• Anonym (Smile)

    Föredrar du yngre, äldre eller jämngamla kvinnor?

    Denna fråga riktar sig till män.

    Vill du helst ha en yngre, äldre eller jämngammal kvinna? Vad föredrar du? Motivera gärna.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Föredrar du yngre, äldre eller jämngamla kvinnor?
  • Anonym (Philip)
    Anonym (dragoncoffee) skrev 2021-05-16 08:44:52 följande:

    Jag träffade en tjej på 22. Hon var attraktiv och sexig. 

    Vi kunde prata med varann.

    Jag har pratat med andra yngre tjejer också, som inte är jobbiga och omogna.


    Då är det väl du som ligger efter mognadsmässigt.
  • Anonym (dragoncoffee)
    Anonvm skrev 2021-05-16 12:35:52 följande:
    Visst finns det alltid undantag som bekräftar regeln, särskilt när det handlar om personliga egenskaper.

    Men handen på hjärtat, hade 22åringen verkligen varit lika intressant att prata med om hon inte varit "attrtraktiv och sexig"? I think not.....
    Nej, jag tycker att kvinnor som det går att prata med blir mer intressanta, om de också är sexiga och attraktiva.
  • Anonym (dragoncoffee)
    Anonym (Philip) skrev 2021-05-16 12:46:29 följande:
    Då är det väl du som ligger efter mognadsmässigt.
    Ja, det brukar låta så. Om en man kan ha nåt gemensamt med en yngre kvinna, så är det nåt fel på honom.
  • Anonvm
    Anonym (dragoncoffee) skrev 2021-05-16 12:47:40 följande:
    Ja, det brukar låta så. Om en man kan ha nåt gemensamt med en yngre kvinna, så är det nåt fel på honom.
    Det lär ju vara betydligt mer ofta förekommande än att 22åriga kvinnor har ett brinnande intresse för saker som normalt intresserar män i övre medelåldern i alla fall.....

    Så ja, om du är en man i övre medelåldern och finner samma saker intressanta som kvinnor som precis nyss blivit myndiga.... då är det nått fel på dig.

    Men mer troligt är att du simulerar ett intresse för dessa saker i syfte att få av dessa kvinnor byxorna Flört
  • Anonym (dragoncoffee)
    Anonvm skrev 2021-05-16 14:11:35 följande:
    Så ja, om du är en man i övre medelåldern och finner samma saker intressanta som kvinnor som precis nyss blivit myndiga.... då är det nått fel på dig.

    Men mer troligt är att du simulerar ett intresse för dessa saker i syfte att få av dessa kvinnor byxorna Flört
    Där har du fel.

    Och i fallet med 22-åringen så var det hon som ville få av mig byxorna.
  • Anonvm
    Anonym (dragoncoffee) skrev 2021-05-16 14:25:21 följande:
    Där har du fel.

    Och i fallet med 22-åringen så var det hon som ville få av mig byxorna.
    Ok, vi säger så då.
  • Anonym (dragoncoffee)
    Anonvm skrev 2021-05-16 14:54:22 följande:
    Ok, vi säger så då.
    Haha, ja, ska jag ljuga eller?
  • Anonym (Philip)
    Anonym (dragoncoffee) skrev 2021-05-16 12:47:40 följande:

    Ja, det brukar låta så. Om en man kan ha nåt gemensamt med en yngre kvinna, så är det nåt fel på honom.


    Ja, det är väl inte så konstigt egentligen att folk tänker så med tanke på att någon runt 35-40 oftast inte har så mycket gemensamt med någon i 20-års åldern.
  • Anonym (123)

    Oftast jämngamla, eller något äldre. Ibland nån som är yngre. Beror ju på kemin och attraktionskraften oftast..

  • Anonym (dragoncoffee)
    Anonym (Philip) skrev 2021-05-16 17:24:59 följande:
    Ja, det är väl inte så konstigt egentligen att folk tänker så med tanke på att någon runt 35-40 oftast inte har så mycket gemensamt med någon i 20-års åldern.
    Jag hade saker gemensamt med 22-åringen jag träffade, och 24-åringen jag var kär i.
    Jag är väl omogen då.
Svar på tråden Föredrar du yngre, äldre eller jämngamla kvinnor?