BIM maj
Hej!
Då vårt första försök med barn nummer tre efter ett sent avbrytande i februari resulterade i mens nyss så startar jag en ny BIM tråd för maj! Lägger en BIM-tråd i kommentarerna.
Hej!
Då vårt första försök med barn nummer tre efter ett sent avbrytande i februari resulterade i mens nyss så startar jag en ny BIM tråd för maj! Lägger en BIM-tråd i kommentarerna.
Hej, hoppar också in här :) BIM 18-20 maj, tredje barnet. Är det någon som känt symtom såhär på ca ÄL+9-Isch? Vet att jag hade symtom tidigt med mina två barn, men minns inte hur tidigt. Uppsvälld, molvärk, annorlunda flytningar, illamående och extrem(!) trötthet. Kan också vara PMS, men just tröttheten får mig att fundera.
Är på CD25 idag. Fick bekräftad äl (av Nc) på cd 23, bara 6 dagar senare än vad jag ALLTID har haft tidigare. Såklart när det är första försöket.
Trots försenad ÄL fick vi till sex varannan dag from cd 15-21 så är ändå hoppfull något kan ha legat och väntat på ägget. Har beräknad mens cd 36 nu, 25/5. Hur tidigt kan man börja testa innan man räknas som galen :( hehe.
Är på CD25 idag. Fick bekräftad äl (av Nc) på cd 23, bara 6 dagar senare än vad jag ALLTID har haft tidigare. Såklart när det är första försöket.
Trots försenad ÄL fick vi till sex varannan dag from cd 15-21 så är ändå hoppfull något kan ha legat och väntat på ägget. Har beräknad mens cd 36 nu, 25/5. Hur tidigt kan man börja testa innan man räknas som galen :( hehe.
Vad säger ni om detta? :D
BIM-3
BIM-3
BIM-3
Hoppar in i tråden!
BIM idag 15/5. Neg test igår :(
Fick ett X och opererade bort en äggledare i Mars efter ett års försök med syskon. Hade efter det menscykel på 35 dagar. I vanliga fall 28-29, denna månad är jag idag på dag 30.
Men känns tyvärr som att mensen ska komma. Haft mensvärk i 10 dagar till och från. Hade samma med mitt X så om jag nu plussar är jag rädd för att det är ett till X.....
Inga andra symptom på grav, men tröstar mig med att man kan ha mensvärk trots gravid men samtidigt med min första graviditet kände jag ingenting....
Jag var nära att köpa sånna test också, men läste att de var dåliga för att man såg inget igenom det gula höljet.
Rekommenderar att testa med predictor early.
Köp inte RSFUs testa tidigt, de var inte bra.
Hoppar också in här. Tredje barnet. Fick tidigt missfall (oplanerad graviditet) i februari. Min man ville inte ha fler barn men nu ville han ändå testa? Lite förvirrande Haga. Men jag vill ha en till så jag hoppas det har blivit något. Har följt tråden några dagar.. BIM 22/5.
Åh nej, jag har idag köpt och använt RFSU testa tidigt.. varför är inte dom bra?