• enheltvanligherre

    Passion för stora och tunga bröst

    Hej allihop!

    Det finns en risk att vissa kommer anse mig vara ytlig med detta inlägg, men förhoppningsvis kan också gensvaret hjälpa mig lite på vägen.

    Jag är en snart 37-åring kille som är lyckligt förlovad och dessutom snart tvåbarnsfar.

    Ända sedan tidiga tonåren har jag dragits till tjejer med stora och tunga bröst. Det har givetvis inte bara handlat om brösten, men jag har alltid haft ett särskilt gott öga till tjejer och kvinnor med naturligt stora och tunga bröst. I regel har det handlat om tjejen med E - J-kupor. För mig har det inte varit tal om att prata om bröst som något jag varit bara ?fäst vid?, utan som något attraktivt, konstnärligt och sensuellt. Porr i all ära, men att få visa genuin uppskattning för en kvinna med stora bröst har alltid varit en ynnest. Det skulle så klart finnas mycket mer att säga om det.

    Min sambo är en helt fantastisk kvinna som jag älskar oerhört mycket. Hon råkar dessutom vara storbystad. Dessvärre tycker hon att brösten är för stora och är inte alls bekväm med att visa upp dem. Jag vill ju gärna få visa henne hur mycket jag älskar allt hon är, står för och hennes fantastiska uppenbarelse. Jag vill göra vad jag kan för att hon ska känna dig bekväm med hela sin kropp. Det måste inte innebära att hon solar topless, men dock.

    Ni tjejer/kvinnor här med stora bröst, kan ni hjälpa mig?

  • Svar på tråden Passion för stora och tunga bröst
  • Anonym (V)

    Va? Vill du vi ska säga till henne att du tycker det är fint med enorma tunga bröst eller vadå? Vi känner inte henne. Gör ett personligt konstverk åt henne föreställande henne med enorma lökar som ni kan ta fram ibland och titta på? Typ. Släng in lite kommenterar i sägen.

    Tycker hon det är obekvämt får du ju lita på det. Många kvinnor med stora pattar har ryggproblem med slagsida framåt och behöver en rejäl bh som avlastning. Min syra fick operera sina boxningsbollar mindre tyvärr pga ständig värk vilket kan vara inskränkande i vardagen.

  • Anonym (V)

    Va? Vill du vi ska säga till henne att du tycker det är fint med enorma tunga bröst eller vadå? Vi känner inte henne. Gör ett personligt konstverk åt henne föreställande henne med enorma lökar som ni kan ta fram ibland och titta på? Typ. Släng in lite kommenterar i sägen.

    Tycker hon det är obekvämt får du ju lita på det. Många kvinnor med stora pattar har ryggproblem med slagsida framåt och behöver en rejäl bh som avlastning. Min syra fick operera sina boxningsbollar mindre tyvärr pga ständig värk vilket kan vara inskränkande i vardagen.

  • Anonym (Du behöver ju inte)

    ...starta 100 trådar om det. 

  • enheltvanligherre

    Nu har jag ju inte startat 100 trådarna om det. Jag skrev i två forum då jag blev osäker på var det platsade.

    Ni får gärna dumförklara mig om ni tycker att det känns bra.

    För egen del har passionen för stora bröst alltid varit tudelad. Jag älskar stora bröst och skäms inte det minsta. Men både tjejer som visat intresse för mig och som inte varit bystiga och killkompisar genom vuxenlivet har alltid gjort sig lustiga över denna ?ytliga? fixering, medan jag själv bara vill hylla storbystade. I mitt fall nu sambon. Varken mer eller mindre.

  • Annita

    Hur då visa upp dem, vad är du ute efter egentligen? Är hon blyg inför dig, eller är det så att du vill att hon klär sig på ett visst sätt?!

  • enheltvanligherre

    Jag vet att skälet till att hon exempelvis inte vill sola topless på sommaren är därför att hon skäms för att de är för stora. Hon tycker också att de är hängiga. Jag har försökt förmedla på olika sätt att det är väldigt attraktivt med stora och tunga (använder inte ordet hängiga) bröst. Men just skam-känslan skulle jag vilja att hon mer vände till stolthet över sina behag.

    Sedan förstår jag att det är svårare att hitta passande kläder av vissa typer givet stor byst så det är inte så mycket en fråga om hur hon klär sig som att hon verkar skämmas :(

Svar på tråden Passion för stora och tunga bröst