• Anonym (Magisk)

    Har du stött på någon som du visste var upptagen?

    Om du stötte på någon som var upptagen, hur gick det?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du stött på någon som du visste var upptagen?
  • Anonym (Självklart)

    Nej, hade aldrig fallit mig in som singel. Upptagna män var icke-kandidater. 

  • Anonym (Man)
    Anonym (Mia) skrev 2021-04-09 17:01:56 följande:

    Som ung gjorde jag det ofta. Inte för att jag var intresserad utan mer för att jag var nyfiken på hur många män som är beredda att vara otrogna och hur mycket som krävs för att få dem i säng.


    Spdanna som dig fanns det ett begrepp för på orten jag bor idag. Jag väljer dock att utelämna det idag men jag hade troligtvis gjort som dig när jag var yngre, om jag var tjej dvs.
  • Anonym (Hmm)

    Absolut, flera gånger och har fått sååå mycket fitta på det viset genom åren.
    Både upptagen själv och när hon varit upptagen.

  • Anonym (pragmatisk)

    Ja, jag snodde min man.

    Men vi hade redan varit kära ett halvår och enda anledningen att han var med en tjej sen ett par veckor då var att han inte trodde att han kunde få mig, eftersom jag var upptagen. Han dumpade henne direkt när jag sa ja, stackars tjej.

    Inget man är stolt över direkt men sånt händer i krig och kärlek.

  • Anonym (Älskarinna)

    Har varit i den situationen vid tre tillfällen, gick bra alla gångerna. Fick ut det jag ville av det. 

  • Anonym (Oemotståndlig)

    Kvinna, svarade "Ja, en gång".

    Vi träffades på jobbet och klickade direkt, alltså som i att vi blev väldigt bra vänner med en gång. Sen blev det mer och mer flörtigt, fast eftersom jag visste att han var gift tog det ett litet tag innan jag sa rent ut vad jag ville, och då var han omedelbart med på noterna; enda anledningen till att han inte vågat ta sista steget var att han i sin tur visste att jag hade en partner, och han tänkte att han nog feltolkade mina signaler Skrattande Vi träffades sen under ca ett halvår, och sexet var fantastiskt. Sen flyttade han och familjen, och då blev det ju svårt att ses mer. Men vi har fortfarande kontakt. 

  • Anonym (Gör det nu)

    Föll för en upptagen och jag är själv upptagen men levt länge i destruktivt relation.

    Vi inledde en nära vänskap men mer blev de inte han var inte intresserad av mer .vi har fortfarande kontakt. ( PS har inte gett upp ) ;)

  • Anonym (Ylva-Maria)

    Ja, senast i helgen när jag tog hem en kille från krogen.

  • Anonym (Räknas det om...)

    Räknas det om hans fru lämnat honom, de var inte skilda än men separerade? Då har jag gjort det. Skyldig. Nu ratade han mig senare hittade han och frun tillbaks till varandra. Så det blev aldrig något men jag försökte. Jag tänkte "passa på" för jag har alltid tyckt om honom.

  • Anonym (Japp)

    Jag har tagit hand om en irakier(muslim) som inte gillade hennes äktenskap, gillar att jag fått forma henne... hon är en riktig galning ;)


    Hennes man vet inte hur man tar hand om henne dessvärre.


     Har också hänt tidigare, med 2 andra båda var riktigt sugna och behövde de man kunde ge i sängkammaren. 


    Jag har inte ansvar över vad andra gör i deras förhållanden och vilken uppsättning de har i villkor och dylikt, inte mitt ansvar.

  • Anonym (kalltar)
    Anonym (pragmatisk) skrev 2021-04-10 13:56:34 följande:

    Ja, jag snodde min man.

    Men vi hade redan varit kära ett halvår och enda anledningen att han var med en tjej sen ett par veckor då var att han inte trodde att han kunde få mig, eftersom jag var upptagen. Han dumpade henne direkt när jag sa ja, stackars tjej.

    Inget man är stolt över direkt men sånt händer i krig och kärlek.


    Du skulle ha erbjudit att köra en trekant som plåster på såren.
Svar på tråden Har du stött på någon som du visste var upptagen?