Vad bär du hem maten i
Vad bär du hem maten i från affären nuförtiden?
Vad bär du hem maten i från affären nuförtiden?
Tidigare så vart det plastpåsar som ändå gick till soppåse, men numera
så blir det pappkasse storlek beroende på hur mycket man handlar :)
Jag använder ryggsäck, återanvända plastpåsar och Dramaten. Men det går ju inte att välja mer än 1 alternativ. Du borde göra om tråden och låta folk välja flera alternativ. Har kanske köpt 5 nya påsar de senaste 10 åren.
Jag använder ryggsäck, återanvända plastpåsar och Dramaten. Men det går ju inte att välja mer än 1 alternativ. Du borde göra om tråden och låta folk välja flera alternativ. Har kanske köpt 5 nya påsar de senaste 10 åren.
Det är inte livsviktigt att det blir till 100% rätt.
Tygpåsar varav den äldsta är hur många år som helst, Gamla plastkassar vi sparat och nån papperspåse jag fått. Lite tjockare/finare pappåse då.
Fast för det mesta blir det hemleverans och det kommer i pappkassar.
Jag bär hem mina varor i tygkassar! Men varför är det relevant om jag har köpt dem nyligen eller redan hade de hemma??
Använder tjocka plastkassar som man kan köpa i affären. Har också en tunn "tyg" påse (acryl så plast egentligen) i väskan om jag spontanhandlar, behöver jag fler påsar köpet jag en papperskasse som jag återanvänder.
Tygkassar, (den äldsta är nog 30 år nu), större shoppingkassar, dramaten eller cykelkorg