• Anonym (Nybörjare)

    Undergiven flickvän

    Hej,

    Jag och tjejen pratade lite om fantasier häromkvällen, något vi aldrig tidigare gjort när det kommer till sexuella fantasier. Hon nämnde att hon gillar att bli bestämd över och att gillar att få behaga och då i ett sexuellt sätt. Jag frågade om rep och att bli bunden ingen i detta men det gjorde det inte. Någon närmare beskrivning fick jag inte och jag vill egentligen inte att hon ska berätta i detalj för mig hur hon vill ha det för då är det ingen som bestämmer över henne.

    Är det någon som känner igen sig och kan koma med lite tips på vad jag skulle kunna utsätta henne för?

    Du som är ug kan du ge förslag på hur jag kan ge henne något? Du som har en ug hemma, kan du ge förslag på hur jag ger henne vad hon vill?

  • Svar på tråden Undergiven flickvän
  • Anonym (Meränvanilj)
    Anonym (Vanilj) skrev 2021-01-11 09:13:52 följande:
    Tack för ett väldigt trevligt svar!

    Och visst, skulle jag träffa en sådan man som du beskriver, så kanske...

    För sex är ju ett samspel, och jag känner inte till samspelet UG/dominant. Känner nada, de gånger jag prövat.

    Däremot känner jag mycket i samspelet som ni kallar vanilj.

    Jag ville bara framföra en diversifiering. Och så tackar jag för trevligt inlägg från dig!
    Anonym (Vanilj) skrev 2021-01-11 09:13:52 följande:
    Tack för ett väldigt trevligt svar!

    Och visst, skulle jag träffa en sådan man som du beskriver, så kanske...

    För sex är ju ett samspel, och jag känner inte till samspelet UG/dominant. Känner nada, de gånger jag prövat.

    Däremot känner jag mycket i samspelet som ni kallar vanilj.

    Jag ville bara framföra en diversifiering. Och så tackar jag för trevligt inlägg från dig!
    Det är ju inte för alla helt enkelt. Men för oss som gillar det är det himlan. Och så får man ju fråga sig vad det eg är man upplever och lever ut när man hänger sig åt lite mer avancerat. Hårt sex med bett i nacken talar ju till våra vanliga naturliga instinkter medan BDSM får oss att ta fram andra saker som vi kanske förvärvat genom trauman eller liknande. 

  • Anonym (Mamsell)

    Kom på lite till!

    Tänk på att mycket av dominansen ligger i kommunikationen. Röstläge och ordval är jätteviktigt. Träna på att låta bestämd. Du ger henne order och det finns inte utrymme för henne att inte följa dem - och det ska höras på ditt tonläge. Sedan är det värt att testa vad hon gillar att bli kallad. Slampa, slyna, knulldocka (en av mina favoriter)... alla har olika preferenser. Vill du att hon ska kalla dig något speciellt? Vill man kan man ha speciella namn på varandra för att markera när man är leker.

    En grej jag gillar är när han straffar mig för att jag inte varit tillräckligt slampig (?din kropp är till för att behaga och njutas av, du har varit en stygg slyna och dålig slampa. Jag ska lära dig att lyda?). Personligen tänder jag väldigt mycket på att vara en viljelös kropp vars enda syfte är just att vara ett njutningsmedel för andra. Är jag duktig på det får jag belöning. Är jag dålig blir jag straffknullad för att lära mig att jag bara är en knulldocka.

    Vad man tänder på är så himla individuellt! Samma sak för vad som är straff och belöning. För mig är det förnedrande och ett straff att bli sprutad i ansiktet (men väldigt upphetsande) medan att få ta satsen i munnen är något en duktig slampa får. Ni behöver prata lite i lugn och ro om var hennes gränser går - fokus på vad hon inte vill göra. Du kan berätta om vad du drömmer om att få använda henne till, och se om hon tänder på det du säger. Vill du ha inspiration så kolla på filmer och läs noveller (men inget avancerat i början, utan fokus på det mentala). Och glöm inte stoppord eller stoppsignal.

  • Anonym (säger bara ååååå)
    Anonym (Mamsell) skrev 2021-01-11 12:18:34 följande:

    Kom på lite till!

    Tänk på att mycket av dominansen ligger i kommunikationen. Röstläge och ordval är jätteviktigt. Träna på att låta bestämd. Du ger henne order....


    Slynfitta, kåtslyna, sliddjur är mina favoritord. Det ligger i röst och  betoning och har inte mannen den förmågan så vet jag inte om han kan lära sig heller. 
    Bästa tråden på länge förresten. Jag lär mig massor...
  • KimLinnefeldt

    Ögonbindel är en enkel och effektiv ug-grej. Hon ser inte, vet inte vad du ska göra, du kan se på henne, dyka upp på olika ställen på hennes kropp, prata snusk utan att bli generad, gå in i en roll. 

    Hon vill inte bli bunden? Jo, kanske ändå, med något som inte är för hårt och som går att ta sig ur.

  • Anonym (Inte UG men...)

