Sven19 skrev 2021-02-16 08:21:22 följande:
Nä det är inte jag. Tänkte kolla om det bara är jag som reagerar på att tjejerna i serien har så stora bröst. Har nog aldrig sett detta tidigare. Men samtligt är det ju skönt att tjejerna inte ser ut som plankor som någon skrev längre upp.
På dina bilder reagerar jag bara på en tjej, att hon kanske har stor byst för att vara en tonåring. De andra bilderna du lagt upp tycker jag är inte är något att haka upp sig på. Därmed sagt: det
finns tonåringar i verkliga livet som får stora bröst väldigt tidigt så det är inte som att det inte existerar - jag vet heller inte hur gammal den animerade tjejen är menad att vara.
Jag arbetar på gymnasiet och believe me, tjejerna har allt ifrån "planka" till så stora bröst så man tror inte det är sant, men en del har de generna helt enkelt.
Om animatören av filmen gjort så för att just påvisa att folk faktiskt ser olika ut så tycker jag inte det är fel. Har någon däremot suttit och dreglat och tänkt "tjoho, nu ska jag rita en riktigt storbystad tjej" så är det inte sunt - men jag har svårt att tro att så är fallet. Det är en lång process när man gör en film och många medarbetare är inblandade.