• Caroliina

    Namn som passar ihop med Alwa?

    Hej alla!

    Är lyckligt gravid efter ett MA i sommras och kan nu äntligen pusta ut lite då vi varit på ultra och bebis mår bra!

    Nu sku jag behöva ER hjälp! Vilka namn (både pojk- och flicknamn) passae ihop med Alwa? Har några tjejnamn men har 0 killnamn.

  • Svar på tråden Namn som passar ihop med Alwa?
  • Litorina

    Varför ska namnen passa ihop? Mitt råd är att istället välja ett namn ni gillar, oavsett hur det ser ut tillsammans med syskonets.

  • Carolaline

    Klart man vill att namnen ska passa ihop, blir ju askonstigt om en sonen heter Elvis och andra Christer.

    Elvin, Ture, Tristan, Elliot, Vilgot, Vidar, Liam, Leon, Leonell, Teodor.

    Vera, Astrid, Ester, Alice, Ellie.

    Grattis!

  • Kusinen

    William, Elmer, Elias, Frank, Ludwig, Theo, Leo,

    Bianca, Holly, Inez, Edith, Clara, Leyla, Lydia, Leia, Lilli, Lowa, Lykke, Molly, Silje,

  • Kusinen

    William, Elmer, Elias, Frank, Ludwig, Theo, Leo,

    Bianca, Holly, Inez, Edith, Clara, Leyla, Lydia, Leia, Lilli, Lowa, Lykke, Molly, Silje,

  • Litorina
    Caroliina skrev 2021-01-24 09:01:26 följande:

    För att jag VILL att d ska passa ihop, inte mer komplicerat än så :)


    Ja, det är ju ett bra skäl.

    Love tycker jag passar.
  • AMCG

    Alwa och Alice.

    Alwa och Alicia.

    Alwa och Axel.

    Alwa och Albin.

    Tycker jag är fint. Om ni tänkte er att de ska börja på A (det kanske inte var ett måste?).

  • AMCG
    AMCG skrev 2021-01-24 10:32:19 följande:

    Alwa och Alice.

    Alwa och Alicia.

    Alwa och Axel.

    Alwa och Albin.

    Tycker jag är fint. Om ni tänkte er att de ska börja på A (det kanske inte var ett måste?).


    Grattis till bebisen förresten!
  • trollhona
    Caroliina skrev 2021-01-24 08:42:35 följande:

    Hej alla!

    Är lyckligt gravid efter ett MA i sommras och kan nu äntligen pusta ut lite då vi varit på ultra och bebis mår bra!

    Nu sku jag behöva ER hjälp! Vilka namn (både pojk- och flicknamn) passae ihop med Alwa? Har några tjejnamn men har 0 killnamn.


    Lowe, William, Albin, Leopold, Thord, Ivar, Elias, Kurt, Oliwer, Walter, Owe

    Hedwig, Elwira, Matilda, Sabine, Irma, Oliwia, Elwy, Harriett, Agnetha

    Personligen skulle jag välja något namn med "W" så namnen har en gemensam tråd. Vilka tjejnamn har ni tänkt? Kanske lättare att utgå därifrån.
  • fluu

    Lite blandat:

    Noa, Otto, Viggo, Joel, Måns, Mile, Max, Elis, Melker,Edvin, Elver, Vide, Sixten, Valde, Ville, Tage, Loa, Levi, Isak, Hugo, Gillis, Hilmer, Frans,Ebbe, Algot, Aron.

    Disa, Hilma, Liv, Hilde, Essy, Elly, Freja, Emmy, Nora, Gry, Ilon, Ilse, Juni, Lilja, Majken, My, Minna, Ronja, Silje, Svea,Saga, Signe, Selma, Viola, Tuva, Tilia, Vilma.


    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • SarahC

    Har en vän vars tvillingar heter Elof och Alva vilket jag tycker klingar fint så föreslår Elow ????

Svar på tråden Namn som passar ihop med Alwa?