• Anonym (Förvirrad tjej)

    Tinder dejt drog hem precis när vi skulle ligga

    Hejsan!

    En snubbe på tinder som jag matchade med idag skrev och frågade om han kunde komma hem till mig ikväll och jag hade ändå inga andra planer så jag skickade min adress. När han kom hit så snackade vi en del och vi kollade på en film. Han började ta massor på mig och vi hånglade och sen tog han av mig alla kläder förutom trosorna. Han själv hade fortfarande alla kläder på så jag började ta av hans tröja som han hjälpte till med. Han fingrade mig och vi hånglande ett tag men sen sa han att han bara skulle gå på toa. När han kom tillbaka så satte han sig ner i soffan igen fast med avstånd från mig och pratade om att han ville se på filmen typ. Han tog sen på sin tröja igen och jag låg där bredvid honom nästan helt naken och visste inte vad som hände. Sen från ingenstans så sa han att han börjar tidigt och att han skulle gå hem. Och så bara drog han?? Sen när jag skulle skriva till honom på tinder efteråt och fråga varför han betedde sig så konstigt och bara drog så såg jag att hade tagit bort vår matchning. Jag hade hans nummer och skrev ett sms men han svarade ej. Jag fattar ingenting.. jag kände att han var hård och det var han som tog av mig alla kläder. Sen bara stack han?! Jag är så förvirrad.

    Snälla kan någon här hjälpa mig förstå?

  • Svar på tråden Tinder dejt drog hem precis när vi skulle ligga
  • Anonym (H)
    Anonym (Anders) skrev 2021-03-03 09:10:43 följande:

    Snubbe används som ett nerklankande ord för man bland radikalfeminister. Inget jag hittat på.


    Eh va? Det är ett gammalt slangord i Stockholm som används för en mansperson man inte känner så väl, random dude ungefär, vilket är applicerbart på TS situation. Det är så jag och varenda kotte jag känner här i Stockholm använder uttrycket.

    Att radikalfeminister skulle ha approprierat ordet betyder inte att den ursprungliga betydelsen har förändrats. Jösses vad skitnödiga folk är nuförtiden, man kan hitta orsaker att känna sig kränkt av precis allt.
  • Hotelliggaren
    Anonym (Lina) skrev 2021-03-04 12:48:08 följande:
    Öhhh alla har väl hår i rumpan?? Har inte du själv det? Eller rakar du själv anus?

    Intressant när det här med hygien är så väsensskilt mellan män och kvinnor. Jag har typ bara legat med män som haft hår i rumpa, som inte smörjer in sin i body lotion och som ofta luktar lite svett från armhålorna. Inget jag dissat. Inte heller har de luktar tvål om snorren, men dagens killar kanske är en kopia av en Ken docka?
    Självklart håller man sig fräsch och rakar där hon ska ha munnen!
    Jag vill ju inte slicka en hårig och luskig fitta eller rumpa. Och självklart ska samma gälla omvänt. Att raka röv och pung samt snygga till i största allmänhet är en självklarhet....
  • PastorSvinvold

    Varför behöver du ens veta det?

    Respektera att han som man inte ville ligga med dig, lämnade och nu inte ens vill prata med dig. Som kvinna är det inte din sak att snoka i sådant.

    Acceptera bara hans vilja, så som Guds avbild han är.

  • Anonym (Himtoo)
    PastorSvinvold skrev 2021-03-04 17:35:21 följande:

    Varför behöver du ens veta det?

    Respektera att han som man inte ville ligga med dig, lämnade och nu inte ens vill prata med dig. Som kvinna är det inte din sak att snoka i sådant.

    Acceptera bara hans vilja, så som Guds avbild han är.


    Fast det där inlägget stinker bara manschauvinism. Not cool, dude.
  • Anonym (kalle)
    Anonym (Förvirrad tjej) skrev 2021-03-02 23:36:25 följande:

    Hejsan!

