• Mind66

    Min fru..

    Jag har en undran, är jag normal? Jag är gift sedan snart 3 år med världens finaste kvinna. Hon är sexig, snygg, fantastisk kropp. Jag älskar att se henne njuta, det är någonting som gör mig lycklig, som får igång mig. Jag vill så gärna se henne bli tagen av en annan man, eller att vi har trekant. Hon älskar att visa upp sig men hon vill inte vara med någon annan än mig. Jag är inte cuckold osv med förnedring utan vill bara se henne njuta av en annan mans lem. Själv är jag inte intresserad av att vara med en annan kvinna så handlar inte om att hon måste dela med sig av mig osv. Jag vet inte snart vad jag ska göra, det här börjar sätta sig för mycket i mitt huvud. Vi pratar ofta om det men hon vill bara vara med mig.

  • Svar på tråden Min fru..
  • Anonym (.)
    Mind66 skrev 2021-02-02 12:50:24 följande:

    Jag har en undran, är jag normal? Jag är gift sedan snart 3 år med världens finaste kvinna. Hon är sexig, snygg, fantastisk kropp. Jag älskar att se henne njuta, det är någonting som gör mig lycklig, som får igång mig. Jag vill så gärna se henne bli tagen av en annan man, eller att vi har trekant. Hon älskar att visa upp sig men hon vill inte vara med någon annan än mig. Jag är inte cuckold osv med förnedring utan vill bara se henne njuta av en annan mans lem. Själv är jag inte intresserad av att vara med en annan kvinna så handlar inte om att hon måste dela med sig av mig osv. Jag vet inte snart vad jag ska göra, det här börjar sätta sig för mycket i mitt huvud. Vi pratar ofta om det men hon vill bara vara med mig.


    Gå och prata med någon, det känns inte sunt att bli så besatt att du inte kan få det ur ditt huvud. 
  • Anonym (Justin I)

    En tanke:

    När man drömmer om flera personer så är egentligen alla personer en själv. Det är ju jag som regisserar och rollbesätter och skriver alla repliker.

    Kanske är det samma sak med att fantisera att min fru blir knullad av en annan man - det är min fantasi, min kuk jag ser...

  • Anonym (Hon i han)

    Hrm du vill inte ha en Anna kvinna, hon vill inte ha en annan man. Så du om någon borde ju förstå henne. Sluta tjata om dina fantasier när du inte ens kan tänka dig att ställa upp på samma sak. Det är ju endast för ditt nöje. Mentalt kan det kännas som en våldtäkt för henne att tvingas på en annan mans lem, även om det innebär att hon för orgasm.

    Du vet säkert vad forced orgasm är för något. Man kan köra en vibrator och även om lusten är noll och man är snustorr så får man orgasm ändå.

  • Anonym (Man)
    Mind66 skrev 2021-02-02 12:50:24 följande:

    Jag har en undran, är jag normal? Jag är gift sedan snart 3 år med världens finaste kvinna. Hon är sexig, snygg, fantastisk kropp. Jag älskar att se henne njuta, det är någonting som gör mig lycklig, som får igång mig. Jag vill så gärna se henne bli tagen av en annan man, eller att vi har trekant. Hon älskar att visa upp sig men hon vill inte vara med någon annan än mig. Jag är inte cuckold osv med förnedring utan vill bara se henne njuta av en annan mans lem. Själv är jag inte intresserad av att vara med en annan kvinna så handlar inte om att hon måste dela med sig av mig osv. Jag vet inte snart vad jag ska göra, det här börjar sätta sig för mycket i mitt huvud. Vi pratar ofta om det men hon vill bara vara med mig.


    Känner igen mig. Skulle vilja se henne med en annan kille. Berättade för henne och hon sa väl att hon fantiserat om det med ibland, bland annat ställde hon frågor om jag skulle vara med eller inte. Vi pratade lite om det jag jag förklarade att jag kunde vara med men även som åskådare. Hon nämnde något om att hur man i vuxen ålder med samsyn gör eller inte gör saker som uppfattas av andra som onormalt är en och vars ensak. Vi pratade inte mera om det den gången men jag har sått ett frö som jag tänker vattna. Kan bara tillägga att när vi låg efteråt så var hon plaskvåt så nog blev hon påverkad allt.

    Men som andra skriver, jag skulle inte tvinga fram något hon inte vill.
  • Anonym (Berra)
    Mind66 skrev 2021-02-02 13:47:48 följande:
    För att förtydlia lite... vi har bred erfarenhet av sex offentligt, sex med åskådare som har runkat och kommit på henne, åskådare som har fingrat och smekt henne medsns vi har sex. Men det sista steget vill hon inte ta. Jag ser hur hon njuter. Och nej, tittar inte på porr och försöker få vårt sexliv att likna detta.
    Så vad säger hon?...varför vill hon inte.
  • Anonym (55)

    Fråga dig själv hur du skulle känna om hon tjatade på dig om saker du inte vill göra.

