Anonym (Elefanten) skrev 2021-05-17 17:58:33 följande:
"Vilken komiker ---Män har ju massor med krav som vissa tjejer inte kan eller vill göra något åt..."
Kvinnor har massor krav som mannen kan göra något åt. Många kvinnor har två krav som mannen inte kan gör något åt. Gällande längd och penisstorlek spelar det ingen roll vad mannen VILL för han har inget val oavsett om han är beredd att offra vad som helst.
Mannen har inga krav kvinnan inte KAN göra något åt om hon VILL.
"Jag har märkt flera ggr förut hur killar valt mig-även om jag inte valde dom jämt!!
och andra snygga kompisar flera av dom populära tjej kompisarna har varit mulliga med former som stora bröst..."
före många andra bland mina kompisar som har varit mindre "sexiga" - när jag varit ute på krogen tex -förut nu är jag gift med en kort man på 173 cm..
Så alla måste inte ha en lång kille och jag vet flera tjejer med korta killar!!"
Fortfarande så motbevisar inte du och en par väninnors val av kort män ett smack eftersom ni tillhör undantagen.
"Ska tjejer banta - för eran eller Pelles skull- alla vill inte se underviktiga ut!!
- sen är det inte alltid lätt att göra något åt det eller t.o.m omöjligt för vissa - pga vissa mediciner eller vissa sjukdomar!!"
Är man sjuk har man inget val vilket gäller både män och kvinnor.
"Jo det spelar roll hur män är - självsäkra, snälla omtänksamma och att man har det kul ihop är viktigt!!"
Detta slipper kvinnor.
"Sen om jag eller andra tjejer inte vill ha någon som är kass i sängen så är det väl upp oss!!."
Män bryr sig sällan om hur kvinnan är i sängen så där är det tämligen kravlöst för kvinnor jämfört med män.
Alla män jag har träffat och känner bryr sig om hur kvinnan är i sängen. Ingen vill ligga med någon som inte njuter och tycker det är kul. Ni offerkoftemän i denna tråden lever i en annan värld