• Anonym (undrar)

    mellan brösten

    inget oförskämt men finns det kvinnor som tänder på stor kuk mellan brösten?

  • Svar på tråden mellan brösten
  • Anonym (Små)
    Anonym (Munfull) skrev 2021-02-09 20:48:31 följande:
    Nej inte att knulla, men suga in dem i munnen! Mmmmmm! Tungan ute
    Ja det funkar att ta den i munnen även om man har små bröst 
  • Anonym (L)

    Ja absolut! Riktigt upphetsande och sexigt när man ser hur skönt han har det också ;)

  • Anonym (undrar)
    Anonym (L) skrev 2021-02-13 14:49:20 följande:

    Ja absolut! Riktigt upphetsande och sexigt när man ser hur skönt han har det också ;)


    Bra tanke :)
  • Anonym (Gillar`t)

    Bra alternativ på avslut vid mens eller utebliven p-metod. Mitt ex pallade inga hormoner alls och hon var lite .... slapp så med fegslang på kom man ju på två röda - värdelöst.. Speciellt som det bara vart två gånger per år typ.
    Utan kådis blev det ofta mellan nassarna.
    Min nya erbjuder sina lökar ibland bara för att hon vet att det uppskattas.
    Mellan lökarna eller handjob med avslut över .... mmmmmmm

  • Anonym (Musse)

    Att få knulla mellan brösten är bland det bästa som jag vet. Kan bli helt galen av den käslan

  • Anonym (tjej)

    Jag personligen skulle aldrig vilja ha en kuk mellan brösten, men det är ju förstås jag det

  • jos79

    Hade aldrig funkat med mina små bröst. Vet inte om jag tycker det är så himla upphetsande heller.

  • Gaskarl
    Anonym (L) skrev 2021-02-13 14:49:20 följande:

    Ja absolut! Riktigt upphetsande och sexigt när man ser hur skönt han har det också ;)


    Jag har provat ett par gånger, jäkligt skönt. Härligt att du gillar det som kvinna.
  • Anonym (;))
    Miss Sunny skrev 2021-02-08 15:32:34 följande:

    Ja, mycket tändande att se en riktig bjässe som jagar och sprutar mellan tutterna.


    En ung och ådrig? ;)
  • Anonym (;))
    Miss Sunny skrev 2021-04-24 17:57:17 följande:

    Just det ja ;) :)


    Är nog en härlig syn
  • Anonym (Kimchi)

    Jo det funkar. Har stora mjuka bröst. Behövs en redig stake. Mycket försats eller en klick glid. Skicka ollonet varje gång det tittar fram. Roligare för mannen än för mig. Roligt ibland.

  • Anonym (svara gärna)

    ni kvinnor/tjejer som tycker om kuk mellan dom... blir ni upphetsade eller ?

  • Miss Sunny
    Anonym (svara gärna) skrev 2021-04-27 19:49:49 följande:

    ni kvinnor/tjejer som tycker om kuk mellan dom... blir ni upphetsade eller ?


    För mig så händer det i bland, ja. Ett par grova manshänder som kramar lite hårt, och en rejäl bjässa som jagar. Lust föder lust, och hans njutning tänder och triggar mig . 
Svar på tråden mellan brösten