• Anonym (Finger först, eller inte??)

    Måste man börja med fingret vid analsex?

    Hej!

    Jag ska åka hem till min pojkvän nu om några dagar. Mitt i samlaget ville jag klämma in analsex helt spontant, utan att han får veta detta i förväg (!!!). Hur ska jag förvåna honom då man är mitt i hettan? Ska jag bara säga åt honom "Put in your finger in my butt" eller "Put in your penis in my butt"?

    Hur säger jag den saken på bästa sätt utan att förstöra stämningen? Är meningarna ovan usla?

    Han är dessutom en blyg person! Ska jag ändå säga att han ska sätta in fingret där först, eller för hans skull (inte för min skull), köra med penis direkt? Han kanske inte vill annars om man säger om finger först, tänker jag..

  • Svar på tråden Måste man börja med fingret vid analsex?
  • Jonnynilsson
    Anonym (bakis) skrev 2021-05-05 09:42:00 följande:
    och eller innan...
    Ja helst innan också. Men verkligen efteråt. Speciellt om man vill fortsätta sexet i något annat hål.
  • Anonym (,,)

    Men asså...i vilket annat sammanhang tycker man det är okej att komma i kontakt med bajs och bajsbakterier? Det är verkligen så skumt.

  • Anonym (L)

    Jag hade nog försökt prata om det innan, vad han tycker om det osv och inte överraska med det. Eller fråga under akten om han kan tänka sig att stoppa in ett finger fast inte som en uppmaning.


    Har dejtat min nuvarande i 8 mån men vi har inte ens testat än, han har inte visat intresse för det fast han sagt att han tycker det är helt okej, så vi har pratat om det och tänker att det kommer när det kommer. Har haft mycket analt med mitt ex och det var fantastiskt. Då började det med fingrar och sen penis och även han gillade fingrar i analen.

  • Vila365

    Jag skulle bli glatt överraskad om hon viskade lite sexigt i örat, något så enkelt som.. "byt hål är du snäll" eller "kan vi inte prova det andra hålet?"

  • Anonym (Finger först, eller inte??)
    Vila365 skrev 2021-05-05 11:40:50 följande:

    Jag skulle bli glatt överraskad om hon viskade lite sexigt i örat, något så enkelt som.. "byt hål är du snäll" eller "kan vi inte prova det andra hålet?"


    Woow, jag har min mening REDO inför imorgon! Den stora dagen ;) Tusen tack!
  • Anonym (!)
    Anonym (Finger först, eller inte??) skrev 2021-05-05 11:49:36 följande:
    Woow, jag har min mening REDO inför imorgon! Den stora dagen ;) Tusen tack!
    Spela in och lägg ut imorgon...Glad
  • Anonym (Man)
    Anonym (HH) skrev 2021-05-05 09:01:08 följande:

    Asså jag förstår inte grejen med analsex. Har aldrg haft det eller äns ett finger där. Vad är det som är så bra med analsex?

    Är det inte lite konstigt att stoppa upp något där saker sak ut, inte in???

    Blir ni inte äklade av det på samma gång?


    Du förstår inte grejen men du har aldrig haft ens ett finger där själv. Det är väl därför du inte förstår grejen tänker jag! Testa analsex och bilda dig en uppfattning först, sen kan du komma med synpunkter huruvida du gillar det eller ej!
  • Anonym (Man)
    Anonym (Finger först, eller inte??) skrev 2021-05-04 21:02:31 följande:

    Hej!

    Jag ska åka hem till min pojkvän nu om några dagar. Mitt i samlaget ville jag klämma in analsex helt spontant, utan att han får veta detta i förväg (!!!). Hur ska jag förvåna honom då man är mitt i hettan? Ska jag bara säga åt honom "Put in your finger in my butt" eller "Put in your penis in my butt"?

    Hur säger jag den saken på bästa sätt utan att förstöra stämningen? Är meningarna ovan usla?

    Han är dessutom en blyg person! Ska jag ändå säga att han ska sätta in fingret där först, eller för hans skull (inte för min skull), köra med penis direkt? Han kanske inte vill annars om man säger om finger först, tänker jag..


    Jag hade nog blivit positivt överraskad om min tjej förde den mot tvåan och samtidigt sa att hon gärna testar där. När vi hade asex första gången så var det jag som stimulerade henne där med fingret först och sedan frågade jag om hon ville testa mera vilket hon gjorde. Vi hade inte pratat om det innan så.
  • Anonym (,,)

    Men tänk om grabben inte kan tänka sig analsex, är det inte bra att liksom kolla av lite vetbalt innan om det är nåt han kan tänka sig? Så han inte får panik liksom...

    Har som sagt haft två pojkvänner varav ingen uppskattat analsex alls, min senaste kille hade nog fått råpanik om jag ens försökte styra honom åt det hållet...

  • Anonym (Det finns inte bajs där omD)
    Anonym (,,) skrev 2021-05-05 10:40:59 följande:

    Men asså...i vilket annat sammanhang tycker man det är okej att komma i kontakt med bajs och bajsbakterier? Det är verkligen så skumt.


Svar på tråden Måste man börja med fingret vid analsex?