen är ur balans mer än att jag mår illa och måste spy)
Hoppas på positiva svar på blodprovet idag, samt ska lämna in ett till blodprov imorgon för uppföljning av hcg-värdet.
Hur mår du?
Får du svar på HCG idag? Jag håller tummarna för dig!
Jag insåg redan i söndags (toknegativt) att det inte blev något den här gången heller, jag har gråtit massor och nu vill jag bara att mensen ska komma.
KRAM