    En snubbe på tinder som jag matchade med idag skrev och frågade om han kunde komma hem till mig ikväll och jag hade ändå inga andra planer så jag skickade min adress. När han kom hit så snackade vi en del och vi kollade på en film. Han började ta massor på mig och vi hånglade och sen tog han av mig alla kläder förutom trosorna. Han själv hade fortfarande alla kläder på så jag började ta av hans tröja som han hjälpte till med. Han fingrade mig och vi hånglande ett tag men sen sa han att han bara skulle gå på toa. När han kom tillbaka så satte han sig ner i soffan igen fast med avstånd från mig och pratade om att han ville se på filmen typ. Han tog sen på sin tröja igen och jag låg där bredvid honom nästan helt naken och visste inte vad som hände. Sen från ingenstans så sa han att han börjar tidigt och att han skulle gå hem. Och så bara drog han?? Sen när jag skulle skriva till honom på tinder efteråt och fråga varför han betedde sig så konstigt och bara drog så såg jag att hade tagit bort vår matchning. Jag hade hans nummer och skrev ett sms men han svarade ej. Jag fattar ingenting.. jag kände att han var hård och det var han som tog av mig alla kläder. Sen bara stack han?! Jag är så förvirrad.

    Snälla kan någon här hjälpa mig förstå?


    Du var nog bara ytterligare ett namn på hans långa lista av tjejer han skulle knulla med. 
  • Anonym (Otroligt egoistiskt)
    Anonym (!) skrev 2021-03-03 22:12:56 följande:

    Hur kan man släppa in en främling i sitt hem? Dessutom i corona tider! ofattbart korkat


    Ja, jag fattar inte hur ni tänker, ni som fortfarande har sex med helt främmande människor. Håll avstånd var det!

    Ni smittar och blir smttade och sen smittar ni någon i riskgrupp som kanske dör. Själva är ni förstås odödliga.

    Det är kanske såna som ni som gör att det ständigt blossar upp en ny covid-19 våg.
  • Anonym (Elin)

    Jag tror som många andra att han helt enkelt kom och sen skämdes så mycket att han drog hem och tog bort dig! Har hänt en vän till mig.

    Eller så var han otrogen men ångrade sig i sista stund, också väldigt möjligt. Har du kollat upp honom ifall han har sambo etc?

  • Gameofthrones
    Hotelliggaren skrev 2021-03-04 13:11:11 följande:

    Självklart håller man sig fräsch och rakar där hon ska ha munnen!

    Jag vill ju inte slicka en hårig och luskig fitta eller rumpa. Och självklart ska samma gälla omvänt. Att raka röv och pung samt snygga till i största allmänhet är en självklarhet....


    För att inte lämna spår av dina hotelvisit och när du kommer hem till din familj? -

    Hahaha, Haha - du är rolig!

    Faktiskt
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Tinder buddy) skrev 2021-03-03 06:04:15 följande:

    Dålig andedräkt, fittan luktar, dålig hygien, svett, torr hy, håriga armar, tråkig personlighet, inget kemi...

    På förra tinder dejtan drog jag direkt pga av att tjejens fitta luktade och hon var väldigt passiv.


    Blir nyfiken, "väldigt passiv"? Hur är tjejen då? Och hur ska tjejen vara för att killen ska bli lockad?
  • Marie7
    Annita skrev 2021-03-03 10:22:32 följande:

    Jag förstår verkligen att du undrar över varför han gjorde som han gjorde. Men ärligt talat, vad ska du med honom och hans matchning till?!


    Kan bara hålla med. Vet att det är svårt. Man vill veta. Ibland får man dock leva med att inte få veta.
  • Anonym (Jovisst)

    Ibland blir det inget knulla - Tinder elller krogen , har vart med om tjejer som avbrutit mitt i gängat, tagit på sig och gått hem, hahaha
    Sååå jävla dålig är jag inte, hahaha
    Men tydligen för somliga då?

  • Marie7
    Anonym (Förvirrad tjej) skrev 2021-03-02 23:36:25 följande:

    Hejsan!

    En snubbe på tinder som jag matchade med idag skrev och frågade om han kunde komma hem till mig ikväll och jag hade ändå inga andra planer så jag skickade min adress. När han kom hit så snackade vi en del och vi kollade på en film. Han började ta massor på mig och vi hånglade och sen tog han av mig alla kläder förutom trosorna. Han själv hade fortfarande alla kläder på så jag började ta av hans tröja som han hjälpte till med. Han fingrade mig och vi hånglande ett tag men sen sa han att han bara skulle gå på toa. När han kom tillbaka så satte han sig ner i soffan igen fast med avstånd från mig och pratade om att han ville se på filmen typ. Han tog sen på sin tröja igen och jag låg där bredvid honom nästan helt naken och visste inte vad som hände. Sen från ingenstans så sa han att han börjar tidigt och att han skulle gå hem. Och så bara drog han?? Sen när jag skulle skriva till honom på tinder efteråt och fråga varför han betedde sig så konstigt och bara drog så såg jag att hade tagit bort vår matchning. Jag hade hans nummer och skrev ett sms men han svarade ej. Jag fattar ingenting.. jag kände att han var hård och det var han som tog av mig alla kläder. Sen bara stack han?! Jag är så förvirrad.