    Antingen tjatar du sönder relationen med ditt gnäll eller så gör du slut och hittar nån som delar dina fantasier.

  • Anonym (ABC)

    Släpp det där med att se henne med en annan och se om det kanske finns annat ni kan utforska tillsammans. T.ex. gå på sexklubb och ha sex bredvid andra, är det något som ni båda kanske skulle gilla? 

  • Droiden

    Om hon inte vill vara med en annan än med dig, så har du svaret där, det får förbli just en fantasi.

    Inget du kan tvinga henne till.

  • Mierdaz
    Mind66 skrev 2021-02-02 12:50:24 följande:

    Jag har en undran, är jag normal? Jag är gift sedan snart 3 år med världens finaste kvinna. Hon är sexig, snygg, fantastisk kropp. Jag älskar att se henne njuta, det är någonting som gör mig lycklig, som får igång mig. Jag vill så gärna se henne bli tagen av en annan man, eller att vi har trekant. Hon älskar att visa upp sig men hon vill inte vara med någon annan än mig. Jag är inte cuckold osv med förnedring utan vill bara se henne njuta av en annan mans lem. Själv är jag inte intresserad av att vara med en annan kvinna så handlar inte om att hon måste dela med sig av mig osv. Jag vet inte snart vad jag ska göra, det här börjar sätta sig för mycket i mitt huvud. Vi pratar ofta om det men hon vill bara vara med mig.


    Du är inte ensam. 


    Även jag har planterat detta.. Eller hon.. Ovisst.. I fantasin. 


     


    Och likväl svarar hon likadant som din. 

  • Anonym (eeee)
    Mind66 skrev 2021-02-02 12:50:24 följande:

    Jag har en undran, är jag normal? Jag är gift sedan snart 3 år med världens finaste kvinna. Hon är sexig, snygg, fantastisk kropp. Jag älskar att se henne njuta, det är någonting som gör mig lycklig, som får igång mig. Jag vill så gärna se henne bli tagen av en annan man, eller att vi har trekant. Hon älskar att visa upp sig men hon vill inte vara med någon annan än mig. Jag är inte cuckold osv med förnedring utan vill bara se henne njuta av en annan mans lem. Själv är jag inte intresserad av att vara med en annan kvinna så handlar inte om att hon måste dela med sig av mig osv. Jag vet inte snart vad jag ska göra, det här börjar sätta sig för mycket i mitt huvud. Vi pratar ofta om det men hon vill bara vara med mig.


    Men skärp dig! Vadå "vet inte snart vad jag ska göra". HUR kan det vara så viktigt att se henne med en annan, så att du "inte vet vad du ska göra"? 

    Du vill inte bli den där tjatiga, manipulativa personen som förstör er relation. Du kan fantisera om det om du gillar det men sluta att ta upp det - du vet ju vad hon tycker! 
  • Anonym (Normalt)

    Jo, jag skulle säga att det är normalt att hela tiden vilja önska nåt mer. Det är mänskligt att vilja utvecklas och pröva nya grejer. De flesta vill göra mer än vad som är möjligt. Jag är också gift sedan en tid tillbaka. Min man är underbar på många sätt, men jag skulle önska att vi hade sex liite oftare. Jag skulle också vilja testa sex med en annan kvinna, trekant, fyrkant, byta partner för sex. Ja, ha mer sex helt enkelt. Såå varför stannar jag med min man: Jo, han respekterar mig, älskar mig, har sex med mig och gör barn med mig.

    Jag tänker att du måste inse att du INTE kan få allt, men att du KAN förstöra allt med din inställning.

  • Anonym (Justin I)
    Anonym (Normalt) skrev 2021-02-15 20:20:10 följande:

    Jo, jag skulle säga att det är normalt att hela tiden vilja önska nåt mer. Det är mänskligt att vilja utvecklas och pröva nya grejer. De flesta vill göra mer än vad som är möjligt. Jag är också gift sedan en tid tillbaka. Min man är underbar på många sätt, men jag skulle önska att vi hade sex liite oftare. Jag skulle också vilja testa sex med en annan kvinna, trekant, fyrkant, byta partner för sex. Ja, ha mer sex helt enkelt. Såå varför stannar jag med min man: Jo, han respekterar mig, älskar mig, har sex med mig och gör barn med mig.

    Jag tänker att du måste inse att du INTE kan få allt, men att du KAN förstöra allt med din inställning.


    Jag vill inte äta fiskpinnar varje dag. Vill inte se Pang i bygget som enda teveprogram. Hjärnan kräver omväxling.

