• Anonym (Menhoppsan)

    Vart/hur träffade du ditt senaste ligg?

    Som rubriker leder, vart/hur träffade du ditt senaste ligg? Är ni ett par så räknas det inte.

  • Svar på tråden Vart/hur träffade du ditt senaste ligg?
  • Anonym (Menhoppsan)
    Anonym (Rödluvan) skrev 2021-02-18 07:44:56 följande:

    Alla ligg är från nätet.

    Får ingen kontakt utanför pga osäkerhet. Betydligt hetare att träffas IRL än någon kille på nätet som jagar sex...


    Vart hade du velat bli uppraggad? På konsum?
  • Anonym (Rödluvan)
    Anonym (Menhoppsan) skrev 2021-02-18 08:39:21 följande:

    Vart hade du velat bli uppraggad? På konsum?


    Träningsanläggningar som gym och simhall.
  • Anonym (Menhoppsan)
    Anonym (Rödluvan) skrev 2021-02-18 09:53:08 följande:

    Träningsanläggningar som gym och simhall.


    Är du i bra form så är det ju många som säkert är sugna. Dock är det lite kutym att inte störa folk. Men du kan ju be någon kolla din teknik i böjen? Det borde få dom att vakna.
  • Anonym (Gymråtta på 53)
    Anonym (Menhoppsan) skrev 2021-02-18 10:00:59 följande:
    Är du i bra form så är det ju många som säkert är sugna. Dock är det lite kutym att inte störa folk. Men du kan ju be någon kolla din teknik i böjen? Det borde få dom att vakna.
    Var med i en grej på ett större, modernt gym under ett halvår. Massor av fina killar/män. Massor av fina tjejer/kvinnor. Männen, oavsett form och ålder var väldigt fokuserade och ögonkontakt var inte att tänka på. Jag tillhörde inte de snygga tjejerna som redan var i bra form utan tämligen osynlig som en 53-årig mamma med 15 kg övervikt kan göra. Flörta var lönlöst. Jag skulle klara mig bättre vid en bardisk eller över frysen på Ica. 
  • Anonym (Menhoppsan)
    Anonym (Gymråtta på 53) skrev 2021-02-18 10:28:46 följande:

    Var med i en grej på ett större, modernt gym under ett halvår. Massor av fina killar/män. Massor av fina tjejer/kvinnor. Männen, oavsett form och ålder var väldigt fokuserade och ögonkontakt var inte att tänka på. Jag tillhörde inte de snygga tjejerna som redan var i bra form utan tämligen osynlig som en 53-årig mamma med 15 kg övervikt kan göra. Flörta var lönlöst. Jag skulle klara mig bättre vid en bardisk eller över frysen på Ica. 


    Ja, om du inte har några väldigt effektiva trick så kan jag tänka mig att det iaf blir svårt att fånga tuppen i hönsgården.
  • Anonym (Gymråtta på 53)
    Anonym (Menhoppsan) skrev 2021-02-18 11:15:31 följande:
    Ja, om du inte har några väldigt effektiva trick så kan jag tänka mig att det iaf blir svårt att fånga tuppen i hönsgården.
    Nej det var inte alls min arena. Tydligen osynlig även för de i samma liga. Att man kan vara "nåt att ha" ändå saknar betydelse. 
    Nu var inte syftet att skaffa karl, jag deltog i en PT-grupp. 
    Kul grej ändå. 
  • Anonym (Rödluvan)
    Anonym (Menhoppsan) skrev 2021-02-18 10:00:59 följande:

    Är du i bra form så är det ju många som säkert är sugna. Dock är det lite kutym att inte störa folk. Men du kan ju be någon kolla din teknik i böjen? Det borde få dom att vakna.


    Haha ja simhallar har visat sig vara bättre för min del. Är ju en ganska avslappnad miljö
  • Anonym (Liz)
    Anonym (Gymråtta på 53) skrev 2021-02-18 10:28:46 följande:

    Var med i en grej på ett större, modernt gym under ett halvår. Massor av fina killar/män. Massor av fina tjejer/kvinnor. Männen, oavsett form och ålder var väldigt fokuserade och ögonkontakt var inte att tänka på. Jag tillhörde inte de snygga tjejerna som redan var i bra form utan tämligen osynlig som en 53-årig mamma med 15 kg övervikt kan göra. Flörta var lönlöst. Jag skulle klara mig bättre vid en bardisk eller över frysen på Ica. 


    Det låter som du skulle testa Friskis och Svettis istället...jag är själv en 54-årig mamma med några extra kilo... och jag har lyckats två gånger och träffat bra män där... lycka till !
  • Anonym (Markus)
    Anonym (Liz) skrev 2021-02-18 20:50:42 följande:

    Det låter som du skulle testa Friskis och Svettis istället...jag är själv en 54-årig mamma med några extra kilo... och jag har lyckats två gånger och träffat bra män där... lycka till !


    Var hittar man detta Friskis o Svettis Liz
  • Anonym (Gymråtta på 53)
    Anonym (Liz) skrev 2021-02-18 20:50:42 följande:
    Det låter som du skulle testa Friskis och Svettis istället...jag är själv en 54-årig mamma med några extra kilo... och jag har lyckats två gånger och träffat bra män där... lycka till !
    Tror jag med. Det finns inget här tyvärr. 9 mil till närmsta. 
Svar på tråden Vart/hur träffade du ditt senaste ligg?