    Är inte ug men jag har testat ihop med min sambo. Både med mig och honom som UG har vi testat och lite olika varianter på det. Den som var roligast var att vara undergiven men samtidigt olydig/uppkäftig och trotsig. Var även riktigt roligt när han var UG fast passivt aggressivt UG. Fast mer roligt än sexigt egentligen.

  • Anonym (Nybörjare)
    KimLinnefeldt skrev 2021-01-12 16:50:15 följande:

    Ögonbindel är en enkel och effektiv ug-grej. Hon ser inte, vet inte vad du ska göra, du kan se på henne, dyka upp på olika ställen på hennes kropp, prata snusk utan att bli generad, gå in i en roll. 

    Hon vill inte bli bunden? Jo, kanske ändå, med något som inte är för hårt och som går att ta sig ur.


    Jag tror faktiskt att hon skulle gilla en lättare form av att bli bunden och lite utnyttjad, synd hon inte sa de men det hindrar kanske inte mot att testa någon gång i framtiden.
  • Anonym (Meränvanilj)
    Ja, vi var ju flera som gick igång ordentligt här. Hoppas ni hittar in i den otroliga världen av dominans och UG. För min del är det istf yoga. Är som en ny människa efter en riktig omgång. Och du tänker rätt: börja så och prova er fram. Tipset ovan om ögonbindel är ju oxo jättebra. Det sätter henne i en utsatt position och hon tvingas fantisera om hur du rör di, vad du tänker göra. Ger ju henne en möjlighet att tänka sig dig på ett sätt som tänder henne även om du inte omedelbart hittar det. 
    Lycka till nu!
  • Anonym (Guldkanten)

    Är den undergivna och fullkomligt älskar att stå på knä, bakbunden och med ögonbindel. Att inte veta vart han är eller när och hur han äntligen kommer röra mig. Känna hur piskan stryker längs kroppen...vänta på att han ska ta för sig av mig.Även om jag är helt hjälplös då så känner jag mig trygg och fri.

  • Anonym (Nybörjare)
    Anonym (Nybörjare) skrev 2021-01-10 20:31:03 följande:

    När vi pratade sexfantasier så nämnde jag att jag fantiserar om att se henne med någon annan. Hon sa att hon fantiserat om det med.. Det ligger väl en bit fram i tiden men rätt som det är så korsars våra vägar när vi annonserar om någon extra man som får vara med och knulla henne.


    Kan detta, att jag skulle gå igång på att se henne med andra vara en orsak till att även hon gillar det, eller tanken av det? Att behaga mig på något sätt eller att hon får känna sig använd lite slampigt så där, är det något en undergiven skulle gå igång på?

    Är lite osäker på om hon okejade min fantasi för att inte såra mig eller om hon faktiskt tänkt tanken och går igång på den?
  • Anonym (Meränvanilj)

    Ta en sak i taget. Försök kolla mer noga på nåt sätt om det är detta hon vill. Och fundera själv en gång till. Kan ju bli väldigt fel..... 

  • Anonym (Nybörjare)
    Anonym (Meränvanilj) skrev 2021-01-13 11:36:56 följande:

    Ta en sak i taget. Försök kolla mer noga på nåt sätt om det är detta hon vill. Och fundera själv en gång till. Kan ju bli väldigt fel..... 


    Noterat! Tack!
  • Anonym (UG)

    Är undergiven, och skulle säga att för mig är det allra viktigaste - bortom allt vad teknik o finlir är, att den andre helt enkelt bara gör och hanterar mig som denne vill. Placerar mig som han önskar. I den position han vill ha mig i. Tar i. Tar tag. Bestämt. Det är ok att testa. Att backa om en sak inte funkar! Utan genans.

    Om det är lättare för båda kan ögonbindel vara bra. Just för att den fyller en funktion, inte för att vara ett sexigt inslag. För mig är funktionen a och o.

  • Anonym (Meränvanilj)
    Anonym (UG) skrev 2021-02-01 10:11:03 följande:

    Är undergiven, och skulle säga att för mig är det allra viktigaste - bortom allt vad teknik o finlir är, att den andre helt enkelt bara gör och hanterar mig som denne vill. Placerar mig som han önskar. I den position han vill ha mig i. Tar i. Tar tag. Bestämt. Det är ok att testa. Att backa om en sak inte funkar! Utan genans.

    Om det är lättare för båda kan ögonbindel vara bra. Just för att den fyller en funktion, inte för att vara ett sexigt inslag. För mig är funktionen a och o.


    Ja, ögonbindel gör underverk om man är lite osäker och prövande. Ger båda möjlighet att gå in i sig själva och uppleva utan att känna sig betraktad. Och som sagt, våga testa. Det är bara att avbryta om det inte känns rätt.
  • MrBurnhard

    Jag tror att det har att göra med att komma nära vårt inre djur. Rep, piskor, ögonbindlar, kläder är enbart verktyg för att förstärka kommunikationen mellan den dominanta och undergivna. Jo jag vet att det också finns extrema sadister och pain-sluts. Men det är alltid frågan om dominans och undergivenhet. Som dominant måste du hitta din röst för att nå din partners undergivna sida. Blickar, tonläge, beröring. Kunna förmedla känslan av att just nu och här är det din vilja som existerar i världen. Det finns inget val, ingen väg tillbaka. Börja med att smyga upp bakom henne. Greppa tag i hennes hår och viska att du är hennes. Kanske nypa hennes bröstvårta ett uns för hårt för att etablera maktförhållandet. Reagerar hon positivt på det är leken igång. 

