Kan inte hitta vagn vi gillar! Måste man verkligen ha en?
Till vårt andra barn hittade jag den perfekta barnvagnen, dock hade den ännu ej släppts med vinterpaket dvs med de hjul jag ville ha.
I väntan på den fick jag låna en kompis vagn, och när den oväntat gick sönder, och vinterpaket fortfarande inte fans tillgängligt köpte jag en begagnad på blocket.
Denna vagn passade oss otroligt bra, trots att det verkligen inte var vad jag trodde jag ville ha. Den var toppen under de
5-6 månader jag använde den innan vi skaffade en ny sittvagn... Som där och då var perfekt.
Så mitt råd är att avvakta. Jag tycker att en vagn verkligen underlättar men att alla vagnar har för och nackdelar. En jättefin silvercross fungerar i en viss miljö och personligen ser jag den inte som en "allt-i-allo" vagn.
Med andra barnet köpte vi också en Quinny Zapp eftersom jag med första barnet använde en paraply-sulky mer än jag någonsin trott. Med andra barnet ville jag tidigt ha "tillgång" till denna smidighet. Numera finns säkert massa andra alternativ som har såväl bra liggläge som möjligt att vända framåt, men för 6-år sedan var denna "bäst"