Inlägg från: lovalivet |Visa alla inlägg
  • lovalivet

    Positivt. Men svagt för att vara BIM+2

    Jag har fått så många tidiga missfall. Och nu ett till svagt positivt test. Jag är så trött på att inte våga glädjas. Vad tycker ni? Visst är det svagt om man jämför med teststrecket?

  • Svar på tråden Positivt. Men svagt för att vara BIM+2
  • lovalivet
    Canama skrev 2021-01-02 11:00:15 följande:

    Hur vet du att du är BIM +2? Hur många dagar + ÄL är det? Är de IVF? Annars är det ju svårt att veta exakt....Har du testat något innan detta test? Vill inte ge falska förhoppningar men det är mycket som spelar in på hur starkt/svagt strecket blir... Håller tummarna för dig <3


    Jag brukar ha cykler som är runt 30 dagar. Dvs Äl dag 16. Då är jag på bim +2
  • lovalivet

    Gjorde även test på nyårsafton som var knappt synligt. Såg ut som ett spökstreck, så det har ju blivit starkare.

  • lovalivet
    Linhan89 skrev 2021-01-02 13:04:19 följande:

    Tycker strecket syns väldigt tydligt !

    Se min bifogade bild, Bim+4 , är i v37 nu ??

    Hoppas för din skull :)


    Ja jag hoppas verkligen! Vågar bara inte tro det riktigt ännu ????
  • lovalivet

    Det skulle bli en smiley, men blev frågetecken. Tycker iof ditt test var starkare än mitt. Men jag ska testa igen!

  • lovalivet
    Linhan89 skrev 2021-01-02 13:58:20 följande:

    Ja något starkare men å andra sidan så är det ju två dagar senare än ditt test :) händer mycket med värdet på ett par dagar och det kan ju fela någon dag hit eller dit också med bim för dig :) vänta någon dag och ta ett clearblue med veckoindikator ist. Förstår din oro med missfall men försök och vänta någon dag innan du testar igen så får du ju ett mer riktigt resultat som antingen man bekräfta din oro eller höja säkerheten på att det faktiskt är något. Önskar dig stort lycka till isf :)


    Tack det ska jag :)
  • lovalivet
    Linhan89 skrev 2021-01-05 20:39:29 följande:

    Har du testat något mera ? :)


    Ja jag testade dagen efter och fick detta :)
Svar på tråden Positivt. Men svagt för att vara BIM+2