• JosHed

BIM maj

Hej!

Då vårt första försök med barn nummer tre efter ett sent avbrytande i februari resulterade i mens nyss så startar jag en ny BIM tråd för maj! Lägger en BIM-tråd i kommentarerna.

• Svar på tråden BIM maj
  • Lotgardet
    muffins88 skrev 2021-05-13 20:46:27 följande:

Hej på er! Har följt er i det tysta än så länge i väntan på att själv kunna börja testa.

Först och främst, stort Grattis till alla er som har plussat!! Helt otroligt många!

Här kommer en tankenöt. Kunde inte hålla mig längre så jag testade i morse med ett ?testa extra tidigt test?. Det visade inget inom testtiden, men när jag tittade på det ca en timme senare så var där två streck, inte bara skugga utan med färg. Till saken hör att jag förra cykeln testade flera ggr med samma test och de gick inte att misstolka ens efter något dygn, dvs inga torkstreck eller liknande. Är idag på ungefär äl+10/11 BIM -5

Jag var nära att köpa sånna test också, men läste att de var dåliga för att man såg inget igenom det gula höljet.

Rekommenderar att testa med predictor early.

Köp inte RSFUs testa tidigt, de var inte bra.
  • Lotgardet
    muffins88 skrev 2021-05-13 20:46:27 följande:

Hej på er! Har följt er i det tysta än så länge i väntan på att själv kunna börja testa.

Först och främst, stort Grattis till alla er som har plussat!! Helt otroligt många!

Här kommer en tankenöt. Kunde inte hålla mig längre så jag testade i morse med ett ?testa extra tidigt test?. Det visade inget inom testtiden, men när jag tittade på det ca en timme senare så var där två streck, inte bara skugga utan med färg. Till saken hör att jag förra cykeln testade flera ggr med samma test och de gick inte att misstolka ens efter något dygn, dvs inga torkstreck eller liknande. Är idag på ungefär äl+10/11 BIM -5

Jag var nära att köpa sånna test också, men läste att de var dåliga för att man såg inget igenom det gula höljet.

Rekommenderar att testa med predictor early.

Köp inte RSFUs testa tidigt, de var inte bra.
  • mollyoshea
    Lotgardet skrev 2021-05-14 07:25:40 följande:

Nu är det digitala taget, jag kan äntligen lita på att jag är gravid!

Grattis!!!!!
  • lilly439
    Lotgardet skrev 2021-05-14 07:25:40 följande:

Nu är det digitala taget, jag kan äntligen lita på att jag är gravid!
    Wow grattis!!!! :) Helt underbart!!
  • norrsken91

Hoppar in i denna tråden, BIM den 25e maj. Verkstan är avklarad för denna månad, haha någon mer som känner igen sig? Tur mannen och jag ändå kan skratta åt det så det inte känns lika jobbigt efter så många försök. Detta är 8:e försöket till ett syskon. Hoppas verkligen, kul att se att så många plussat grattis till er :)

• Mimow11

Cykelaffär 37... ingen mens, blanka gravtester,, tagit RFSU testa ofta, någon som vet om de är ?svåra? ?

Otroligt ömma bröstvårtor, vill antingen att mensen kommer nu eller så får jag testa cb digital kanske, någon som har hört eller erf av sena positiva svar efter negativa? Testade senast i söndags...

• elinhhjj

Tänker att jag hoppar in här! Kan va kul att följas åt! 

BIM 25 Maj, så väntar ivrrigt tills vi kan börja testa här hemma. 

Är första barnet så väldigt nervösa och spända här hemma. Dock bara andra månaden vi försöker här,  men vi håller alla tummar och tår!! 

• elinhhjj
    norrsken91 skrev 2021-05-14 11:20:10 följande:

Hoppar in i denna tråden, BIM den 25e maj. Verkstan är avklarad för denna månad, haha någon mer som känner igen sig? Tur mannen och jag ändå kan skratta åt det så det inte känns lika jobbigt efter så många försök. Detta är 8:e försöket till ett syskon. Hoppas verkligen, kul att se att så många plussat grattis till er :)

Åh! Samma BIM datum, vi får uppdatera varann och hoppas innerligt de händer för er denna månad! 
  • Ped ansvar

Hej, hoppar också in här :) BIM 18-20 maj, tredje barnet. Är det någon som känt symtom såhär på ca ÄL+9-Isch? Vet att jag hade symtom tidigt med mina två barn, men minns inte hur tidigt. Uppsvälld, molvärk, annorlunda flytningar, illamående och extrem(!) trötthet. Kan också vara PMS, men just tröttheten får mig att fundera.

Svar på tråden BIM maj