BF September 2021
Jaa, samma här. Vill verkligen inte bli igångsatt heller, första barnet skulle jag oxå bli igångsatt men det hann dra igång dagen innan och han föddes samma dag som igångsättningen skulle gjorts. 13/9 är det bf +5 som sonen föddes, så kommer bli besviken om inget har hänt innan dess. Igår trodde jag det var på gång, var hos BM igår och var 2 cm öppen, tappen mjuk men bakåtlutad fortfarande. Hon trodde bebis innan veckan är slut. Hoppas det stämmer! Jag har inte fått veta mer än att jag ska ringa BB 15/9 på morgonen om när vi ska komma in. De ska undersöka innan vilket metod som blir bäst. Läkaren sa dock när jag fick tiden att jag borde inte behöva ha den, och trodde jag skulle föda innan. Ber verkligen för att det startar nu bara!! :)
Hur startade din första förlossning? Hade du några som hellst symtom/känningar?
Håller tummarna för dig, och uppdatera gärna om hur de går!! :)
Jag tycker se känns så konstigt men lite komiskt att jag har liksom haft jätte mycket sammandragningar/värkar sedan vecka 24+ typ, men dom försvann nästan helt nu senaste två veckorna, när man vill ha dom liksom, konstigt..
Min kondition har till å med blivit bättre nu helt på slutet, kan springa i trappor , upp å ner utan att de ens känns, är det normalt undrar man ju.. Förut blev jag anfådd och de kändes så tungt , nu känns de inte tungt ens..