Anonym (Hen) skrev 2021-05-18 12:10:23 följande:
Både mitt ex och min nuvarande fru var mulliga när vi träffades. Nu är det 20-30 kg övervikt vilket främst gör mig orolig för deras hälsa.
Kvinnor får godtyckligt rata män på helt subjektiva och godtyckliga grunder utan att någon reagerar
. Istället kommer du och övriga kvinnor med en mass
a egna iakttagelser som ni anser "bevisar" att jag har fel.
Tydligen är det känsligt att många kvinnor är så ytliga att ni vill förneka deras existens. Ja det finns kvinnor som tvingas nöja sig med en kort man och/eller liten penis men det bevisar enligt min mening INGENTING.
Kvinnor vill gärna verka liiite fiiinare och mer sofistikerade än män men i handling visar det sig att de är precis lika ytliga som grupp. Män som grupp är i alla fall ärliga med sin ytlighet. Att det sedan finns undantag bevisar heller ingenting
Vi kanske skulle normalisera korta män och små penisar när vi ändå är igång och normaliserar fetma?
Du får gärna bevisa att vi har fel när vi säger att även korta män har förhållanden. Visst, det kan vara svårare, men det är det även för fula människor, fattiga människor, människor med funktionshinder osv.
Det är liksom ingen rättighet att ha det lätt när det kommer till att attrahera det motsatta könet.
Men ingen annan grupp gnäller så mycket som ratade män. Det är oattraktivt.