Inlägg från: Anonym (Me) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Me)

    Enkät för kvinnor - favorit i repris

    1. Vilka är dina tre favoritställningar ? (rangordna)

    Rida, missionären, bakifrån

    2. Har du haft gruppsex ? Bra eller dåligt, kommentar ?

    Helt ok, men föredrar one-on-one

    3. Önskar du att du hade större bröst ?

    Ja.

    3.5: Hur tycker du en idealkropp ser ut på en kvinna?

    Holly-Daze Coffey.

    4. Har penisstorleken nån betydelse för din orgasm och/eller upphetsning? Kommentar? :

    Har aldrig haft sex med någon som haft längre än 11cm, så jag kan inte riktigt svara på det, men jag vet att jag gillar grov penis.

    5. Ideallängd på penis A. 14-17 cm B. 18-20 cm C. 21-25 cm

    Se svar 4.

    6. Idealtjocklek A. medium B. grov C. mycket grov

    B.

    7. rakar du ditt kön ? A. nej B. ja, delvis C. ja, helt

    C, vaxar.

    8. Gillar du att din partner kommer över din kropp? Kommentar?

    Njae, vill hellre ha det i mig eller i munnen än på kroppen.

    9. Tycker du om att känna ett finger i baken när du älskar? Kommentar?

    Ja.

    10. Din ålder?

    33.

  • Anonym (Me)
    Anonym (J) skrev 2021-04-20 22:34:05 följande:

    Blir nyfiken och måste fråga...

    Har du bara haft sex med en kille? Därför du inte upplevt större än 11 cm?

    Trevliga preferenser för övrigt :)


    Nepp 10 st män, men det kan ju omöjligt vara så otroligt att det finns många män där ute med runt 10 cm?
  • Anonym (Me)
    Bingen skrev 2021-04-21 07:53:38 följande:

    Förlåt, men jag blev också nyfiken och undrar precis samma fråga som personen ovanför ställde. Inget illa med det men blev väldigt nyfiken bara! Ha en bra dag


    Men nej, jag tar inte illa upp! Har haft sex med 10 män. Det har väl bara blivit så, ingen har haft större (längre) men baserat på mina erfarenheter så tycker ju jag 11 cm är stort, riktigt stort! Så det är ju inget jag tänker på, förutom när frågan om storlekspreferens kommer då, då blir det svårt att svara!
  • Anonym (Me)
    Anonym (J) skrev 2021-04-21 14:26:13 följande:

    Måste vara sjukt osannolikt att träffa 10 st som alla har under medel.

    Blir du någonsin nyfiken på hur det är att vara med en större?


    Kanske osannorlikt, jag kanske har en dold talang att finna dom? Haha!

    Njae, nyfiken och nyfiken, ibland kanske? Eftersom ?alla? verkar föredra större så undrar jag ju vad all ståhej är om, men jag njuter ju av sex i vilket fall så jag har svårt att se att jag missat något speciellt.
  • Anonym (Me)
    Anonym (Kvinna45) skrev 2021-04-21 14:51:28 följande:

    Jag har haft sex med 35+ män, har aldrig träffat på någon med så liten. Det är ju rejält under genomsnittet


    Absolut under genomsnittet, har jag förstått. Men det är ju också bara ett genomsnitt tänker jag. Det finns större och mindre än det också.
  • Anonym (Me)
    Anonym (Ann) skrev 2021-04-21 16:29:07 följande:

    Och du mäter alla? Hur då?


    Sjävklart! Haha nejdå, jag mätte den största bara för att jag helt enkelt inte trodde honom när han sa 11cm, han kändes ordentligt mycket större än så. Trodde jag mött första mannen i världshistorien som ljuger om sin storlek fast säger att den är MINDRE än den faktiskt är. Lätt förvirrad (såklart) lät han mig mäta med måttband tre gånger. 11cm. Grov som få, men ja, den var 11 cm.
  • Anonym (Me)
    Anonym (J) skrev 2021-04-21 16:25:50 följande:

    Haha ja det är ju en talang att skryta med :)

    Förstår att man kan undra ?what all the fuss is about??

    Du får fråga nån väninna...eller testa själv helt enkelt!


    Hahaha nej den talangen skulle jag nog inte skryta med, tror ingen an mina vänninor skulle bli särskilt imponerade av det! Haha!
  • Anonym (Me)
    Anonym (J) skrev 2021-04-21 17:23:40 följande:

    Haha jag menar att du får fråga dem om större är bättre?


    Jo men gud ja, det tycker dom helt klart. Min närmsta väninna tillexempel hade sex med en innan hon träffade sin man som hon uppskattade hade BARA 15 cm och hon inte kände något, baserat på det så var det sämsta sexet någonsin sa hon, med förstående nickar från andra i sällskapet. Satte nästan kaffet i halsen. Så tveklöst tycker dom större är bättre.
  • Anonym (Me)
    Anonym (Som en boll kommer jag...) skrev 2021-04-21 17:24:58 följande:

    Grov som få skriver du. Dom flesta har mellan 8-12 cm i omkrets. Men grov som FÅ måste innebära 16-18cm i omkrets. Den kuken måste sett ut som en boll 11 lång och 18 grov. Haha :)


    Tssss nej nått sånt extremt är de då inte, men stadig! Haha!
  • Anonym (Me)
    Anonym (J) skrev 2021-04-21 17:43:59 följande:

    Haha du verkar vara ett unikum i din vänkrets :)

    Tycker du borde testa en rejäl så du kan vara med i diskussionerna med väninnorna;)


    Tror inte min make håller med dig i det! Haha! Men diskussionerna är helt klart intressant att lyssna på!
  • Anonym (Me)
    Anonym (J) skrev 2021-04-21 17:55:05 följande:

    Haha man vet aldrig!

    Finns många män som tänder på sånt...


    Absolut, det finns med i min mans fantasier också, och våra dildolekar såklart. Men vi har inte tagit det längre än så, och kommer nog inte göra heller.
Svar på tråden Enkät för kvinnor - favorit i repris