Inlägg från: Anonym (tobbe) |Visa alla inlägg
  • Anonym (tobbe)

    Vill bli längre

    Det brukar bara vara operation som kan öka längden ibland kan dom sätta in vissa steroider under växtfasen. Men jag tror bara att det är operation som du skulle kunna göra. Nu killgissar jag baserat det jag lärt mig från tv. Men du kan fortfarande växa. Dessutom att behöva visa leg får rätt många. På affärer måste dom kolla leg på dom som även skulle kunna vara fem år äldre än åldersgränsen för att vara säkra. Dom brukar råka ut för testpersoner då och då som ska kolla personalen. Därför brukar dom inte chansa. Därför ska du inte oroa dig så mycket för det. Sen kan skägg göra lite. Dom säger att det inte fungerar att raka sig mycket men jag skulle säga att det är skitsnack. När jag var tonåring så ökade skäggväxten rejält ju mer jag rakade mig. Börja raka så fort du får lite skäggväxt tillslut kanske det börjar bli bättre och bättre. Det kommer få dig att se äldre ut. Sen om du inte kan jobba med din längd jobba med annat. Få en tilldragande personlighet. Bli bra på något som sjunga eller sånt. Sen kan du styrketräna är du kort då är det lättare att se muskulös ut. Hursomhelst skit i att många tjejer vill ha långa killar det finns nog någon för dig. Finns ju korta killar som varit populära. Michael J Fox var nog rätt så populär på sin tid.

Svar på tråden Vill bli längre