• Anonym (Kukdiggaren)

Kvinnors syn på bisexuella män.

Jag dras mestadels till kvinnor både mentalt och fysiskt och har till 90% bara sex med kvinnor. För ett par år sedan föll det sig dock så att jag provade på att ha sex med en kille, kort och gott sög jag av en annan kille, mest av nyfikenhet. Dessvärre fick jag mersmak och blir med jämna mellanrum väldigt sugen på att suga kuk. Så länge jag är singel är det inga problem att ordna en diskret träff för att lindra mitt begär. Men hur ska jag göra om jag skaffar flickvän?

Skulle ni tjejer här tycka det var ok om er pojkvän hade sex med killar ibland?

Skulle ni vilja delta? Titta på?.

Vad har ni för tankar?

• Svar på tråden Kvinnors syn på bisexuella män.
  • MammAmma
    Anonym (tyvärr) skrev 2021-05-05 19:42:17 följande:

Ärlighet varar inte längst om du som bisexuell man vill vara i ett fast förhållande med en heterosexuell kvinna.

Detta av två anledningar som nog gäller för långt dom flesta kvinnor

1. utökad risk for otrohet där samkönad otrohet av dom flesta inte ses med mildare ögon än annan otrohet

2. avtändande för hennes attraktion till dig. Detta gäller också om det bara något du säger du har fantiserat om när du var singel. Detta gäller oavsett hur politisk korrekt kvinnan är omkring sexuella minoriteter i andra sammanhang. Hbtq är jättefint bara inte hos hennes egen partner.

Så tyvärr, du kan varken praktisera eller nämna det.

Det är sant att utbudet verkar mycket begränsat, men uppenbarligen finns även en del av oss som inte bara tycker det är okej med en bisexuell kille utan rentav ser det som positivt, så helt kört är det ju inte.
  • DalkullanMaria

Vad kul och modigt att du vågade testa något nytt och att du nu kan njuta av det! Jag är också bisexuell och poly. Och jag hade gillat om min kille var bisexuell och intresserad av att träffa andra. Det hade varit ännu mera win om jag fick vara med!

• Anonym (Kukdiggaren)
    MammAmma skrev 2021-05-05 23:02:17 följande:

Hah, ja jag får ta och skaffa mig en pojkvän som gillar kuk lika mycket som fitta xD Pegging är ytterligare en av mina stora fantasier. Synd bara att det är så få killar som ens låter en komma i närheten av den regionen.

En kvinna betydligt äldre än mig lärde mig hur erogen min rumpa var. Det blev aldrig någon pegging med henne men hon testade en dildo på mig i alla fall. Väldigt skönt!

Med tiden har det även blivit så att jag kommer ganska lätt av att bli påsatt, det är en obeskrivlig känsla.

Förutom att det fysiskt är väldigt skönt att bli påsatt är den mentala biten väldigt upphetsande. Det ger en märklig tillfredställelse att känna sig "tagen".

Trist att så få vågar testa.
  • Anonym (Theory)

Vem bryr sig vad kvinnor tycker?
    Tror du att bisexuella kvinnor bryr sig vad män tycker? Skrattande

• Anonym (Kukdiggaren)
    DalkullanMaria skrev 2021-05-05 23:21:46 följande:

Vad kul och modigt att du vågade testa något nytt och att du nu kan njuta av det! Jag är också bisexuell och poly. Och jag hade gillat om min kille var bisexuell och intresserad av att träffa andra. Det hade varit ännu mera win om jag fick vara med!

Tack för de uppmuntrande orden :)

Ja, visst vore det en win-win om man kunde dela alla sina kinks med sin partner :)
  • MammAmma
    Anonym (Kukdiggaren) skrev 2021-05-06 10:54:39 följande:

En kvinna betydligt äldre än mig lärde mig hur erogen min rumpa var. Det blev aldrig någon pegging med henne men hon testade en dildo på mig i alla fall. Väldigt skönt!

Med tiden har det även blivit så att jag kommer ganska lätt av att bli påsatt, det är en obeskrivlig känsla.

Förutom att det fysiskt är väldigt skönt att bli påsatt är den mentala biten väldigt upphetsande. Det ger en märklig tillfredställelse att känna sig "tagen".

Trist att så få vågar testa.

Inte alls särskilt märkligt, de flesta kvinnor gillar att känna sig tagna emellanåt, varför skulle inte män kunna uppskatta detsamma

Ah, använt fingrar och dildo, under oralsex, har jag gjort och de få som velat testa det har uppskattat det enormt. Men pegging har tyvärr inte blivit av. Tror många män kan ha svårt för att finna sig i rollen som bottom, eftersom de antagligen oftast fått anta rollen som top, iaf gällande heterosex.
  • Anonym (Theory)
    MammAmma skrev 2021-05-07 09:33:21 följande:
    Inte alls särskilt märkligt, de flesta kvinnor gillar att känna sig tagna emellanåt, varför skulle inte män kunna uppskatta detsamma

Ah, använt fingrar och dildo, under oralsex, har jag gjort och de få som velat testa det har uppskattat det enormt. Men pegging har tyvärr inte blivit av. Tror många män kan ha svårt för att finna sig i rollen som bottom, eftersom de antagligen oftast fått anta rollen som top, iaf gällande heterosex.
    Jag skulle kunna tänka mig det. Gillar att bli tagen, känner mig slampig. Även om jag inte har blivit påsatt IRL, så får jag lite den känslan med min dildo Flört
  • Anonym (Tändande?)
    Anonym (Oerhört trogen och hetero) skrev 2021-05-03 18:43:32 följande:

Jag tycker att sex mellan män är oerhört avtändande och skulle aldrig ha ett förhållande med en bisexuell man.

