• Anonym (Ledsen)

    Han sa att jag var otrogen

    Jag har börjat dejta en man och vi var träffats flera gånger. Han har dock sagt att jag inte får ligga med någon annan och det har jag självklart respekterat. Igår träffades vi och skulle ha sex. Han tog på mig mycket och gav mig oralsex, sen helt plötsligt stannade han upp och sa "har du knullat med någon annan!?" blev helt chockad och svarade självklart nej, då sa han "men jag ser ju att du har det, ljug inte!" och syftade på att det var lite vitt på hans fingrar, vilket beror på att jag har ägglossning och mina flytningar blir alltid lite vita då? Eller är detta ovanligt och något som jag borde kolla upp? Han blev iallafall helt vansinnig och sa att det är sperma och att jag ljuger, trots att jag talade sanning. Han sa att jag borde ha talat sanning från början, då hade han förlåtit mig, men nu vill han aldrig ses mer. Han lyssnar inte alls på min förklaring. Han tror inte på det. Sa typ "usch jag slickade din fitta! Och så har du sperma där!"

    Han har nu blockat mig överallt, och jag är helt förstörd :( snälla hjälp mig, är det verkligen ovanligt att ha vita flytningar vid ägglossning?

  • Svar på tråden Han sa att jag var otrogen
  • Anonym (Ledsen)
    Guldnovan skrev 2021-02-20 17:48:37 följande:

    Du är helt normal! INTE HAN!!!!

     

    All lycka och värme till dig! 

    Mvh. Mamma till 4 barn, två av varje. 

    Mitt mammahjärta värker för dig! 


    Tack ??
  • Anonym (Ledsen)
    Guldnovan skrev 2021-02-20 17:48:37 följande:

    Du är helt normal! INTE HAN!!!!

     

    All lycka och värme till dig! 

    Mvh. Mamma till 4 barn, två av varje. 

    Mitt mammahjärta värker för dig! 


    Vet inte varför det blev frågetecken, skulle bli hjärtan
  • Guldnovan
    Anonym (Ledsen) skrev 2021-02-20 18:07:23 följande:
    Vet inte varför det blev frågetecken, skulle bli hjärtan
    Forumet gör alla smileys till frågetecken. Det går bara använde de egna som finns ovanför textrutan.
    Tack Hjärta 
  • Guldnovan
    Anonym (Ledsen) skrev 2021-02-20 18:06:32 följande:
    35 och jag är 24
    Å helvete.... ursäkta men har är riktigt farlig.....En vuxen man som gör så.....
    Flicka var glad att du lever.....
  • Gameofthrones
    Guldnovan skrev 2021-02-20 15:57:22 följande:

    Vänta vänta....

    Du har rätt men din info (mansplaining?) är inte relevant i det här fallet.

    ALLA har sekret i slidan oavsett ålder.

    Vi är ju inte snustorra mellan orgasmer, kåthet och ägglossning. I så fall skulle det damma när vi rör på oss! Jag har inte haft ägglossning på 5 år och fortfarande fuktig. 

    Hon sa inget om orgasm heller.....


    (gäsp) lägg dig inte i. Hur vet du om hon inte har kunskap.

    Hur vet du om hon ficj orgasm en eller inte det behöver inte hon ta upp. Även om hon nu fick det eller inte så har hon ngt och gå på. Hur vet du hur en orgasm ska vara har du varit med kvinnor? Läs lite mer fakta fyfan! Jisses!

    Kvinnor är olika! Lägg ner
  • Anonym (J)

    TS, det kan hända den bästa att man råkar dejta en störd människa. Förstår att du är chockad.

  • Guldnovan
    Gameofthrones skrev 2021-02-20 20:14:42 följande:
    (gäsp) lägg dig inte i. Hur vet du om hon inte har kunskap.

    Hur vet du om hon ficj orgasm en eller inte det behöver inte hon ta upp. Även om hon nu fick det eller inte så har hon ngt och gå på. Hur vet du hur en orgasm ska vara har du varit med kvinnor? Läs lite mer fakta fyfan! Jisses!

    Kvinnor är olika! Lägg ner
    Eh....ok....? 
  • Anonym (S)
    Anonym (Ledsen) skrev 2021-02-20 14:28:46 följande:

    Jag har börjat dejta en man och vi var träffats flera gånger. Han har dock sagt att jag inte får ligga med någon annan och det har jag självklart respekterat. Igår träffades vi och skulle ha sex. Han tog på mig mycket och gav mig oralsex, sen helt plötsligt stannade han upp och sa "har du knullat med någon annan!?" blev helt chockad och svarade självklart nej, då sa han "men jag ser ju att du har det, ljug inte!" och syftade på att det var lite vitt på hans fingrar, vilket beror på att jag har ägglossning och mina flytningar blir alltid lite vita då? Eller är detta ovanligt och något som jag borde kolla upp? Han blev iallafall helt vansinnig och sa att det är sperma och att jag ljuger, trots att jag talade sanning. Han sa att jag borde ha talat sanning från början, då hade han förlåtit mig, men nu vill han aldrig ses mer. Han lyssnar inte alls på min förklaring. Han tror inte på det. Sa typ "usch jag slickade din fitta! Och så har du sperma där!"

    Han har nu blockat mig överallt, och jag är helt förstörd :( snälla hjälp mig, är det verkligen ovanligt att ha vita flytningar vid ägglossning?


    Vilken totalt sjuk idiot!!

    Nu vet jag inte exakt var i cykeln mina flytningar ser ut så där man jag har det varje månad som du beskriver det! Och sperma smakar inte i närheten av vad flytningar smakar heller, om vi ska vara ärliga.

    Var glad att du slipper honom!!
  • Drottningen1970
    Gameofthrones skrev 2021-02-20 20:14:42 följande:

    (gäsp) lägg dig inte i. Hur vet du om hon inte har kunskap.

    Hur vet du om hon ficj orgasm en eller inte det behöver inte hon ta upp. Även om hon nu fick det eller inte så har hon ngt och gå på. Hur vet du hur en orgasm ska vara har du varit med kvinnor? Läs lite mer fakta fyfan! Jisses!

    Kvinnor är olika! Lägg ner


    Vad yrar du om?
Svar på tråden Han sa att jag var otrogen