    Snälla kan någon här hjälpa mig förstå?


    Förstår att det är jobbigt att inte veta. Är lika själv. Ofta har man lite kontrollbehov och svårt att släppa saker. Killen fick nog kalla fötter. Något fick honom att avstå helt enkelt. Ingen förlust. Försök tänka så. Är du väldigt nyfiken googla honom. Kanske har han förhållande som många här tror. Då var han definitivt fel.
  • Hotelliggaren
    Gameofthrones skrev 2021-03-05 06:16:17 följande:
    För att inte lämna spår av dina hotelvisit och när du kommer hem till din familj? -

    Hahaha, Haha - du är rolig!

    Faktiskt
    Hur hänger rakat arsle ihop med ev otrohet? För den delen är jag singel....
  • Anonym (Förvirrad tjej)

    Hejsan här kommer en uppdatering haha

    Jag matchade nämligen med honom på tinder nyss igen. Han sa förlåt för senast och då frågade han om jag ville ses igen. Så jag svarade med att fråga varför han drog sist. Och då visade det sig vara som många här har gissat på, han kom när vi hånglade i soffan så därför gick han på toa och sen skämdes han så han gick hem. Han hade inte varit intim med någon på länge så det var därför han kom så snabbt!

    Väldigt skönt att få veta och snällt att han berättade!

    Så jag ska nog träffa honom igen:)

  • Anonym (Förvirrad tjej)

    Hejsan här kommer en uppdatering haha

    Jag matchade nämligen med honom på tinder nyss igen. Han sa förlåt för senast och då frågade han om jag ville ses igen. Så jag svarade med att fråga varför han drog sist. Och då visade det sig vara som många här har gissat på, han kom när vi hånglade i soffan så därför gick han på toa och sen skämdes han så han gick hem. Han hade inte varit intim med någon på länge så det var därför han kom så snabbt!

    Väldigt skönt att få veta och snällt att han berättade!

    Så jag ska nog träffa honom igen:)

  • Anonym (Anonym 666)

    Bra att han vågade vara ärlig iaf. Lycka till!

  • Anonym (Doofus)
    Anonym (Förvirrad tjej) skrev 2021-05-16 21:41:56 följande:

    Hejsan här kommer en uppdatering haha

    Jag matchade nämligen med honom på tinder nyss igen. Han sa förlåt för senast och då frågade han om jag ville ses igen. Så jag svarade med att fråga varför han drog sist. Och då visade det sig vara som många här har gissat på, han kom när vi hånglade i soffan så därför gick han på toa och sen skämdes han så han gick hem. Han hade inte varit intim med någon på länge så det var därför han kom så snabbt!

    Väldigt skönt att få veta och snällt att han berättade!

    Så jag ska nog träffa honom igen:)


    Berätta gärna om det gick bättre vid nästa försök! Håller tummarna!
  • Anonym (Doofus)
    Anonym (dr Strange) skrev 2021-03-04 12:30:40 följande:

    Kul tråd med alla teorier, fattas bara att blanda in utomjordingar i händelseförloppet. 

    Jag hoppas iaf att TS inte grubblar över det här så mycket, det finns massor med möjliga förklaringar, både logiska och vissa helt ologiska, men bara killen i fråga vet med säkerhet varför han gjorde som han gjorde. Han vill uppenbarligen inte dela med sig av den informationen, så skit i honom och vänd nytt blad, som kungen sa det en gång i tiden.

    Om han var hård, då tyckte han iaf att du var sexig, så jag tycker inte att du ska tänka på det som att det är något "fel" med dig på något sätt.. 

    Sedan förstår jag dock inte varför skulle han skämmas om det gick för honom innan matchen riktigt började? Det är ju bara och vänta i 15-20 minuter, ladda om och köra andra halvlek. Jag personligen skulle inte ha problem med att berätta för tjejen att det var det som hände, det vore på sätt och vis en komplimang för tjejen, att hon är så het att han inte kunde hålla sig?


    håller helt med dig! Jag hade tagit det som en gullig komplimang och velat ha honom ännu mer.
Svar på tråden Tinder dejt drog hem precis när vi skulle ligga