Berätta om er skönaste orgasm. ;-)
Varför kan inte vi killar få uppleva nåt sånt här nån gång? :/
Här är en tråd som kan ha svaret på hur långa orgasmer vi får.
www.familjeliv.se/forum/thread/77459006-stammer-detta-fraga-om-orgasmer
Det är olika bud i frågan, men jag tror att manliga orgasmen är kortare. Sen kan vi inte heller få multipla. Jag har i alla fall inte fått någon riktigt lång orgasm under de 36 år jag onanerat. Sen har jag ju inte gjort något mer, tyvärr.
Skulle nog vara andra gången när jag körde min fleshlight samtidigt som jag körde en dildo i baken.. Svartnade för ögonen när jag kom och var borta säker 20-30 sekunder innan jag landade igen
Jag har upplevt många sköna orgasmer. En av de skönaste var min första. I 13-14 års åldern umgicks jag med en tjej som bodde hos oss under somrarna, Hon var i min ålder eventuellt något år äldre. Vi badade tillsammans på vår lilla badplats. En dag tittade hon på min snopp då vi bytte kläder. Vad liten den är, sa hon plötsligt, vilket den var. Så tog hon tag i den, drog ned förhuden och började runka mig. Ju mer hon drog desto mer växte den. Till sist använde hon båda händerna och så kom jag. En underbar känsla som jag aldrig upplevt tidigare. Nu kan du göra barn, sa hon då tittade på sperman som låg i gräset. Sedan upprepade hon det hela. Då blev jag kåt på henne eftersom jag hade sett hennes lilla hårbeklädda mus. Jag fick smeka henne över venusberget men något mer blev det.
Vilken svår fråga 
Alla gånger när jag har sex med min man - med (får man säga det här ;)) stor k.k, står på knä och använder en vibrator samtidigt!!!
då kommer jag minst 3 gånger på raken - det känns i hela kroppen och jag får stå-päls/rysningar...Efter 3 - 4 orgasmer har jag tappat räkningen på hur många ggr till jag kommer eller om jag kommer hela tiden-jag vet inte-kan man det ?? Jag blir helt väck
minnes förlust under orgasmerna nästan, kan inte koncentrera mig på att räkna, har provat men minns inte hur många eller hur länge, ska ta tid nästa gång ha ha.. men det är mycket längre än 20 el var det 40 sek för killar -oj jag trodde det var mycket längre tid.