Tycker att det är äckligt med en massa sex vid sidan av också, så nej du ligger inte högt i kurs hos mig när det kommer till en eventuell relation.

Anonym (Nope) skrev 2021-05-03 18:44:15 följande:

Nej jag skulle INTE vara ok med det. Jag skulle inte heller  vara tillsammans med en bisexuell man, även om han inte sög kuk under vårt förhållande. Vill enbart ha en heterosexuell man.

Anonym (Nej tack) skrev 2021-05-03 21:49:55 följande:

Jag tänder inte på det. Hade inte velat leva med någon som ska suga kuk vid sidan av. Jag är öppen som person och har inget emot bi eller gaykillar men jag vill inte ha sex med dem ändå. Jag blir avtänd om min man skulle vilja vara med en annan man på det sättet. Gillar tex. gruppsex men vill att männen ska vara dyngkåta på tjejerna. Då tänder jag på alla cylindrar.

Anonym (emma) skrev 2021-05-04 02:03:24 följande:

Nej, med all respekt för dig och andra bisexuella män, så vill jag absolut inte ha en sådan partner. Dels är jag 100% monogam, dels finner jag män som tänder på män avtändande, så bara den vetskapen skulle sabba hela grunden för förhållandet - även om han var mig trogen och inte sög av andra män.

Så himla rolig tankevurpa! Vadå "tänder inte på att han haft sex med män"? Tänder ni på era heteromän när ni tänker på hur de legat med sina ex? Tänk igenom det. Så himla konstig sak att tända/inte tända på, eller ens ha som måttstock, varför måste ni bli tända av någon annans sexliv eller preferenser? Det är som när män förminskar kvinnor till att vara "knullbara" eller inte. Så himla roligt och korkat.

För att svara på frågan - jag vill ha en trogen man. Men sök en partner som också är intresserad av ett öppet förhållande så är problemet löst. Då slipper någon av er kompromissa i relationen, så länge man är ärlig om vad man är ute efter. Du behöver inte ens vara särskilt specifik om vad det är du vill göra med andra, det kan komma sen.
  • Anonym (Nope)
    Anonym (Tändande?) skrev 2021-05-08 14:18:13 följande:
    Så himla rolig tankevurpa! Vadå "tänder inte på att han haft sex med män"? Tänder ni på era heteromän när ni tänker på hur de legat med sina ex? Tänk igenom det. Så himla konstig sak att tända/inte tända på, eller ens ha som måttstock, varför måste ni bli tända av någon annans sexliv eller preferenser? Det är som när män förminskar kvinnor till att vara "knullbara" eller inte. Så himla roligt och korkat.

För att svara på frågan - jag vill ha en trogen man. Men sök en partner som också är intresserad av ett öppet förhållande så är problemet löst. Då slipper någon av er kompromissa i relationen, så länge man är ärlig om vad man är ute efter. Du behöver inte ens vara särskilt specifik om vad det är du vill göra med andra, det kan komma sen.
    Nu är väl det man tänder på inte något man sitter och tänker på och sedan fattar ett beslut om. Man tänder på det man tänder på. Jag är hetero och vill ha en man som är hetero. Blir så trött att man ska behöva stå till svars för ens sexuella preferens. Det handlar inte om att jag tänker på hur personen legat med ex. Det handlar om att det säger något om vem personen är. Och jag tänder inte bisexualitet. Punkt. Deal with it.
  • Anonym (Tändande?)
    Anonym (Nope) skrev 2021-05-08 14:30:49 följande:

Nu är väl det man tänder på inte något man sitter och tänker på och sedan fattar ett beslut om. Man tänder på det man tänder på. Jag är hetero och vill ha en man som är hetero. Blir så trött att man ska behöva stå till svars för ens sexuella preferens. Det handlar inte om att jag tänker på hur personen legat med ex. Det handlar om att det säger något om vem personen är. Och jag tänder inte bisexualitet. Punkt. Deal with it.

Wow, att homosexualitet säger något om vem personen är? Du är homofob alltså? Vilka får vara homo- eller bisexuella för dig då, vem som helst men inte grannar eller vänner? Eller kanske vänner så länge det inte är dina egna barn eller familj? Kanske ingen du måste möta i affären eller som ger dig vård? Var drar du gränsen för dessa människor vars egenskap du inte gillar?
Svar på tråden Kvinnors syn på bisexuella män.