Inlägg från: Anonym (A) |Visa alla inlägg
  • Anonym (A)

Ni korta män

Anonym (Elefanten) skrev 2021-05-17 18:25:59 följande:
    Är en man lång så har han en klar fördel.
    Om han har andra fördelar också, bara längd räcker inte långt. 
  • Anonym (A)
    Anonym (Elefanten) skrev 2021-05-17 18:24:51 följande:
    Är du kort får du inte chansen lika ofta. Jag är lång och tog chansen ;)
    Är det en rättighet att få chansen lika ofta? Lika ofta som vem, den långa, rika och snygga killen, eller den långa, inte lika rika och definitivt fula killen? Vem bestämmer vad som är lagom antal chanser för män att få?

Sedan så får man nog lära sig att ta chanser, inte vänta på att få dom...
  • Anonym (A)
    Anonym (Elefanten) skrev 2021-05-17 18:07:07 följande:
    Inget jag hört under mina drygt 30 år som sexuellt aktiv.
    Hur vet du det, du pratar ju inte med andra män om sexlivet?
  • Anonym (A)
    Anonym (Pelle) skrev 2021-05-17 18:58:27 följande:
    Har hon inte det så är hon i 99% av fallen tjock.
    Och skriver mannen inte sin längd är han i 99% av fallen kort. 
  • Anonym (A)
    Anonym (Pubert) skrev 2021-05-18 07:52:20 följande:
    Och kvinnor har stora utseendekrav på män t ex längd (som män inte kan göra något åt) och stor kuk (som män inte kan göra något åt) Hade det varit lika enkelt och billigt att fixa en stor kuk som att fixa brösten hade det varit en miljardindustri.

Jag tycker fortfarande att de flesta kvinnor jag träffat är korta, tjocka och humorbefriade. Många kvinnor är väldigt pretto, PK med en pinne i röven. 

Att ni som är inställda på att vinna debatten påstår en massa saker har inget bevisvärde.

"Jo killar bryr sig visst om hur tjejer är i sängen, sen om jag och ev andra föredrar en större kuk så gör vi det."

Är det som att knulla en död sill eller doppa den i en hink ljummet vatten blir det kanske ingen Oscar. Fortfarande kommer det fram krav som män inte kan göra något åt.

Jag vann!! :)
    Vad vann du? En offerkofta?
  • Anonym (A)
    Anonym (Tjej) skrev 2021-05-18 08:56:38 följande:
    Man är inte ohälsosam om man har normelvikt. Du är ju helt fixerad. Varför i hela världen skulle någon ändra på sin kropp för att tex du gillar smala kvinnor? Newsflash - majoriteten kvinnor går inte runt och är på ett visst sätt för att attrahera män utan för att de trivs med att se ut så. Sedan finns det en del väldigt osäkra tjejer/kvinnor som tror att deras värde sitter i hur de ser ut. De flesta normala människor hakar inte upp sig så på utseende, de har förmågan att se betydligt fler egenskaper
    Gäller även män som Pelle...
  • Anonym (A)
    Anonym (Hen) skrev 2021-05-18 09:13:29 följande:
    Nej, det kan jag få så många jag vill av mina kvinnliga bekanta. Det är ett jäkla kackel om hur dumma män är och vilka änglar kvinnor är.
    Oj, bytt nick nu?
  • Anonym (A)
    Anonym (Hen) skrev 2021-05-18 10:49:55 följande:
    Det som krävs är att kvinnor programmeras om biologiskt att inte undermedvetet välja långa män som signalerar bra gener och trygghet.
    Eller så programmerar vi om korta män så de förstår att det inte är pga längden de blir bortvalda. 

För IRL finns många korta män med förhållanden. 
  • Anonym (A)
    Anonym (Hen) skrev 2021-05-18 11:32:02 följande:
    Det är fler män som är singel p ga att de är korta än män som är i förhållanden trots att de är korta.

Är frågan känslig för kvinnor eftersom det ger en mindre smickrande bild av er annars så präktiga, polerade,  kvinnliga yta?
    Detta är en bild av hur längdskillanden mellan par ser ut. Det handlar inte om hur många korta män som har förhållanden.

