Dejting fungerar inte. Varför ?
Kanske.
Vissa har fått min instagram och det är inte bara perfekta bilder på mig där. Trots de har de velat träffa mig .
Jävligt bra på vilket sätt? Ett fåtal dejter som inte lett någonstans och gjort dig ledsen/bitter?
Ärligt talat ts, du söker bara magra tjejer med höftben som sticker ut som inte heller får ha barn (när du själv är i en ålder där de flesta faktiskt har barn). Du lägger upp bilder som inte ser ut som du. Du ger inga komplimanger. Du har nästan inget umgänge eller vänner. Du är bitter/nere och din kvinnosyn verkar inte superskön. Jag gissar att du arbetslös också eftersom du inte svarar när vi frågar dig. Och du är superfokuserad på yta. Jag tror att du har svaret på varför det inte funkar för dig finns bland någon eller flera av dessa anledningar.
Tror verkligen verkligen VERKLIGEN inte att de beror på längd eller kläder.
Men vad spelar det för roll vad andra har för krav? Det är ju DU som sitter i situationen att du saknar en partner. Man kan bara jämföra med sig själv. Det är inte du mot tjejerna.
De kanske känner igen dig, men du är inte så attraktiv som du utger dig för att vara.
Märks mer och mer att du bara vill vinna diskussionen, så lämnar tråden nu. Ville hjälpa först, men det verkar inte möjligt. Den enda som drabbas är du själv så lägger inte ner mer tid. Fortsätt du med din jävligt bra stategi..
Nej det gör dem inte.