Inlägg från: Anonym (Teddy) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Teddy)

    Han tänder på att skada mig

    Anonym (K) skrev 2021-05-25 22:54:29 följande:

    Jag säger absolut inte att det är så för TS men många kvinnor gör det högst medvetet, använder män som redskap för att kunna skada sig själva. Känner flera män som råkat ut för det som fattat först efteråt att de blivit utnyttjade å det grövsta. De riskerar dessutom att straffas om tjejen går till polisen och drar en snyftare. Och det har förekommit.

    För oavsett vad man anser så finns det de som tänder på att skada och det finns de som tänder på att skadas. Och så finns det de som använder sex i sitt självskadebeteende och gör det mycket medvetet.

    Vad jag menar är att du inte ska vara så snar på att döma någon som vidrig. Det enda vi vet är egentligen att TS inte mår bra och att hon använd sex som självskadebeteende länge.

    Det enda råd man kan ge TS är att sluta ha sex och att söka hjälp tills hon hittar någon som hon tror och litar på.


    Hur menar du nu? Ts skriver att hennes man är medveten om hennes självskadebeteende och att han går igång på att hon får ont. Varför ska vi inte tro på det ts själv beskriver? Och intressantast av allt; varför tror inte du på det ts skriver?
  • Anonym (Teddy)

    Du berättar om män du känner som har blivit utnyttjade av kvinnor som har använt dem som redskap för sitt självskadebeteende. Du menar att vi därför inte ska döma ts man som vidrig och påstår att det enda vi vet är att ts inte mår bra och att hon använt sex som självskadebeteende länge.

    Det är inte sant eftersom vi vet så mycket mer än det. Vi vet att ts man är medveten om att hon använder sex som självskadebeteende och att han tänder enormt på när hon får ont.

    Jag kan tycka att det är fullständigt rimligt att kalla ts man för vidrig.

Svar på tråden Han tänder på att skada mig