    Min fru verkar inte vilja ha fler än oss i sängen, men verkar tända på mina fantasier om en extra man, och noveller med sånt tema. Jag får kanske nöja mig med fantasierna.

    Man får inte alltid det man vill, men har man tur så får man det man behöver.
  • Anonym (Snurrig)

    Ä dä vanlit att fruar vill ligga mä andra männ?
    Finns en del sexxy fruar där ja bor....

  • Jonnynilsson
    Mind66 skrev 2021-02-02 12:50:24 följande:

    Jag har en undran, är jag normal? Jag är gift sedan snart 3 år med världens finaste kvinna. Hon är sexig, snygg, fantastisk kropp. Jag älskar att se henne njuta, det är någonting som gör mig lycklig, som får igång mig. Jag vill så gärna se henne bli tagen av en annan man, eller att vi har trekant. Hon älskar att visa upp sig men hon vill inte vara med någon annan än mig. Jag är inte cuckold osv med förnedring utan vill bara se henne njuta av en annan mans lem. Själv är jag inte intresserad av att vara med en annan kvinna så handlar inte om att hon måste dela med sig av mig osv. Jag vet inte snart vad jag ska göra, det här börjar sätta sig för mycket i mitt huvud. Vi pratar ofta om det men hon vill bara vara med mig.


    Inte en till.........
  • Anonym (Safe sex)

    Filma er själva och titta tillsammans efteråt.

  • Anonym (Nyfiken)
    Mind66 skrev 2021-02-02 12:50:24 följande:

    Jag har en undran, är jag normal? Jag är gift sedan snart 3 år med världens finaste kvinna. Hon är sexig, snygg, fantastisk kropp. Jag älskar att se henne njuta, det är någonting som gör mig lycklig, som får igång mig. Jag vill så gärna se henne bli tagen av en annan man, eller att vi har trekant. Hon älskar att visa upp sig men hon vill inte vara med någon annan än mig. Jag är inte cuckold osv med förnedring utan vill bara se henne njuta av en annan mans lem. Själv är jag inte intresserad av att vara med en annan kvinna så handlar inte om att hon måste dela med sig av mig osv. Jag vet inte snart vad jag ska göra, det här börjar sätta sig för mycket i mitt huvud. Vi pratar ofta om det men hon vill bara vara med mig.


    Det är 100% OK att vilja se sin kvinna njuta med andra män. Dock så är ordet "normalt", alltid svårt att använda. Vad är normalt? Om 100% tänder på något, eller om 10% tänder på något? Du är verkligen inte ensam om dina tankar, men å andra sidan har långt ifrån alla samma tankar som du. Låt henne förstå vad du tänder på, fantisera tillsammans! Se hur hon reagerar. Ta det därifrån. Du kan inte tvinga henne till något. 
  • Anonym (Signatur)

    Ytterligare ett i mängden av trådar om att en man vill att hans kvinna skall ligga med andra män. Det är tröttsamt, det känns som någon kampanj bedrivs om att göra detta acceptabelt.

    Lägg av. Det finns redan trådar i ämnet. Fortsätt i dem i stället för att starta nya trådar om samma sak hela tiden.

  • Anonym (H)
    Anonym (Justin I) skrev 2021-02-23 10:22:25 följande:

    Jag vill inte äta fiskpinnar varje dag. Vill inte se Pang i bygget som enda teveprogram. Hjärnan kräver omväxling.

    Min fru verkar inte vilja ha fler än oss i sängen, men verkar tända på mina fantasier om en extra man, och noveller med sånt tema. Jag får kanske nöja mig med fantasierna.

    Man får inte alltid det man vill, men har man tur så får man det man behöver.


    Fast livet är oftast pang i bygget filmen och fiskpinnar. Shit, vad är du uppvuxen med för förväntningar? Det mesta i livet är mellanmjölk och ibland dyker ett glas skumpa upp. Ni män håller på att bli för bortskämda.

    När jag läser den här artikeln blir jag sur. En man som har en fantastisk kvinna och han står inte ut med tanken att hon bara vill ha honom?

    Problemet är inte att kvinnan inte vill vara beviljat otrogen. Problemet är att mannen är porrskadad. Detta är faktiskt lätt avhjälpt med att konsumera mindre porr av denna kategori. Tadaaa! Vi har en lösning!

    Och nej, många kvinnor kanske fantiserar om att vara med andra men få kvinnor vill realisera detta. Varför? För att vi värdesätter sex med den vi är med på etta annat sätt. Män kan ofta objektifiera sex, kvinnor har mer känsla kopplat till personen hon ligger med. Här blir det en krock.

    Skulle råda TS att bra nöjd med det han har och värdesätta det mer än vad han gör. Han har det bra. Varför riskera att förstöra det pga av porrinfluencer?
Svar på tråden Min fru..