Inlägg från: Anders 386 |Visa alla inlägg
  • Anders 386

    vad tänker ni tejer när ni kolla gangbang?

    Anonym (Anna) skrev 2021-04-15 19:17:44 följande:

    Jag tittar ofta på porr som jag själv inte skulle vilja utföra, tex bögporr , det hade varit omöjligt gör mig som kvinna att utföra.

    När jag tittar på gangbang som är grovt brukar jag tänka på vilka sjuka människor det faktiskt finns.

    Och mina sexleksaker använder jag oftast när jag är själv, just för att onani och att ha sex med en partner ger olika saker för mig.

    Jag älskar min partner otroligt mycket men har även ett eget sexliv.


    Sista meningen tycker jag är väldigt viktig, den ställer jag upp på helt.

    Jag tycker också att man kan älska någon men ändå ha ett eget sexliv i sin privata sfär. Jag kollar en del porr, leker ibland med en magic wand och en del annat. Och det är inget jag vill dela med min partner - och hon är heller inte intresserad av att dela det med mig. 

    Vissa har inte behovet - men för mig är det lite säkerhetsventil där jag får göra lite mer privata saker. Jag tycker att man ska unna sin partner den friheten, inget konstigt alls. Vill någon kolla på Gangbang så låt hen göra det, oftast är det ju ändå så att man inte vill göra allt man fantiserar om. Det är fantasierna som är grejen, inte att vara med om det i verkligheten. Själv har jag mycket cuckoldfantasier som jag inte vill ska bli verkliga utan bara vara fantasier.


Svar på tråden vad tänker ni tejer när ni kolla gangbang?