Frida123123 skrev 2021-05-26 20:26:32 följande:
Självklart Krizty88. Åh, till en helt annan sak, som inte är det viktigaste men. Har ni gått upp i vikt under IVF processen och efteråt. Jag tänker inte på själva graviditeten egentligen. Alla som genomfört ivf vet ju om vilken process det är och att man tar det lugnare, dvs inte tränar lika mycket, tar det lugnare än tidigare och äter mer, dvs unnar sig. Själv så tränade jag en del innan, men ivf, gör att man känner sig uppblåst, öm, emotionellt slut,trött etc. Har gått upp 2 kg.. är så trött nu, så jag jobbar och kommer hem och vilar. Typ det jag orkar med just nu.
Jag har tränat ungefär lika under ivf som innan, men (hittills) har vi bara behövt göra en stimulering, äggplock och återföring, så det har ju gått väldigt fort för oss när vi väl kom fram till ivf-start. Jag håller även på med hästar som än så länge går bra.
I dag/i kväll har jag haft lite molvärk långt ner i buken. Hoppas det är goda tecken på tillväxt. Ultraljud på måndag och börjar bli lite nervös för det och vad det ska visa.