BIM maj
Hej!
Då vårt första försök med barn nummer tre efter ett sent avbrytande i februari resulterade i mens nyss så startar jag en ny BIM tråd för maj! Lägger en BIM-tråd i kommentarerna.
Hej!
Då vårt första försök med barn nummer tre efter ett sent avbrytande i februari resulterade i mens nyss så startar jag en ny BIM tråd för maj! Lägger en BIM-tråd i kommentarerna.
Helt säker på att du är gravid! ;)
Är det ett färgat streck så är det inte spök. Grattis! :)
Är det ett färgat streck så är det inte spök. Grattis! :)
Hej!
Jag har läst lite i tråden men inte skrivit själv! ????
Min mens är beräknad till på torsdag den 20/5, symptom är mycket flytningar, ont i höger bröstvårta och idag har jag mått illa fram och tillbaka (kanske bara inbillar mig), tog dock ett clearblue digitalt och ett rfsu imorse som båda visade negativt, känns ganska kört? Men hoppas fortfarande..
Första försöket för mig!
Hoppar in i denna tråden, BIM den 25e maj. Verkstan är avklarad för denna månad, haha någon mer som känner igen sig? Tur mannen och jag ändå kan skratta åt det så det inte känns lika jobbigt efter så många försök. Detta är 8:e försöket till ett syskon. Hoppas verkligen, kul att se att så många plussat grattis till er :)
Tänker att jag hoppar in här! Kan va kul att följas åt!
BIM 25 Maj, så väntar ivrrigt tills vi kan börja testa här hemma.
Är första barnet så väldigt nervösa och spända här hemma. Dock bara andra månaden vi försöker här, men vi håller alla tummar och tår!!
Tänker att jag hoppar in här! Kan va kul att följas åt!
BIM 25 Maj, så väntar ivrrigt tills vi kan börja testa här hemma.
Är första barnet så väldigt nervösa och spända här hemma. Dock bara andra månaden vi försöker här, men vi håller alla tummar och tår!!
Åh, kul att vi blev ett gäng med samma datum, haha!
Känner inte av något annorlunda än vanligt, har alltid ömma och större bröst vid ägglossning och de håller i sig tills mensen är över, precis så är det denna gång också!
Ska du/ni ta något testa tidigt test innan bim? När isåfall? Jag vet inte om jag vågar, men har några som kommer på posten imorgon iallafall, för kunde inte hålla mig från att shoppa, haha! Så jag lär ju ta... men ska försöka vänta sålänge som möjligt. iaf.
Åh, kul att vi blev ett gäng med samma datum, haha!
Känner inte av något annorlunda än vanligt, har alltid ömma och större bröst vid ägglossning och de håller i sig tills mensen är över, precis så är det denna gång också!
Ska du/ni ta något testa tidigt test innan bim? När isåfall? Jag vet inte om jag vågar, men har några som kommer på posten imorgon iallafall, för kunde inte hålla mig från att shoppa, haha! Så jag lär ju ta... men ska försöka vänta sålänge som möjligt. iaf.
Hittade precis hit och har också BIM den 25/5. Kul med flera på samma datum :) Känner ni av något än? Känns som jag letar efter minsta lilla symtom typ. Hade äl runt 10-11/5
Känner inget ännu. Har haft diverse symptom tidigare månader utan resultat så vågar inte känna efter längre. Jag hade ÄL den 13 maj så tänker ev testa lör/sön. Egentligen bör man ju vänta men känns så svårt och tråkigt att inte testa, är ju en del av ?tjusningen?. Blir roligt att följas åt :)