Visa statistik som bekräftar det du säger, att mer än 50% av korta män (mindre än 1,75 m) lever som singlar. 

Och hur i hela världen vet du att du är singlar för att de är korta? 
  • Anonym (A)
    Anonym (Hen) skrev 2021-05-18 11:59:34 följande:
    Det går ju räkna fram andelen korta män som är i ett förhållande och då vet man ju samtidigt hur många korta män som inte är i ett förhållande. Hur står andel av de korta männen som ofrivilliga singlar är en annan fråga.  
    OK visa den uträkningen då.
  • Anonym (A)
    Anonym (Ta fram popcornskålen) skrev 2021-05-18 11:59:42 följande:
    Det är ju precis så! Korta män som inte bryr sig om sin längd eller låter sig påverkas av det, de har inga problem vare sig på dejtingmarknad eller i arbetslivet. 

Men varför skall vissa män älta ner sig totalt i sin längd och göra ett så mentalt issue av det. Som sagt jag förstår att självförtroendet inte är på topp om man ratas av en kvinna pga av sin längd. Tyvärr finns det en del ytliga kvinnor och män. Men det är långt ifrån alla som har längd eller andra utseendekrav på en potentiell partner. 
    Jag tror det handlar om olika personligheter. Vissa människor har mycket närmre till att dra på sig offerkoftan, behöver inte bara handla om dejting och utseende utan även i andra sammanhang. 
    Och naturligtvis finns även kvinnor med denna personlighet. 
  • Anonym (A)
    Anonym (Hen) skrev 2021-05-18 12:10:23 följande:
    Både mitt ex och min nuvarande fru var mulliga när vi träffades. Nu är det 20-30 kg övervikt vilket främst gör mig orolig för deras hälsa.

Kvinnor får godtyckligt rata män på helt subjektiva och godtyckliga grunder utan att någon reagerar. Istället kommer du och övriga kvinnor  med en massa egna iakttagelser som ni anser "bevisar" att jag har fel.

Tydligen är det känsligt att många kvinnor är så ytliga att ni vill förneka deras existens. Ja det finns kvinnor som tvingas nöja sig med en kort man och/eller liten penis men det bevisar enligt min mening INGENTING.

Kvinnor vill gärna verka liiite fiiinare och mer sofistikerade än män men i handling visar det sig att de är precis lika ytliga som grupp. Män som grupp är i alla fall ärliga med sin ytlighet. Att det sedan finns undantag bevisar heller ingenting

Vi kanske skulle normalisera korta män och små penisar när vi ändå är igång och normaliserar fetma?
    Du får gärna bevisa att vi har fel när vi säger att även korta män har förhållanden. Visst, det kan vara svårare, men det är det även för fula människor, fattiga människor, människor med funktionshinder osv. 

Det är liksom ingen rättighet att ha det lätt när det kommer till att attrahera det motsatta könet. 

Men ingen annan grupp gnäller så mycket som ratade män. Det är oattraktivt. 
  • Anonym (A)
    Anonym (Hen) skrev 2021-05-18 12:48:50 följande:
    Där håller jag inte med. Finns gott om lata idioter som har ett förhållande. Jag t ex. Skrattande
    Och det finns gott om korta män med förhållanden Glad

Var finns din statistik, jag väntar på den.
  • Anonym (A)
    Anonym (Hen) skrev 2021-05-18 13:05:07 följande:
    Jag har inte sagt att korta män inte har förhållanden men de får käkpa mer för det än vad jag som lång får göra.

Tjocka kvinnor har ju en annan taktik där de försöker normalisera fetma och "jag duger som jag är" attityd.

DET är också oattraktivt att bara ge upp. 
    Duger inte din fru som hon är för dig?
  • Anonym (A)
    Anonym (Hen) skrev 2021-05-18 13:11:12 följande:
    Självklart. Problemet är att HON inte trivs som hon är. Jag blir s a s indirekt drabbad. 
    Och varför skulle då andra kvinnor inte få känna att de duger som de är?
Svar på tråden Ni korta män