BIM maj
Hej!
Då vårt första försök med barn nummer tre efter ett sent avbrytande i februari resulterade i mens nyss så startar jag en ny BIM tråd för maj! Lägger en BIM-tråd i kommentarerna.
Hej!
Då vårt första försök med barn nummer tre efter ett sent avbrytande i februari resulterade i mens nyss så startar jag en ny BIM tråd för maj! Lägger en BIM-tråd i kommentarerna.
Syns det bättre
Idag var strecket på stickan lite starkare, så tog ett digitalt :)
Äl + 11 och fick detta. Kan man lita på så svagt på cb testa tidigt??
Måste dela med mig. Är på ÄL+7 och känner starkare PMS känslor än jag någonsin känt förut. Haha, mensen beräknad den 25e. Jag har sen jag vaknade igår velat strypa min sambo och kasta ut våra katter genom fönstret.
Döljer dessa känslor så mycket jag kan dock, så går mest runt och är tyst och de kokar inom mig, haha, kan jag istället tänka att dehär är ett bra tecken? hahah
Har testat mig i dagarna två nu och bam! så såg jag något imorse på stickan, lite ute i kanterna. Beställde digitalt test som kommer imorgonbitti med morgontidningen. Men så kunde jag inte hålla mig och köpte ett ?testa tidigt? cb och plussade för 30 min sen! Bara jag och ni som vet min hemlighet. Har mått illa från och till hela dagen, är otroligt känslig för Graviditetshormoner. Men kan man känna av illamående så tidigt? Är på menscykeldag 28 och beräknad bim är egentligen i övermorgon men har oregelbunden mens.
Supersvagt streck på bilden, jag vet... men i alla fall ett streck och har säkerligen smått börjat stegrat hcg då det imorse visade negativt. Sååå glad !!!
1/5 JosHed - PLUSSAT
2/5 Humlesurr - PLUSSAT
5/5 Stjärnhimmeln PLUSSAT
5/5 amandannn PLUSSAT
7/5 Goldenwings1
8/5 MBL1712, jojjans PLUSSAT
9/5 DrLavernius
9/5 Hoppas2022
9/5 mollyoshea PLUSSAT
10/5 Juniprinsen
10/5 Elise96 PLUSSAT
10/5 Trubadurenstjej
10/5 mangelica (mensen kom på beräknad dag)
10/5 Thess85 PLUSSAT
13/5 QueenS
15/5 Ugglans
15/5 Fjonkis PLUSSAT
15/5 Länken
15/5 LyckaW88
16/5 Lotgardet
18/5 muffins88
19/5 Inorina
19/5pedansvar
20/5 senapp, pippi12345 PLUSSAT, lindhu
21/5 Secret A, blackpeach
22/5 Lo908
25/5 barnlängtan2021
26/5 Linneado
27/5 sidechick
29/5 FruBjörk, jeannollåtta
Ja, men där ser man ju ett svagt sträck! Grattis!!!
Ja, men där ser man ju ett svagt sträck! Grattis!!!