• Anonym (Anonym)

    KILLAR - kk som bara vill ligga inte känna er

    Har inte jättestor erfarenhet av kk då jag varit i förhållande, säg 6 av 10 år.

    Vad säger ni killar om att ha kk som bokstavligen bara vill ligga?

    Kan absolut hänga med dom när vi ses, käka middag osv men däremellan träffarna är jag inte sådär jätteintressead av vad ni gör om dagarna eller svara på snap. Om jag är uttråkad absolut, men eftersom jag vanligtvis inte är det så har jag inte så stor lust till kontakt där emellan. Skulle helst se att vi bara hörs av när vi ska ses.

    Har väldigt stor bekantskapskrets, så lägger hellre tid på vänner/bekanta än er.

    Vad säger ni killar om det?

    Alla svar är välkomna. Vill verkligen höra hur andra killar tycker om det.

  • Svar på tråden KILLAR - kk som bara vill ligga inte känna er
  • Smecker

    Relativt ointressant. En förutsättning för att jag skall vilja ligga med någon är att jag finner personen intressant, och då vill jag umgås med personen.

    Men visst har det hänt att man gjort så i korta perioder, bara träffat någon för sex och inget mer, tills jag ledsnat.


    Är du bara pantad, eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • MikeRomeoLima

    För mig är det här och nu som gäller. Skulle jag ha en KK så är det ju inte bara sexet som är intressant utan personen och då inte bara rollen som personen har i sitt ordinarie förhållande, för jag förmodar att vi pratar om någon form av diskret kontakt.
    Är det bara ett "hål" som kommer utan något annat så är det inte intressant. Då kan man lika gärna köpa sig en FleshLight och ha roligare med den.
    Att lusa ner varandra med SMS och andra meddelanden ligger väl inte i konceptet, utan man hör av sig när man är sugen. det är ju därför man är KK och inte ihop.
    Sen förväntar jag mig att min KK är 100% närvarande då man träffas och att det inte är något Formula 1 lopp som man kör utan att det får ta den tid det tar.

  • Anonym (Fjong)

    Till att börja med så hade jag personligen vart OK med att bara ligga å sen dra. Klart man snackar lite innan och efter. Men å andra sidan så är det najs om man kan hänga oxå. Båda funkar.

    För det andra så verkar det sjukt svårt att hitta KK då tjejer snålar nåt hejdlöst med fitta. Iaf sist jag var på jakt. Har svårt att tro att det har ändrats.

    You have a pussy, I have a dick. So whats the problem? Lets do it quick! - Pussy by Rammstein

  • prospicientia

    Skulle jag komma dit hän med någon att det är det enda vi vill göra så skulle jag kunna vara nöjd med det. Men inledningsvis fungerar det ju oftast inte så; jag känner själv att jag vill att man umgås och lära känna varandra lite grann för att se hur personkemin fungerar så att man så småningom kan komma fram till hur man vill ha en relation om man vill ha fortsatt kontakt. Att ha det som enda mål från början skulle kunna fungera, men hur sjutton når man dit? För det första vill de flesta tjejer inte det och för det andra vet jag inte hur det skulle fungera socialt att nå dit och för det tredje är det ju svårt att veta vad jag själv vill från början. Det hade såklart "hjälpt" om tjejen ifråga var mycket intresserad och endast ville detta från början för då blir det ju spännande.


    Så visst, gärna. Dock betyder inte detta att det är det jag helst vill ha i relationsväg. Helst skulle jag vilja ha några nära vänner att umgås med regelbundet och hitta på givande saker tillsammans som att resa och studera språk och diskutera klassisk musik. Gärna sex ibland när andan faller på med kvinnliga vänner och romantiska känslor får gärna komma och gå oavsett sexuell relation eller ej. Varaktiga relationer finner jag oftast mer givande oavsett hur de ser ut.

  • Underhill

    Låter som ett bekvämt KK upplägg om du frågar mig.

  • Anonym (Pelle)

    Låter bra.

    Behöver lära känna dig först dock. Viktigt att jag känner mig trygg första gångerna och att det inte är hela världen om jag inte får stånd. Utan kan att man kan göra det skönt på andra vis.

  • Tobben

    Enda sättet man behöver känna varandra är sexuellt. Vad man själv vill ha och vad den andre vill ha. Synkar det så är det bara att köra.

  • Anonym (Man)

    Hade absolut kunnat ha ett sådant kk-förhållande. Dvs att det finns en överenskommelse om att när någon är sugen kan man höra av sig och passar det så ligger vi. En förutsättning är att jag måste trivas och gå igång på henne när vi är tillsammans och det ska även finnas samsyn kring hur vi avslutar ett sådant förhållande exempelvis om någon träffar en person man skulle vilja starta något seriöst med. Tror allt handlar om kommunikation mellan vuxna människor. Men som sagt så skulle jag skulle kunna åka hem till dig för att knulla och när vi är klara så åker jag hem igen.

  • Anonvm

    Agerar ni bara i samförstånd och är vuxna båda två så är det väl helt ok?

    Personligen skulle jag inte ha något alls emot om någon var på att ha en relation där man bara kunde skicka iväg ett "skamligt förslag" när lusten föll på o inget mer.

    Är bara båda sugna på varandra rent "köttigt" så gör man ju bara varandra en tjänst? Istället för att båda ligger i varsin säng och onanerar?

  • Paganini

    Teoretiskt, ja jag skulle kunna tänka mig att ha en sådan kk men helst vill jag hitta en tjej för en relation.

Svar på tråden KILLAR - kk som bara vill ligga inte känna er