• Anonym (Vroom)

    Vilken kvinnlig kroppstyp attraheras du av som tjej, eller kille?

    Jag är kille och gillar korta, kurviga tjejer. Tänk Mary Mouser, Florence Pugh.

  • Svar på tråden Vilken kvinnlig kroppstyp attraheras du av som tjej, eller kille?
  • Marcus76

    Jag tänder extremt mycket på smala tjejer. En smal kropp ser så bra ut i många kläder och är otroligt fin att se på naken. Alla får se ut hur som helst och det har inget med fördomar att göra. Det är bara så att väldigt smala tjejer gör mig väldigt upphetsad. Kan vara att jag själv är smal.

  • StudierKemi

    Jag har lärt mig att acceptera och tycka om min egna kroppstyp. Smala ben och armar men en normal midja 80 cm, ingen midja på 65 cm här inte. Brösten är väldigt små, och jag har fått klagomål på små bröst, men trots detta ville exen inget hellre ändå än att fortsätta vara med mig (men det var då det). Jag tycker att alla kroppsformer är fina.

  • Anonym (Kcataj)

    Lättaste vägen för en sexig kropp för en kvinna är att bygga rumpa på gymmet, vilket brukar fixa hållningen i samma veva.. En tjej kan vara otroligt sexig trots några extrakilon om rumpan är fin. Strong Curves är ett bra (och hälsosamt) sätt för tjejer att få snygg kropp.

  • t1000

    Smala tjejer är det enda jag tänder på.

    Har hon dessutom synliga höftben är hon perfekt. Smala ser bra och attraktiv ut i precis allt.

  • Anonym (Man)

    Åt det smalare hållet. Med vältränad rumpa. Men innehållet är väldigt viktigt det också :)

  • Anonym (seniga och slanka)

    Tänder på smala ganska seniga, gängliga män med muskeltonus. Långhåriga, med lite ostyriga och vilda utseenden. Längd inte så viktigt men hellre kortare än alltför långa. Ideal mellan 175-1.88 ca. Ålder 30-35

  • Anonym (Hane)

    Smala, korta tjejer. Petita. Med oproportionerligt stora bröst. Det är det vackraste som finns!!

  • Anonym (Mannen)

    Inte trådsmala tjejer utan med lite former och midja. Gärna vältränad gymrumpa typ ankstjärt det är grejer det.

  • Anonym (Hane)

    Ja, det vill jag säga också! En vältränad putröv är snyggt som fasen också!

  • Anonym (En riktig Man)

    Timglasformad.
    Hellre lite mera kurvor än för lite.
    Jag gillar nog en ganska klassisk svensk look, gärna blond och en kurvig figur med ganska smal midja och framträdande rumpa och byst. Gillar alltså inte alls den ibland normsättande fotomodell-looken med mager och rak look. 
    Jag gillar både bröst och rumpa men om jag måste välja så är nog rumpa viktigast för mig.

Svar på tråden Vilken kvinnlig kroppstyp attraheras du av som tjej, eller kille?