• Anonym (TS)

    Vad anser ni om att Miriam Bryant samarbetar med en kriminell

    Vad anser ni om att Miriam Bryant samarbetar med en kriminell?


    Har man ansvar för vem man samarbetar med? Har det blivit norm i förorten att vara kriminell? Helt OK?

  • Svar på tråden Vad anser ni om att Miriam Bryant samarbetar med en kriminell
  • Anonym (Va)
    Limeblad skrev 2021-01-10 10:23:25 följande:

    Googlade lite. Visste inte att han dessutom satt häktad för mord i början av 2020. Känns ju som minst sagt dåligt omdöme att samarbeta med en sån person.


    Vem är han?
  • Anonym (TS)
    Limeblad skrev 2021-01-10 10:18:39 följande:
    Gjordes samarbetet före eller efter kidnappningen?

    Människorov är inte direkt hans första brott.


     


    mrkoll.se/person/Yasin-Abdullahi-Mahamoud-Hinderstorps-grnd-7-Spnga/cYfrcYfrcYfruerAkyqRaQDYuqulaTcYfrkyqRaQkyqRaQdYQauerA


    copy:


    Åtal, domar och rättsprocesser


    Yasin Abdullahi år åtalad i flera mål eller förekommande i flera fall av tvistemål eller strafföreläggande. Minst fyra målnummer avser brottmål där Yasin Abdullahi åtalats vid en eller flera domstolsinstanser.
    En enkel googling innan samarbetet hade gett en hel del uppgifter, men man kanske tänker att "jag ska göra honom god"?
    Har gemene man ansvar att inte lyssna och därmed inte generera pengar till denna kille?
  • Limeblad
    Anonym (TS) skrev 2021-01-10 10:30:27 följande:

    Människorov är inte direkt hans första brott.

     

    mrkoll.se/person/Yasin-Abdullahi-Mahamoud-Hinderstorps-grnd-7-Spnga/cYfrcYfrcYfruerAkyqRaQDYuqulaTcYfrkyqRaQkyqRaQdYQauerA

    copy:

    Åtal, domar och rättsprocesser


    Yasin Abdullahi år åtalad i flera mål eller förekommande i flera fall av tvistemål eller strafföreläggande. Minst fyra målnummer avser brottmål där Yasin Abdullahi åtalats vid en eller flera domstolsinstanser.
    En enkel googling innan samarbetet hade gett en hel del uppgifter, men man kanske tänker att "jag ska göra honom god"?
    Har gemene man ansvar att inte lyssna och därmed inte generera pengar till denna kille?
    Inte min musikstil så har inte lyssnat något. Tycker det är att normalisera att han nominerats till P3 guld och spelas mycket i Sveriges radio.
  • misil
    Limeblad skrev 2021-01-10 10:33:19 följande:
    Inte min musikstil så har inte lyssnat något. Tycker det är att normalisera att han nominerats till P3 guld och spelas mycket i Sveriges radio.
    Om han istället för alla dessa grova brott hade köpt sex av en prostituerad så hade han blivit bortplockad direkt av SR sådan är SRs värdegrund.
  • Anonym (Va)
    misil skrev 2021-01-10 10:49:24 följande:

    Om han istället för alla dessa grova brott hade köpt sex av en prostituerad så hade han blivit bortplockad direkt av SR sådan är SRs värdegrund.


    Japp men människorov och mord går bra. Även om han köpt sex av en frivilligt prostituerad så skulle han bli bortplockad, för feministerna har bestämt att alla prostituerade är offer.
  • MsFry
    Anonym (Va) skrev 2021-01-10 10:25:26 följande:

    Läs din sista mening.


    "Eller vågar du bara inte formulera din åsikt själv utan måste klistra över den på någon annan för att kunna lägga fram den?"
  • Anonym (Va)
    MsFry skrev 2021-01-10 11:07:45 följande:

    "Eller vågar du bara inte formulera din åsikt själv utan måste klistra över den på någon annan för att kunna lägga fram den?"


    Det första inlägget som jag svarade på givetvis.
  • MsFry
    Anonym (Va) skrev 2021-01-10 11:09:55 följande:

    Det första inlägget som jag svarade på givetvis.


    Fortfarande oklart vad du håller med om. "Vänstermedia" är inte något jag har nämnt. Tala ut skägget om vad du menar istället.

    Underhållningsbranschen och vänstermedia är inte synonymer.
  • Anonym (Va)
    MsFry skrev 2021-01-10 11:14:28 följande:

    Fortfarande oklart vad du håller med om. "Vänstermedia" är inte något jag har nämnt. Tala ut skägget om vad du menar istället.

    Underhållningsbranschen och vänstermedia är inte synonymer.


    Det är bara vänstervriden media som hyllar kriminella om du missat det. Så gott som all mainstreammedia är vänstervriden nu för tiden.
Svar på tråden Vad anser ni om att Miriam Bryant samarbetar med en kriminell