• Anonym (Dennis)

    Suga efter samlag

    Hur känner ni kvinnor att omväxlande samlag och suga.

  • Svar på tråden Suga efter samlag
  • Anonym (Nej.)
    Jonnynilsson skrev 2021-01-10 13:33:04 följande:
    Är det sant? Stannar ni upp i akten och borstar tänderna?

    Nu suger inte frun efter samlaget. Det är inte så mycket kvar att suga på då. Min inte går jag och borstar tänderna efter 69:an. Den som är överst vänder på sig och sen blir det samlag med djupa kyssar utan munrengörning!
    Ja alltså om han har gått ner på mig, vilket han oftast gör (jag har ingenting emot det tvärtom) men vill pussas/kyssas när vi sedan har samlag, eller andas på mig om vi är ansikte mot ansikte så vill jag att han borstar tänderna och sköljer så det är rent och fräscht. Medans han borstar så går jag ner på honom eller smeker mig själv så han ser så att han inte tappar lusten under borstningen. Blir liksom inget avbrott i akten bara en slags paus kanske.
  • Anonym (Wow)
    Anonym (Nej.) skrev 2021-01-10 13:37:57 följande:

    Ja alltså om han har gått ner på mig, vilket han oftast gör (jag har ingenting emot det tvärtom) men vill pussas/kyssas när vi sedan har samlag, eller andas på mig om vi är ansikte mot ansikte så vill jag att han borstar tänderna och sköljer så det är rent och fräscht. Medans han borstar så går jag ner på honom eller smeker mig själv så han ser så att han inte tappar lusten under borstningen. Blir liksom inget avbrott i akten bara en slags paus kanske.


    Alltså, ibland är det oftare jag tänker tur vi är olika. Wow!! För mig är sex att ge mig hän och njuta. Och det skulle JAG ALDRIG kunna göra utifrån det du beskriver. Men om det passar för er är det ju fantastiskt.
  • Anonym (Överkänsligt)
    Anonym (Nej.) skrev 2021-01-10 00:06:28 följande:

    Nej, då får han tvätta den först. Eller så kan jag tvätta den. Om han går ner på mig så måste han borsta tänderna, skölja och gurgla om han vill kyssas sedan. Känns lite lesbiskt att vilja smaka på f**** sådär.


    Haha, det var det tramsigaste jag läst på länge. Hur känslig får man bli
  • Anonym (Överkänsligt)
    Anonym (Nej.) skrev 2021-01-10 11:57:08 följande:

    Jag har ett slags schema i hur jag vill ha sex. Vilken ordning saker skall ske i osv. Hur ofta, tid på dygnet osv. Lite spontan kan jag vara men inte stora avstickare från schemat. Min man är helt ok med det. Har schema och dagsplanering för allt annat, behöver struktur för att må bra, så varför inte samma med sex?

    En mensfri veckas sexschema kan se ut såhär:

    Måndag: 20:00 tv-soffan. 69.

    Tisdag: 20:00 Vardagsrumsgolvet på handdukar.helkroppsmassage med olja följt av sex

    Onsdag: 21:00 sängen. sex oralt på mig, tandborstning, oralt på honom sedan samlag.

    Torsdag: som onsdag

    Fredag: 22:00 annars som onsdag

    Lördag 08:00 sex i duschen. 22:00 69 i sängen

    Söndag 08:00 sex i duschen. 10:00 genomgång av nästa veckas sexschema. 21:00 Oralt fast i/runt rumpan på mig sedan oralt på honom. 

    Ändringar om han vill göra några meddelas senast 1h före utsatt tid.


    Du måste trolla annars tycker jag otroligt synd om din man.
  • Jonnynilsson
    Anonym (Nej.) skrev 2021-01-10 13:37:57 följande:
    Ja alltså om han har gått ner på mig, vilket han oftast gör (jag har ingenting emot det tvärtom) men vill pussas/kyssas när vi sedan har samlag, eller andas på mig om vi är ansikte mot ansikte så vill jag att han borstar tänderna och sköljer så det är rent och fräscht. Medans han borstar så går jag ner på honom eller smeker mig själv så han ser så att han inte tappar lusten under borstningen. Blir liksom inget avbrott i akten bara en slags paus kanske.
    Jag förstår. Men då måste ju du borsta tänderna efter du sugit honom. Annars blir det ju han som suger av sig själv när ni kysser varandra!

    Hur som helst tycker jag det är helt ok. Sex är nära och intimt och det är viktigt att man är överens om hur det skall genomföras. Jag tycker inte att ni gör något fel eller superkonstiga. Det var bara första gången jag hörde talas om att någon borstar tänder under akten.

    Själv har jag vid något tillfälle gått upp och spolat av snoppen då frun ångrat sig och ville fortsätta samlaget vaginalt. 
  • Anonym (Mi2)
    Mandel skrev 2021-01-08 09:13:02 följande:

    Har inga problem med det numera. 

    X-maken ville jag inte ens suga över huvud taget och särbon räcker med att han visar sig naken så anfaller jag och suger. 