  • Anonym (Meränvanilj)
    MrBurnhard skrev 2021-02-01 10:58:14 följande:

    Jag tror att det har att göra med att komma nära vårt inre djur. Rep, piskor, ögonbindlar, kläder är enbart verktyg för att förstärka kommunikationen mellan den dominanta och undergivna. Jo jag vet att det också finns extrema sadister och pain-sluts. Men det är alltid frågan om dominans och undergivenhet. Som dominant måste du hitta din röst för att nå din partners undergivna sida. Blickar, tonläge, beröring. Kunna förmedla känslan av att just nu och här är det din vilja som existerar i världen. Det finns inget val, ingen väg tillbaka. Börja med att smyga upp bakom henne. Greppa tag i hennes hår och viska att du är hennes. Kanske nypa hennes bröstvårta ett uns för hårt för att etablera maktförhållandet. Reagerar hon positivt på det är leken igång. 


    Sanna och vackra ord!
  • Anonym (UG)
    MrBurnhard skrev 2021-02-01 10:58:14 följande:

    Jag tror att det har att göra med att komma nära vårt inre djur. Rep, piskor, ögonbindlar, kläder är enbart verktyg för att förstärka kommunikationen mellan den dominanta och undergivna. Jo jag vet att det också finns extrema sadister och pain-sluts. Men det är alltid frågan om dominans och undergivenhet. Som dominant måste du hitta din röst för att nå din partners undergivna sida. Blickar, tonläge, beröring. Kunna förmedla känslan av att just nu och här är det din vilja som existerar i världen. Det finns inget val, ingen väg tillbaka. Börja med att smyga upp bakom henne. Greppa tag i hennes hår och viska att du är hennes. Kanske nypa hennes bröstvårta ett uns för hårt för att etablera maktförhållandet. Reagerar hon positivt på det är leken igång. 


    Exakt! Just det att all ?utrustning? enbart är verktyg för någonting annat. Jag kan känna av att någonting förändras i luften bara på min mans andning, ser det i hans blick. Det handlar för mig - och för honom, att våga. Våga gå upp i det. Du beskriver det så väl, det där om att det liksom inte finns något alternativ!

    Till TS: Ett sätt att hålla din dominanta position kan vara att också hålla henne i ovisshet. Att hålla henne lite undrandes om vad ditt nästa drag blir. Våga vänta. Våga låta henne vänta. Dra ut på det. För om jag också insett någonting efter att denna världen öppnade sig är att sex är så mycket mer än penetration! Min man o jag kan hålla på i timmar, en hel kväll. Att gå in och ut i det. Kanske att han låter mig komma flera gånger under kvällen men att han bara kommer en gång osv, allt för att vi ska orka. Så mitt andra tips är att våga låta det ta tid!
  • MrBurnhard
    Anonym (UG) skrev 2021-02-01 13:26:54 följande:
    Exakt! Just det att all ?utrustning? enbart är verktyg för någonting annat. Jag kan känna av att någonting förändras i luften bara på min mans andning, ser det i hans blick. Det handlar för mig - och för honom, att våga. Våga gå upp i det. Du beskriver det så väl, det där om att det liksom inte finns något alternativ!

    Till TS: Ett sätt att hålla din dominanta position kan vara att också hålla henne i ovisshet. Att hålla henne lite undrandes om vad ditt nästa drag blir. Våga vänta. Våga låta henne vänta. Dra ut på det. För om jag också insett någonting efter att denna världen öppnade sig är att sex är så mycket mer än penetration! Min man o jag kan hålla på i timmar, en hel kväll. Att gå in och ut i det. Kanske att han låter mig komma flera gånger under kvällen men att han bara kommer en gång osv, allt för att vi ska orka. Så mitt andra tips är att våga låta det ta tid!
    Tack för att du bekräftar det som är så självklart när man leker dessa underbara lekar. Att man som dominant vågar hävda sig och ta fram primaten i sig. Men som dominant måste man se upp för att bli styrd från den undergivna. Hennes (hans) behov brukar vara så uppenbara. Så villiga att vara till lags. När man som dominant får bättre kontroll på sina egna känslor och lust så är det uppskjutna sexet det som eggar mest. Du kan få henne att enbart tänka på dig genom att ta hennes trosor. Sätta klädnypor i hennes bröstvårtor. En liten plugg i rumpan... Sedan ignorera. Jag lovar att det enda hon kommer att tänka på är när du kommer göra nästa drag. Allt i andemeningen att hon är din. Bara din.
Svar på tråden Undergiven flickvän