Inlägg från: Hoppas2022 |Visa alla inlägg
  • Hoppas2022

BIM Juni

rosahimmel skrev 2021-06-24 10:26:44 följande:

Ser strecket här med även om det är svagt! Precis, fortfarande tidigt du testar så finns fortfarande hopp, särskilt när testerna faktiskt visar ett svagt streck :) Håller tummarna!

Tack <3
  • Hoppas2022
    rosahimmel skrev 2021-06-24 11:49:44 följande:

Testlagrets test visade ett svagt streck igår, idag när jag testade med ett nytt test som ska gå att testa med innan BIM ser det ut att vara negativt. Så lurigt och tråkigt med test som visar falskt positivt...

Jag tycker mig se ett svagt rosa streck, ser jag fel?
  • Hoppas2022

Jag testade med två test till med samma urin efter lunchtid. Fick skuggor på dem med, det ena var lite rosa så de var starkare än i morse men inte så starkt som igår. Nu flera timmar senare är strecken kvar. Mina spökstreck från förra cykeln försvann några minuter efter testtiden. Det är verkligen såå spännande :) nu blir det inga nya test förens i morgon :)

Vid testtid:

4 timmar efter testtid:

• Hoppas2022
    MBL1712 skrev 2021-06-24 23:10:37 följande:

Men ååhhh det där tror jag inte alls är spökstreck :)

Tack :) man hoppas ju verkligen att det är något men från min egen erfarenhet och andras här på fl så vågar jag inte tro något just nu. Många som får spökstreck på RFSUs teststicka. Om det inte är spökstreck så borde det bli starkare imorgon annars får predictor early ge mig ett riktigt svar på söndag :)
  • Hoppas2022
    lidhu skrev 2021-06-25 06:19:39 följande:

Vaknade upp och min temp hade höjts! Fick hjärtklappning, hade sagt att jag fick testa om den höjdes. På vägen till toan kände jag mig illamående, jag är nog gravid ändå!

Testet var blankt, tog till och med ett digitalt för att vara säker nu inför midsommar. Den här tiden mellan ÄL och mens är så j*vla jobbig. Måste hitta ett sätt att hantera det för det känns inte bra att lägga varje vaken minut (och i sömnen) på att analysera och fundera. Glad midsommar och bättre lycka till er!

Spännande! Hoppas det blir ett plus i dagarna!
  • Hoppas2022

Dagens test var likadant som igår så med all säkerhet är det spökstreck. Kan ändå vara gravid med tanke på att det är några dagar kvar till BIM :) känns som om det är evigheter till på söndag och mitt predictor early!

• Hoppas2022
    MBL1712 skrev 2021-06-25 09:27:52 följande:

Men alltså testet du tog i morse, såg det ut som testen du la ut bild på igår?

Dela gärna en bild på morgonenens test. Är det beräknad mens på sön? Du får säga till om jag är för nyfiken men jag tycker testen från igår var tydliga. Jag ska gå tillbaka till mina och jämföra.

Här är testet från i morse :) BIM är den 1/7 så jag har tid på mig att plussa :) har du möjlighet att dela dina? Jag tänker att mina har inte fått någon ökning sen i förrgår samt att i bruksanvisningen står det att det enbart är två tydliga streck som räknas som positivt så än så länge tolkar jag mina som negativa men hoppas innerligt att det blir positivt i dagarna.

En vanlig bild och två retuscherade:

• Hoppas2022
    MBL1712 skrev 2021-06-25 22:20:23 följande:

Jag förstår! Såklart ska man inte ta något för givet när det är så svagt, det gjorde inte jag heller. Men jag kommer ihåg att jag anade skugga flera dagar innan det ökade.

Jag har lagt ihop mina test från ÄL+7 - ÄL+10

Ååh tack så jättemycket :D det ger mig hopp! Kände du dig gravid innan du plussade? Jag har blandade känslor, har vanliga PMS symtom men samtidigt så spänner det i livmodern och så brukar det bara kännas då jag är gravid. Fast inte så här tidigt då, brukar känna det från vecka 4+ annars. Känns som evigheter till söndag och mitt predictor early, man vill bara veta! Men ska ta en till RFSU imorgon så får vi se om det kommer någon stegring.
  • Hoppas2022
    Anonym (Ylva) skrev 2021-06-25 23:12:43 följande:

då har det förbaskade illamåendet kommit tbx.

kräktes nyss..

din luring! om du nu finns där inne...

<3

ge mig plus imorgon är du snäll!

godnatt!

Lycka till! Håller tummarna för att det blir ett plus imorgon!
  • Hoppas2022
    Anonym (Sally) skrev 2021-06-25 17:00:46 följande:

Hej, är gärna med här!

Är 41 år.

Slutade med p-piller i början av året.

Hade BIM förra helgen. Mensvärk vid den tiden, men ingen mens i sikte.

Brösten är väldigt ömma, fast det brukar de bli före mens

Så du är förbi BIM? När ska du testa dig? Lycka till :)
Svar på tråden BIM Juni