• Sven19

Netflix tecknade bröst

Barnen tittade på Jurassic World Camp Cretaceous som är en tecknad serie på Netfilx om ett gäng ungdomar som är på en ö med dionsoruer.

Även om det är ungdomar så kunde jag inte missa vilka jätte tuttar de festa tjejerna har.  Känns lite överdrivet.

• Svar på tråden Netflix tecknade bröst
  • Anonym (Jaha)

Jaha. Kul för dig då, att du kan gilla en tecknad film för att tonårstjejerna har stora tuttar.

• Akidoki

Kvinnor har bröst, så ser vi ut.

• AnnaSturesson
    Akidoki skrev 2021-02-15 23:23:19 följande:

Kvinnor har bröst, så ser vi ut.

Skönt med tjejer som inte ser ut som plankor bara för att det är animerat.

Kollade lite snabbt på serien och det är ju speciellt en av tjejerna dom har rejäl byst.
  • Hyllemor

Min 7-åring tittade på det där, men tröttnade snabbt. Jag tittade självklart med honom och fick sitta och förklara en del saker. Det handlar ju om tonårsbarn 14-17 år och de har ju bröst. Det är alltså en serie för tonåringar och inte konstigare än att sitta och titta på en tweene/tonårsserie på barnkanalen. De ungdomarna har ju också bröst, även om de inte är animerade.

• Sven19
    Hyllemor skrev 2021-02-16 01:31:19 följande:

Min 7-åring tittade på det där, men tröttnade snabbt. Jag tittade självklart med honom och fick sitta och förklara en del saker. Det handlar ju om tonårsbarn 14-17 år och de har ju bröst. Det är alltså en serie för tonåringar och inte konstigare än att sitta och titta på en tweene/tonårsserie på barnkanalen. De ungdomarna har ju också bröst, även om de inte är animerade.

Tycker det bara brukar vara lite antydningar till bröst på unga tjejer som är animerade i vanliga fall. Här är det ju ganska stora bröst.
  • Panduro

Är du samma person som tycker om animerade ändalyktor?

Hur som helst, vad är det du vill diskutera?

• Sven19
    Panduro skrev 2021-02-16 08:10:59 följande:

Är du samma person som tycker om animerade ändalyktor?

Hur som helst, vad är det du vill diskutera?

Nä det är inte jag. Tänkte kolla om det bara är jag som reagerar på att tjejerna i serien har så stora bröst. Har nog aldrig sett detta tidigare. Men samtligt är det ju skönt att tjejerna inte ser ut som plankor som någon skrev längre upp.
  • Anonym (Maja)
    Sven19 skrev 2021-02-16 08:21:22 följande:

Nä det är inte jag. Tänkte kolla om det bara är jag som reagerar på att tjejerna i serien har så stora bröst. Har nog aldrig sett detta tidigare. Men samtligt är det ju skönt att tjejerna inte ser ut som plankor som någon skrev längre upp.

Skönt att tjejer får se ut som tjejer även när det är animerat och tecknat. Hur gamla är barnen i den här serien då?
Svar på tråden Netflix tecknade bröst