BF September 2021
Hej på er! Plussade i förrgår på BIM. Tredje försöket, första barnet för mig. Nu börjar resan!
Vad har du för symtom?
Hej på er! Plussade i förrgår på BIM. Tredje försöket, första barnet för mig. Nu börjar resan!
Vad kul! Jag har känningar i livmodern, lite yrsel, spända och ömma bröst, bröstvårtor som mörknar, liiite lite illamående på kvällarna plus lite halsbränna. Och du? :)
Men det är ju HELT olika, många känner inget alls första veckorna! Säger testet att du är gravid så är du ju det :) Hade ni försökt länge? Är det första?
Jag har varit gravid 3 ggr, detta är min 4e gång. Jag har aldrig haft några symtom överhuvudtaget förrän v7 med första, då började jag må illa, V6 med andra och illamående. Sen har jag spytt som en gris till v21. Men aldrig haft några andra symtom, inte ont någonstans, inga ömmande eller växande bröst Inge molvärk, inga förvärkar ... ingenting! Sååå man behöver inte ha massa symtom. Har två fina friska tjejer på 11 och 12 år nu! Får se hur denna graviditet blir däremot, nu när man är äldre och det gått så många år. MEN fortfarande inga symtom här, men plussade nyligen ..
Haha ja du jag vet faktiskt inte.. var ju 11 år sen sist för mig!
Jag har bf 15 september om man går efter min sista mens, första barnet om allt går som de ska! :)
Idag är jag i vecka 7+6, tiden går såå såå sakta. Har BF 15 september, det är ju en evighet tills det! :O
Och första ultraljudet, åå längtar, men är ju evighet tills de också.. haha :)
Är jag ensam om att känna att tiden går sakta?
Kommer de gå fortare senare?
Var på tidigt ul idag! De såg ingenting och testade vul, men såg ingenting där heller... Antingen är jag tidigare än jag trott (och att min bakåtlutad livmoder gör att de inte kunde se) eller också är det dåliga nyheter... Så oroligt.. Ska dit om två veckor igen, men det känns som en evighet...
Trodde jag var i vecka 8+0, men hann aldrig få mensen från mitt förra missfall så det kan såklart diffa... Plussade 8/1! Nej de tog inget hcg :/ tack <3
Hej, väntar andra barnet Bf är 18 september, nu väntar jag på svar NIpt. Fick 1/104 på kub för DS. Har ni andra fått göra kub och nipt, hur har det gått?