    Hur kommer det sig? Smak/storlek?
  • Mandel
    Anonym (Mi2) skrev 2021-01-11 12:21:30 följande:
    Hur kommer det sig? Smak/storlek?

    En kombo skulle jag tro. Tyckte maken tappat i attraktsionskraft de sista åren pga hans pluffsiga ölmage så det blev liksom ingen lust att suga. Ingen vidare utsikt om man tittade upp...
    Även om han duschade ofta så tycker jag nog att särbons definitivt är "godare" i så fall. Och särbons passar bättre i min mun
    Inte för att han har mindre än x-maken utan tvärtom, men den bara passar bättre i hela mig helt enkelt.


    Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Anonym (Nej.)
    Anonym (Överkänsligt) skrev 2021-01-10 20:21:44 följande:
    Du måste trolla annars tycker jag otroligt synd om din man.
    Han älskar mig ändå. Skulle han vilja får han lägga till saker i schemat och vi diskuterar ju det tillsammans. Bara jag är förberedd och inte blir överraskad så är hans önskemål och vilja lika mycket värda som mina.

  • Anonym (Nej.)
    Jonnynilsson skrev 2021-01-11 10:23:42 följande:
    Jag förstår. Men då måste ju du borsta tänderna efter du sugit honom. Annars blir det ju han som suger av sig själv när ni kysser varandra!

    Hur som helst tycker jag det är helt ok. Sex är nära och intimt och det är viktigt att man är överens om hur det skall genomföras. Jag tycker inte att ni gör något fel eller superkonstiga. Det var bara första gången jag hörde talas om att någon borstar tänder under akten.

    Själv har jag vid något tillfälle gått upp och spolat av snoppen då frun ångrat sig och ville fortsätta samlaget vaginalt. 
    Han har inte samma nojor som jag. Så jag behöver inte borsta tänderna efter det utan vi kan kyssas ändå.
  • Jonnynilsson
    Anonym (Nej.) skrev 2021-01-12 16:47:40 följande:
    Han har inte samma nojor som jag. Så jag behöver inte borsta tänderna efter det utan vi kan kyssas ändå.
    Man kan skratta åt det. Men nojor skall man ta på alvar. 

    Ha det gott i sängen!
  • Svennebanan75
    Anonym (Kvinna40) skrev 2021-01-10 11:37:02 följande:

    För mig är det så att kroppsvätskor ingår liksom i konceptet att ha sex. Finns väl inget schema som säger så här knullar man. Allt är ju ett givande och tagande. Älskar och går i gång på att just kyssas efter jag blivit slickad. Smakar ju på mina safter när jag onanerar så via partnerns mun är väl ännu mysigare. Likaså med spermahångel. Att ta en sats i munnen och få myshångla lite efter det. Vet många män som finner det mycket upphetsande.


    Ja exakt... hela konceptet när man har sex... varför inte suga efter knull... jag både slickar och kysser efter att jag kommit i fittan eller munnen
  • Anonym (Kvinna40)
    Svennebanan75 skrev 2021-01-13 14:19:48 följande:

    Ja exakt... hela konceptet när man har sex... varför inte suga efter knull... jag både slickar och kysser efter att jag kommit i fittan eller munnen


    Finns inget som gör mig så upphetsad att vara med en man som gillar just att spermahångla. Så intimt.
  • Svennebanan75
    Anonym (Kvinna40) skrev 2021-01-13 14:56:19 följande:
    Finns inget som gör mig så upphetsad att vara med en man som gillar just att spermahångla. Så intimt.
    Smaken och doften av sex är lika stora delar av njutningen som känseln och synen, och härligt intimt!
  • Anonym (Kvinna40)
    Svennebanan75 skrev 2021-01-13 16:46:43 följande:

    Smaken och doften av sex är lika stora delar av njutningen som känseln och synen, och härligt intimt!


    Lägger man dessutom till en härlig synkroniserad andning så får det iaf mig att ge mig hän på ett sjukt skönt sätt : D
  • Svennebanan75
    Anonym (Kvinna40) skrev 2021-01-13 16:59:52 följande:
    Lägger man dessutom till en härlig synkroniserad andning så får det iaf mig att ge mig hän på ett sjukt skönt sätt : D
    Kvinnor som släpper alla hämningar och bara låter kåtheten styra är min stora turn-on
  • Anonym (Kvinna40)
    Svennebanan75 skrev 2021-01-13 17:15:15 följande:

    Kvinnor som släpper alla hämningar och bara låter kåtheten styra är min stora turn-on


    Det då det oftast uppstår sjukt skön magi och tiden typ står nästan stilla. Älskar känslan när man klickar både sexuelltoch mentalt. När allt bara stämmer.
  • Anonym (Fialotta)

    Jag kan suga efter att han varit i mig men jag skulle inte direkt påstå att det är gott (som många andra här verkar tycka). Jag gör det dock inte om det kan finnas spår av mens eller om den varit i baken. Då får han tvätta innan :P 

Svar på tråden Suga efter samlag