Anonym (SP) skrev 2025-05-14 22:41:23 följande:
Fast du berättar ju aldrig. Du skriver själv att du aldrig gör det. Så jag fattar inte ens vad du menar här. De kan ju lika gärna ha dumpat dig på fläcken om de fått veta att du drömmer om att suga kuk.
För det första kunde det lika gärna vara jag som dumpade kvinnan på fläcken om hon reagerade som du gör. Eller?
Fast nu kommer du fördomar igen på att jag vill suga som om alla bisexuella vill det. Gillar alla straighta kvinnor suga kuk också eller? Man ska anta det kanske. Och alla homosexuella gillar och bli påsatta och ingen asexuell gillar aldrig någonsin någon som helst sexuell aktivitet trots att undantag finns genom att det varierar mellan person till person i olika grader precis som med alla människor på jorden. Bara variationer.
Jag har inte sex med män och jag vill inte ha sex med män och jag gillar inte män på romantiskt sätt. Jag gillar kvinnor och har sex med kvinnor endast. Jag är ofrivilligt bisexuell. Det är en skillnad. Jag väljer att inte ha sex med män och det får jag göra.
Jag vet vilka jag dejtar och jag känner av. Tror nog mer att vissa kvinnor dras till mig. Känner många bisexuella kvinnor t.ex. och tror nog ärligt att du och jag inte skulle dras till varandra ändå eftersom vi nog har olika energir och det betyder inte något dumt med det. Du är säkert en jättefin människa. Men likt som du väljer jag vilka jag umgås med och släpper in mitt liv och om någon kvinna skulle antyda nåt förakt eller äckel mot bisexuella män så skulle vi nog inte ha så mycket gemensamt ändå. Jag har kunnat säga det till kvinnor utan problem liksom och säger det om jag vill men känner inget behov av det eftersom det är min ensak. Sen om du tycker det big deal får så är väl det okej också. Jag skulle då inte dumpa en tjej om hon sa hon var bisexuell. Men men. Vi är olika.