Ni korta män
Denna fråga riktar sig till er män som är korta, jag syftar på män under 175 cm eftersom medellängd för män är 180.
Har ni någonsin komplex för er längd?
Upplever ni att det är svårt att träffa kvinnor på grund av er längd?
Denna fråga riktar sig till er män som är korta, jag syftar på män under 175 cm eftersom medellängd för män är 180.
Har ni någonsin komplex för er längd?
Upplever ni att det är svårt att träffa kvinnor på grund av er längd?
Är man en kort, tjock och tråkig kvinna får man givetvis hålla tillgodo med de korta killarna när de mer attraktiva kvinnorna valt färdigt.
Vem har sagt att jag bara pratar med män?
En kvinna som vet hur världen fungerar. Applåder.
Att tjocka kvinnor också får män är något som förvånar mig. Men det finns män som gillar alla möjliga kvinnor långa som korta och smala som feta. Medan kvinnors preferenser är väldigt enkelspåriga med att han ska vara lång.
Däremot har smala kvinnor det lättare att träffa någon. De är verkligen hett villebråd på Tinder. Galet.
Sen vad gäller din pojkvän och 2 meters kompis. Är det ju lätt att vara självsäker när man får allt på ett bananskal och vet att man är eftertraktat. Hade dom varit korta hade dom fått kämpa mycket mer som du säger och deras självkänsla hade fått sig en törn varje gång de blivit ratade.
Är du i 20 årsåldern så kanske det funkar så men är man som jag runt50-strecket funkar det annorlunda.
Är du i 20 årsåldern så kanske det funkar så men är man som jag runt50-strecket funkar det annorlunda.
"Sedan så får man nog lära sig att ta chanser, inte vänta på att få dom..."
I min ålder så gäller det bara män. Kvinnor runt 50-strecket får vi hoppas är de sista panelhönorna som väntar på att uppvaktas.
Det är ju ingen tillfällighet att Ulf kristerssons längd är en snackis. Hade han varit normal lång hade inget regerat på hur lång han såg ut på ett foto.
www.aftonbladet.se/nyheter/a/bnA393/omtalade-bilden-ulf-kristersson-vaxer-sa-det-knakar
Är man en kort, tjock och tråkig kvinna får man givetvis hålla tillgodo med de korta killarna när de mer attraktiva kvinnorna valt färdigt.
Haha, det är ju extremt roligt hur du misstolkar skriven text precis hela tiden
Jag misstolkade inte. Jag påpekade felaktigheter även om du hade rätt i mycket.