Inlägg från: Anonym (Alice) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Alice)

    Kön- intuition, pessimism, eller önketänk.

    Hej!

    Vilken vecka är du i? Kommer du ta reda på könet? Spännande :)

  • Anonym (Alice)

    Hej!

    Vilken vecka är du i? Kommer du ta reda på könet? Spännande :)

  • Anonym (Alice)

    Jag var säker på att det var pojke, jag bara visste det hela livet meeen ut kom tjej. Nu planerar jag graviditet och veeet att det kommer vara tjej haha.

    Önskar mig pojke så att jag har en av varje men är sten säker på att nästa blir tjej

  • Anonym (Alice)

    Härligt att man faktiskt kan känna av det så stämmer det med. Min graviditet var super, mådde hur bra som helst, mådde inte illa eller kräktes, alla sa att det är för att jag bär på pojke. Alla runt om gissade på pojke med beroende på hur min mage såg ut osv men jag var bevis att det blev tvärtom. Får försöka pricka ÄL, förra gången försökte vi 5 dagar innan ÄL och det blev en flicka. I slutändan vill man bara ha friska barn men hade varit kul att ha en av varje

  • Anonym (Alice)
    Seven Costanza skrev 2021-03-17 16:50:32 följande:

    Har en pojke sedan tidigare och trodde verkligen att det skulle vara en pojke nu också pga att jag har mått likadant (nästan inga symptom, inget illamående) men det är en flicka. Blev väldigt ställd på RUL för jag hade hoppats på en pojke till och tyckte att vi hade haft sex precis på ÄL men det blir ju som det blir.


    Blir avis på dig nu, vill också ha en av varje. Tror på teorin med ÄL men det stämmer ju inte på alla.
Svar på tråden Kön- intuition, pessimism, eller önketänk.