• Anonym (Kukdiggaren)

Kvinnors syn på bisexuella män.

Jag dras mestadels till kvinnor både mentalt och fysiskt och har till 90% bara sex med kvinnor. För ett par år sedan föll det sig dock så att jag provade på att ha sex med en kille, kort och gott sög jag av en annan kille, mest av nyfikenhet. Dessvärre fick jag mersmak och blir med jämna mellanrum väldigt sugen på att suga kuk. Så länge jag är singel är det inga problem att ordna en diskret träff för att lindra mitt begär. Men hur ska jag göra om jag skaffar flickvän?

Skulle ni tjejer här tycka det var ok om er pojkvän hade sex med killar ibland?

Skulle ni vilja delta? Titta på?.

Vad har ni för tankar?

• Svar på tråden Kvinnors syn på bisexuella män.
  • Anonym (Tändande?)
    Anonym (Nope) skrev 2021-05-08 14:30:49 följande:

Nu är väl det man tänder på inte något man sitter och tänker på och sedan fattar ett beslut om. Man tänder på det man tänder på. Jag är hetero och vill ha en man som är hetero. Blir så trött att man ska behöva stå till svars för ens sexuella preferens. Det handlar inte om att jag tänker på hur personen legat med ex. Det handlar om att det säger något om vem personen är. Och jag tänder inte bisexualitet. Punkt. Deal with it.

Och nej, det handlar inte om dina sexuella preferenser utan om din människosyn.
  • Anonym (Ta upp det tidigt)

Jag tycker din önska är helt ok och det är inte svårt att förverkliga. Bara du är rakt och tydligt med det mycket tidigt i ditt förhållande. Ta det upp gärna med din blivande flickvän innan ni inför något allvarligt. Redan på andra /tredje dejten skulle jag säga. Spelar du med öppna kort kommer du hitta snabbt den där tjejen som vill gärna ha två kille i sitt säng då och då.

• Walker90

Jag är hustru till en bisexuell man och vi är swingers. Jag vill gärna se honom ha sex med en annan man, så länge jag är med och får titta på eller vara med i själva leken.

Jag tycker du ska berätta för nya dejter att du är bisexuell. Kanske är hon som jag, vem vet?

• Walker90

Jag är hustru till en bisexuell man och vi är swingers. Jag vill gärna se honom ha sex med en annan man, så länge jag är med och får titta på eller vara med i själva leken.

Jag tycker du ska berätta för nya dejter att du är bisexuell. Kanske är hon som jag, vem vet?

• Underbaraälskade
    Walker90 skrev 2021-05-08 17:07:36 följande:

Som vi skrivit tidigare "ärlighet varar längst" och vi kan inte förstå varför man mörkar sin läggning i en ny kontakt?
    Måste ju vara bättre att vara ärlig från början.

Vi är väldigt glada att vi var ärliga och raka från början! Tungan ute
  • Anonym (:) Tror det är kört där.)

Tror nog du skall hålla dina gayfantasier och erfarenheter dolda för kvinnor. Jag känner kvinnor som är bisexuella, men inte ens de är ok med bisexuella män.

• Kexsmula

Hell no! Hade absolut inte gått med på det, varken att han hade haft sex med någon kille medan vi var tillsammans och inte heller någon trekant med en annan kille. Tycker faktiskt att hela tanken är ruggigt avtändande och råkade en gång ut för att en kille jag dejtade berättade att han kommit fram till att han var bisexuell efter att han sugit av en annan kille. Det må vara skämmigt att erkänna det, men det var ruggigt avtändande att höra, men jag skiter i vilket eftersom han visade sig vara en riktig douche ändå.

• Anonym (...)

Min kille är bisexuell och suger av/blir avsugen med jämna mellanrum.
    jag tycker det är ok, hade gärna tittat på någon gång eller varit delaktig.
    Handlar nog bara att du ska hitta någon som är öppen och nyfiken.

• Anonym (Kimchi)

Var öppen med dina önskemål och drömmar när du träffar en partner. Att bli tagen funkar ju förbenat kvinna med rätt leksaker. Suga är ju värre. Är det stimulansen eller hela grejen med att samkönat sex?

För egen del så går det fetbort om min pojkvän skulle vilja ha sex med en man och att tom jag skulle titta på och ev delta. Vidrig tanke. Lite mindre vidrigt om det vore en kvinna men nej absolut inte. Är på tok för tvåsam för att blanda in fler personer i sexet.

• Anonym (Ta upp det tidigt)
    Anonym (:) Tror det är kört där.) skrev 2021-05-08 21:58:23 följande:

Tror nog du skall hålla dina gayfantasier och erfarenheter dolda för kvinnor. Jag känner kvinnor som är bisexuella, men inte ens de är ok med bisexuella män.

Jag håller inte med. Visserligen lever jag i en heterosexuell monogam förhållande. Men att få ha två män i min säng samtidigt då och då är rena drömmen.
Svar på tråden Kvinnors syn på bisexuella män.